Carnaval is gewoon een Nederlands feest, als je daar een bloedhekel aan hebt dan moet je gewoon emigreren of beter integreren hoor ... geen ruimte voor jouquote:Op maandag 18 november 2013 17:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel. Het wordt moeilijk gemaakt.
Ik heb een bloedhekel aan carnaval. Ik doe dus niet mee. Heb ik dan ene probleem? Nee. Maar ik loop ook niet te zeiken dat het feest afgeschaft moet worden. Als anderen daar wel plezier aan beleven, prima. Hun feestje.
Iedereen mag een mening hebben over alles en nog wat. Zelfs over Zwarte Piet. Maar ik heb geen begrip als een onschuldig kinderfeestjes wordt kapot gemaakt door een stel onbenullen, die kennelijk niks beters te doen hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrijwillig verdwijnen omdat een aspect van een feest je niet zint. Is ook. Waarom verdwijn jij niet, als andermans mening je zo tegenstaat?
De vergelijking gaat niet op. Ik zeik niet over een feest, dat doen anderen kennelijk wel.quote:Op maandag 18 november 2013 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Carnaval is gewoon een Nederlands feest, als je daar een bloedhekel aan hebt dan moet je gewoon emigreren of beter integreren hoor ... geen ruimte voor jou
zeg dat dan gewoon ipv over integratie te brallen en te roepen dat 'ze' maar moeten emigreren omdat ze het sinterklaasfeest niet tof vindenquote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben over alles en nog wat. Zelfs over Zwarte Piet. Maar ik heb geen begrip als een onschuldig kinderfeestjes wordt kapot gemaakt door een stel onbenullen, die kennelijk niks beters te doen hebben.
Het is andersom hè? Zij willen dat wij stoppen met Zwarte Piet. Zij willen ons een beprking opleggen? I heb nooit iemand weerhouden om een mening te hebben.
Aandelen in tissues toevallig?quote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben over alles en nog wat. Zelfs over Zwarte Piet. Maar ik heb geen begrip als een onschuldig kinderfeestjes wordt kapot gemaakt door een stel onbenullen, die kennelijk niks beters te doen hebben.
Het is andersom hè? Zij willen dat wij stoppen met Zwarte Piet. Zij willen ons een beprking opleggen? I heb nooit iemand weerhouden om een mening te hebben.
nee dat gezeik haalde je er pas later bij, jouw tekst was:quote:Op maandag 18 november 2013 17:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
De vergelijking gaat niet op. Ik zeik niet over een feest, dat doen anderen kennelijk wel.
Zij maken zich boos over Zwarte Piet. Wie heeft er dan een probleem? Niet ik!
Ik ben niet boos, ik constateer dat een oer Hollands feestje door een een paar onbenullen, die kennelijk niks beter de doen hebben, wordt kapot gemaakt. Helden!quote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
Kapotgemaakt nog wel. Boos mannetje, jij.
mensen roepen dat wel vaak maar volgens mij valt het dik tegenquote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ach als `buitenlander` is het al heel makkelijk om gauw iets op racisme te gooien, ook steeds dat van de slavernij erbij halen dat was ergens in de 16e eeuw, we leven in 2013!!
Integreren betekent gewoon aanpassen. Iemand die geïntegreerd is zeikt niet over Zwarte Piet.quote:Op maandag 18 november 2013 17:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg dat dan gewoon ipv over integratie te brallen en te roepen dat 'ze' maar moeten emigreren omdat ze het sinterklaasfeest niet tof vinden![]()
![]()
Dat vroeg ik me al af bij je jankverhaal.quote:Op maandag 18 november 2013 17:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
En wat voegt deze briljante post toe?
wel hoor, zitten ook gewoon roomblanke Hollanders tussen de zeikwijfenquote:Op maandag 18 november 2013 17:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Integreren betekent gewoon aanpassen. Iemand die geïntegreerd is zeikt niet over Zwarte Piet.
Zij hoeven een feest niet mooi te vinden. Vinden ze het feest zo verschrikkelijk dat ze het moeten verstieren? Dan is er een betere oplossing. Gewoon wegwezen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat gezeik haalde je er pas later bij, jouw tekst was:
"Zij die moeite hebben met Zwarte Piet, zijn kennelijk niet geïntegreerd. "
gewoon oprotten dude, je hebt een bloedhekel aan een oerHollands feest dus je hoort hier niet met je slechte integratie en je malle praatjes
en een beetje snel graag
Bij gebrek aan inhoudelijk repliek?quote:Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al af bij je jankverhaal.
ja das een mooie draai maar dat was niet je stellingquote:Op maandag 18 november 2013 17:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zij hoeven een feest niet mooi te vinden. Vinden ze het feest zo verschrikkelijk dat ze het moeten verstieren? Dan is er een betere oplossing. Gewoon wegwezen.
Ik val in herhaling, ook zij zijn nergens toe verplicht. Sterker nog, ook zij mogen gerust vertrekken als het elders beter is.quote:Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel hoor, zitten ook gewoon roomblanke Hollanders tussen de zeikwijfen
ik denk dat het er gewoon geen drol mee te maken heeft
Ehm NWS / Zwarte Piet #43 - `t is maar een kinderfeest....quote:Op maandag 18 november 2013 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen roepen dat wel vaak maar volgens mij valt het dik tegen
hoeveel (succesvolle) voorbeelden ken jij van 'gauw iets op racisme gooien'?
ik kan er zo snel geen enkele bedenken
Je kan ook eerst leren lezen natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 17:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja das een mooie draai maar dat was niet je stelling
PvdA zeker?
ik heb al die intochten met zwarte pieten afgelopen weekend gedroomd zekerquote:Op maandag 18 november 2013 17:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ehm NWS / Zwarte Piet #43 - `t is maar een kinderfeest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |