Zou well handig zijn hè, als je ergens in Nederland gewoon effe een gebied kan omheinen waar dan alles mag.quote:Op maandag 18 november 2013 11:31 schreef spierbal het volgende:
Under the dome idee ofzo haha.
Geen wetten? Het lijkt mij niet als ze elkaar vermoorden dat ze ermee wegkomen
100% zeker. Hij heet Peter_N op FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Razor21 het volgende:
Dit ga ik dus ook volgen net als Secret Story. Hoe zeker is het dat die user in de OP mee doet aan Utopia? En welke user van Fok is dit precies? Wil graag een stuk hier aan besteden op mijn Utopia weblog.
De andere spelers hoeven er eigenlijk niet eens meer bij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:
Dat is Peter Nuninga en die wordt nu al door andere spelers gevreesd. En door kenners genoemd als grootste kanshebber voor de overwinning.
Anoek is exit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De nieuwe vriendin van Peter, Gieneke, doet ook mee trouwens. Zij heeft dezelfde humor als Peter dus wees gewaarschuwd.
Secret Storyquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Razor21 het volgende:
Dit ga ik dus ook volgen net als Secret Story. Hoe zeker is het dat die user in de OP mee doet aan Utopia? En welke user van Fok is dit precies? Wil graag een stuk hier aan besteden op mijn Utopia weblog.
Ik volg het puur vanwege het bloggen (deed ik ook met Secret Story 60.000 bez per maand). Bedenk mij trouwens dat dit mijn eerste post in jaar ongeveer is :-)quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Secret Story
Dit lijkt me een stuk interessanter concept. Al zal het hele geen wetten-idee wel flink achterhaald worden eenmaal bezig.
Zeg je daarmee nu dat Fok je eigenlijk niet interesseert ....quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedenk mij trouwens dat dit mijn eerste post in jaar ongeveer is :-)
Zeer betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef valco88 het volgende:
Waar komt de info vandaan dat hij meedoet eigenlijk?
Hmm, ik ben benieuwd. Enige waar ik het terug heb gevonden is hier.quote:
Noem je dit topic nu onbetrouwbaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef valco88 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd. Enige waar ik het terug heb gevonden is hier.
Nou ik ben nog niet zo lang hier op Fok. En vraag me dus nog af of ik alles moet geloven of niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem je dit topic nu onbetrouwbaar?
We hebben hier al jaren zeer goede connecties met o.a. Peter N., Huub van B. en Johan V.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef valco88 het volgende:
[..]
Nou ik ben nog niet zo lang hier op Fok. En vraag me dus nog af of ik alles moet geloven of niet inderdaad.![]()
Als het namelijk werkelijk zo is neem ik aan dat het op meerdere plekken op het net te vinden is. Vandaar maar ik hoor graag via PM van iemand meer zodat ik het wel of niet online kan gooien.
Maar is het dan waar? Of een manier om media-aandacht te krijgen? Als het zo is heeft hij een verbod om hier over te praten op het moment, en Huub v B leest hier altijd wel even doorheen. Dus heel eerlijk, weet ook niet wat mij wel kan overtuigen op het moment. Denk dat ik het maar even afwacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Stuur anders user Peter_N even een PM-etje. Hij zal zijn deelname zeker bevestigen, hij doet daