Zou well handig zijn hč, als je ergens in Nederland gewoon effe een gebied kan omheinen waar dan alles mag.quote:Op maandag 18 november 2013 11:31 schreef spierbal het volgende:
Under the dome idee ofzo haha.
Geen wetten? Het lijkt mij niet als ze elkaar vermoorden dat ze ermee wegkomen
100% zeker. Hij heet Peter_N op FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Razor21 het volgende:
Dit ga ik dus ook volgen net als Secret Story. Hoe zeker is het dat die user in de OP mee doet aan Utopia? En welke user van Fok is dit precies? Wil graag een stuk hier aan besteden op mijn Utopia weblog.
De andere spelers hoeven er eigenlijk niet eens meer bij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:
Dat is Peter Nuninga en die wordt nu al door andere spelers gevreesd. En door kenners genoemd als grootste kanshebber voor de overwinning.
Anoek is exit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De nieuwe vriendin van Peter, Gieneke, doet ook mee trouwens. Zij heeft dezelfde humor als Peter dus wees gewaarschuwd.
Secret Storyquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Razor21 het volgende:
Dit ga ik dus ook volgen net als Secret Story. Hoe zeker is het dat die user in de OP mee doet aan Utopia? En welke user van Fok is dit precies? Wil graag een stuk hier aan besteden op mijn Utopia weblog.
Ik volg het puur vanwege het bloggen (deed ik ook met Secret Story 60.000 bez per maand). Bedenk mij trouwens dat dit mijn eerste post in jaar ongeveer is :-)quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Secret Story
Dit lijkt me een stuk interessanter concept. Al zal het hele geen wetten-idee wel flink achterhaald worden eenmaal bezig.
Zeg je daarmee nu dat Fok je eigenlijk niet interesseert ....quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedenk mij trouwens dat dit mijn eerste post in jaar ongeveer is :-)
Zeer betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef valco88 het volgende:
Waar komt de info vandaan dat hij meedoet eigenlijk?
Hmm, ik ben benieuwd. Enige waar ik het terug heb gevonden is hier.quote:
Noem je dit topic nu onbetrouwbaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef valco88 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd. Enige waar ik het terug heb gevonden is hier.
Nou ik ben nog niet zo lang hier op Fok. En vraag me dus nog af of ik alles moet geloven of niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem je dit topic nu onbetrouwbaar?
We hebben hier al jaren zeer goede connecties met o.a. Peter N., Huub van B. en Johan V.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef valco88 het volgende:
[..]
Nou ik ben nog niet zo lang hier op Fok. En vraag me dus nog af of ik alles moet geloven of niet inderdaad.![]()
Als het namelijk werkelijk zo is neem ik aan dat het op meerdere plekken op het net te vinden is. Vandaar maar ik hoor graag via PM van iemand meer zodat ik het wel of niet online kan gooien.
Maar is het dan waar? Of een manier om media-aandacht te krijgen? Als het zo is heeft hij een verbod om hier over te praten op het moment, en Huub v B leest hier altijd wel even doorheen. Dus heel eerlijk, weet ook niet wat mij wel kan overtuigen op het moment. Denk dat ik het maar even afwacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Stuur anders user Peter_N even een PM-etje. Hij zal zijn deelname zeker bevestigen, hij doet daar niet zo geheimzinnig over.
Nou, om ze tot held te verklaren gaat me nou ook weer wat ver hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben hier al jaren zeer goede connecties met o.a. Peter N., Huub van B. en Johan V.
Je zit hier als het ware in het episch centrum van real life soaps.
Huub en Peter zijn vrienden van elkaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef valco88 het volgende:
[..]
Maar is het dan waar? Of een manier om media-aandacht te krijgen? Als het zo is heeft hij een verbod om hier over te praten op het moment, en Huub v B leest hier altijd wel even doorheen. Dus heel eerlijk, weet ook niet wat mij wel kan overtuigen op het moment. Denk dat ik het maar even afwacht.
In de 4e alinea staat 'loos' ipv 'loods' en 'braak' zou 'braakliggend' moeten zijn. In het artikel over Peter Nuninga staat dat hij aan Secret Story meedeed. Dat is niet zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:04 schreef Razor21 het volgende:
Misschien is dit ook even handige informatie voor de OP. Gaat over de locatie.
Thnx aangepast :-)quote:Op woensdag 20 november 2013 09:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de 4e alinea staat 'loos' ipv 'loods' en 'braak' zou 'braakliggend' moeten zijn. In het artikel over Peter Nuninga staat dat hij aan Secret Story meedeed. Dat is niet zo.
Nu echt aangepast. Maar oud nieuws is ook nieuws. Behalve Fok heeft niemand het nog echt over die locatie. Moet toch een begin hebben voor content.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:17 schreef Copycat het volgende:
Die lokatie is wel oud nieuws, hoor.
quote:Kanye: domme mensen staan Utopia in de weg
(Novum) - Kanye West denkt dat onwetende mensen een Utopia belemmeren. "Ik geloof dat een Utopia mogelijk is, maar we worden geleid door smaakloze, domme en politieke mensen", zei de rapper zondag tijdens een lezing op de prestigieuze Amerikaanse universiteit Harvard.
West denkt dat de toekomstige ontwerpers van de ontwerpfaculteit die hij toesprak de wereld kunnen veranderen. "Ik geloof dat design de wereld kan redden." West vertelde tijdens de toespraak, waarvan een van de studenten een filmpje op Facebook plaatste, ook over zijn ontwerpbureau Donda, dat hij naar zijn moeder vernoemde.
Kim Kardashian, de verloofde van West, was ook bij de lezing aanwezig. "Mijn schatje geeft een toespraak", schreef ze bij een foto van Kanye met de studenten die ze op Instagram plaatste.
Harvard is een van de meest toonaangevende universiteiten ter wereld, en bracht meerdere Nobelprijswinnaars voort. Kanye sprak op de Harvard Graduate School of Design waar studenten een masterstudie kunnen volgen of kunnen promoveren in verschillende creatieve vakken.
Kanye kan zichzelf nog steed aanmelden hoor. Vindt SBS vast niet erg.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Kanye heeft ook wat te zeggen over Utopia. Hij zal ons Peter toch niet bedoelen?
[..]
Arme Johnquote:Op woensdag 20 november 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bezig met The Tudors, en daarin wordt de grondlegger van Utopia een kopje kleiner gemaakt.
En dan kan Kim de nieuwe stagiaire van Huub worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kanye kan zichzelf nog steed aanmelden hoor. Vindt SBS vast niet erg.
Ook weer geregeld. Zie, 's ochtends even brainstormen op een forum en de helft van alle wereldproblemen is alweer opgelost.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan kan Kim de nieuwe stagiaire van Huub worden.
Huub is de medekandidaat van Peterrr. Pff, dat snap jij toch wel?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef Maanvis het volgende:
wat weet huub er nou van... raar fantasiewereldje leef jij in Bart!
oh maar hoe komt peter door de selectie dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huub is de medekandidaat van Peterrr. Pff, dat snap jij toch wel?
Dat lijkt me een goed idee!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel leuk om mee te doen. Kun je je nog ergens opgeven?
Alsof Huub jou er niet al lang naar binnen heeft geloodst. Wordt gewoon een all stars-format. Ruud, Brian, Huub, Natasja, jij en natuurlijk de gedoodverfde winnaar Peter.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel leuk om mee te doen. Kun je je nog ergens opgeven?
Briljante castquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof Huub jou er niet al lang naar binnen heeft geloodst. Wordt gewoon een all stars-format. Ruud, Brian, Huub, Natasja, jij en natuurlijk de gedoodverfde winnaar Peter.
De wisselwerking met Natasia lijkt me fantastisch, met als bonusoptie dat Brian zich dan weer the man moet voelen en zich door hun afkomst (zowel geboorte als RLS) aan Natasia verwant voelt en haar moet gaan helpen....quote:
Zit je nog te twijfelen aan deelname?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ook wel benieuwd naar.
Neuh, niet bepaald. Maar ik ben wel benieuwd voor hoeveel geld deze kandidaten hun ziel en zaligheid aan Talpa verkopen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit je nog te twijfelen aan deelname?
Het is altijd te weinigquote:Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald. Maar ik ben wel benieuwd voor hoeveel geld deze kandidaten hun ziel en zaligheid aan Talpa verkopen.
Hoor ik hier een bakker pratenquote:
Zullen we Bart sturen?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze dan een computer? En internet?
FOK! mag een kandidaat aandragen, een soort wildcard.
Dat het prijzengeld nog onbekend is, vind ik ook ... typisch.
Geen hoofdprijs is inderdaad apart aangezien op de site van utopia staat dat de winnaar iets krijgt om een leuk leven van te hebben. Mogen ze locatie houden dan.. maarja ook zonder prijsgeld zou ik mee doen. Moet alleen iemand hebben die dan utopia-tv up2date houd.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Gert het volgende:
Ze beginnen niet met een computer of internet. Ze beginnen met dat waterkraantje en twee draadjes uit de muur. En een peertje. Of het spaar- of gloeilamp is zijn we vergeten te vragen.
Ja het is wel heel apart, dat de hoofdprijs er niet is / niet bekend is. Ik weet natuurlijk ook niet wat ze ons wel en niet hebben willen vertellen. Maar het verhaal was: we zoeken kandiadaten die het Utopiejaar als een avontuur op zich zien, en geen mensen die een jaar willen afzien en ondertussen BN worden in ruil voor een zak geld.
Dat lijkt me juist een pré.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef valco88 het volgende:
Maar ben denk ik net iets te aandachtg#$l voor dit.
Inderdaad, dit staat op de site:quote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef valco88 het volgende:
[..]
Geen hoofdprijs is inderdaad apart aangezien op de site van utopia staat dat de winnaar iets krijgt om een leuk leven van te hebben.
Ja natuurlijk. Maar raken ze dan niet aardig wat kandidaten kwijt die wel geld nodig hebben als ze terug komen? Of krijgen ze wel een maandelijkse vergoeding uiteindelijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, dit staat op de site:
"De winnaar wint een groot geldbedrag en met dit geld de mogelijkheid om zijn ideale leven te leiden."
Moet er wel bij zeggen dat het vanmiddag wel duidelijk werd dat SBS en Talpa twee verschillende organisaties zijn.
Maar de mogelijke samenwerking met FOK! wordt in hun gezamelijke overleg besproken.
Ik neem aan dat (wanneer je respons wil hebben) je ook nog richting FP gaat met dit verhaal?!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:18 schreef Gert het volgende:
Het prijzengeld bedraagt..... tromgeroffel.... NUL euro!
........
Wie wil er meedenken? Dump je ideëen hier.
Da's zo massaal. De kwaliteits-input van enkele key users is minstens zo waardevol.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik neem aan dat (wanneer je respons wil hebben) je ook nog richting FP gaat met dit verhaal?!
Zou het weer druk worden denk je?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef Toverheks het volgende:
Gert
Dank je wel, eindelijk iets weer over Utopia
nog een maandje dan mag je aan de *bak* hier
Ik neem aan dat, dat een ja is.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's zo massaal. De kwaliteits-input van enkele key users is minstens zo waardevol.
Zandzakken voor de deur.......ja Gert, je moet 24 uur per dag, 7 dagen in de week aan de bak hierquote:
Zoek de Bunker maar eens opquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef valco88 het volgende:
Heeft FOK! vaker met rls geholpen op een of andere manier?
Klinkt goed allemaal Gert, leuk dat ze jullie er zo bij hebben betrokken.quote:
Daar heb ik inderdaad al meer over gelezen ja. Leuk concept, heb het wel helemaal gemist.quote:
Nou "hier" Utopia komt natuurlijk gewoon als een tijdelijk apart subforum in de hoofdindex onder tijdelijke fora te staan hč en Gert wordt vanzelfsprekend gedetacheerd met nog 1 of 2 mods althans dat neem ik aan. Dat betekent dat hier een vacuüm ontstaat en men dacht toen, gezien zijn ervaring, onmiddellijk aan pullup, maar die heeft het momenteel helaas te druk als mod op de Vlemmix chat, dus nu gaan er geruchten dat ik tijdelijk de baas word. Hoor ik daar op de achtergrond een gejuich aanzwellen ......quote:Op woensdag 20 november 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zandzakken voor de deur.......ja Gert, je moet 24 uur per dag, 7 dagen in de week aan de bak hiermaar ik wil wel HulpPietworden hoor!!!!!
Was de leukste RLS, simpel en goedkoop maar was gewoon top.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef valco88 het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al meer over gelezen ja. Leuk concept, heb het wel helemaal gemist.
En mensen konden serieus een geldprijs winnen?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Was de leukste RLS, simpel en goedkoop maar was gewoon top.
zit jij nou onder mijn duiven te schieten of hoe zeg je datquote:Op woensdag 20 november 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou "hier" Utopia komt natuurlijk gewoon als een tijdelijk apart subforum in de hoofdindex onder tijdelijke fora te staan hč en Gert wordt vanzelfsprekend gedetacheerd met nog 1 of 2 mods althans dat neem ik aan. Dat betekent dat hier een vacuüm ontstaat en men dacht toen, gezien zijn ervaring, onmiddellijk aan pullup, maar die heeft het momenteel helaas te druk als mod op de Vlemmix chat, dus nu gaan er geruchten dat ik tijdelijk de baas word. Hoor ik daar op de achtergrond een gejuich aanzwellen ......
sigarettequote:Op woensdag 20 november 2013 23:16 schreef valco88 het volgende:
[..]
En mensen konden serieus een geldprijs winnen?
Voor alle duidelijkheid: ja!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:16 schreef valco88 het volgende:
[..]
En mensen konden serieus een geldprijs winnen?
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sigaretteja ze kreeg een geldprijs weet niet meer hoe ze heet, ze had lang haar was best stoere meid, maar het hele concept alles bij elkaar opdrachten waarvan je denkt
maar toch weer leuk, ze hadden kaneel happen, was ook een user die dat deed Jimbo en heeft er toen een filmpje van gemaakt, was een kleine groep volgers hier maar bere gezellg......( liesje zie je wel ik ken het wel
)
ik deed er nog zo mijn best op........herkansing Gezelligheid kent geen tijdquote:Op woensdag 20 november 2013 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat er nog een i mist zie ik maar door de vingers.
Weet je wel zeker dat je de kennismakingsbijeenkomst voor Utopia hebt bijgewoond en niet die van Studio Vlemmix?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Gert het volgende:
Ze beginnen niet met een computer of internet. Ze beginnen met dat waterkraantje en twee draadjes uit de muur. En een peertje. Of het spaar- of gloeilamp is zijn we vergeten te vragen.
Ja het is wel heel apart, dat de hoofdprijs er niet is / niet bekend is. Ik weet natuurlijk ook niet wat ze ons wel en niet hebben willen vertellen. Maar het verhaal was: we zoeken kandiadaten die het Utopiejaar als een avontuur op zich zien, en geen mensen die een jaar willen afzien en ondertussen BN worden in ruil voor een zak geld.
Er liep geen kleine man in een oranje jasje gepikeerd te doen omdat we alleen met Bram en Bart praatten terwijl het verdomme wel zijn toko is.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je de kennismakingsbijeenkomst voor Utopia hebt bijgewoond en niet die van Studio Vlemmix?
In principe mogen zij zoveel als ze maar willen contact met de buitenwereld hebben, zolang ze zelf maar binnen de omheining blijven. Om op FOK! te kunnen, moeten ze wel eerst een computer met werkende internetverbinding regelen. Ik kan me voorstellen dat dit een van de eerste dingen is die ze gaan aanschaffen. Al is dat niet vanwege ons..quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef Leandra het volgende:
Een van de deelnemers mag een uurtje FOK!ken.... welke deelnemer wordt door een poll bepaald.
Wekelijks ofzo.
Allereerst dank voor je uitgebreide informatie.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:18 schreef Gert het volgende:
Het prijzengeld bedraagt..... tromgeroffel.... NUL euro!
Tenminste, iteejer en ik waren vanmiddag voor een kennismakingsgesprek bij SBS, en er is (nog) geen prijzengeld vastgesteld. De insteek is dat het zo goedkoop mogelijk moet dat er deelnemers worden gezocht die meedoen vanwege het avontuur. Het gaat om de reis, niet om de bestemming.![]()
Er is verder nog een heleboel niet bekend, werd ons verteld. De deelnemers bijvoorbeeld, niet onbelangrijk. De groep kandidaten is inmiddels teruggebracht tot een shortlist van een man/vrouw of 50. Best krap, over anderhalve maand moeten er 15 deelnemers het omheinde terrein op. En de inschrijving staat nog steeds open.
Momenteel worden het terrein en de loods geprepareerd. Er komen 104 camera's in en rond de loods te hangen.
Er komen 24/7 streams. Of daarvoor betaald moet worden is nog niet besloten, maar het zal in ieder geval niet meer zijn dan een paar euro per maand.
Wat betreft de omstandigheden waarin de deelnemers terecht komen: ons is verzekerd dat het zo kaal zal zijn als wordt 'beloofd'. Er wordt niet gescript, de opzet van Utopia is juist dat ze het echt helemaal met elkaar moeten uitzoeken.
Er mag geen geld verdiend worden door reclame te maken.
Dat waren denk ik wel de 'nieuwtjes' die we te horen kregen. Maar de reden van het bezoek was oriënterend: wat kunnen FOK! en SBS aan elkaar hebben. Daarom hier de vraag: wat zou interessant zijn voor FOK!-users? We maken dan een lijstje en leggen dat bij SBS neer. FOK! kan op allerlei manieren voor extra exposure voor Utopia zorgen, en voor wat hoort wat.
Te denken valt aan:
- deelnemers stellen zich voor op FOK! en mogen voor de kick-off ondervraagd worden
- mogelijkheid tot interactie met de deelnemer wanneer Utopia gestart is
- een groep FOK!-users mag aanwezig zijn bij de kick off
- een groep FOK!-users mag het Utopia-terrein betreden
Wie wil er meedenken? Dump je ideëen hier.
Leuk dat ze dat zeggen maar geen enkel tv-programma dat een reality basis heeft wordt niet gescript.quote:.. Er wordt niet gescript.
Ik snap het scepsisme, herken het ook. Toch is dat deze keer wel de insteek: de deelnemers zoeken het maar uit. Dat is de hele opzet van Utopia. Er worden geen verhaallijnen bedacht, geen mensen tegen elkaar opgezet, er wordt niet dmv alcohol geprobeerd leven in de brouwerij te brengen etc.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef Iwanius het volgende:
Leuk dat ze dat zeggen maar geen enkel tv-programma dat een reality basis heeft wordt niet gescript.
Een kaartenactie en verjaardagscadeautjes (liefst zelf gefröbeld)quote:Op donderdag 21 november 2013 09:37 schreef Gert het volgende:
Maar kom eens op met leuke ideeën!![]()
Alsjeblieft?
[..]
In principe mogen zij zoveel als ze maar willen contact met de buitenwereld hebben, zolang ze zelf maar binnen de omheining blijven. Om op FOK! te kunnen, moeten ze wel eerst een computer met werkende internetverbinding regelen. Ik kan me voorstellen dat dit een van de eerste dingen is die ze gaan aanschaffen. Al is dat niet vanwege ons..
vergeet het vliegtuig niet ......quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kaartenactie en verjaardagscadeautjes (liefst zelf gefröbeld)![]()
En een dagelijkse vraag maar raakquote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kaartenactie en verjaardagscadeautjes (liefst zelf gefröbeld)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |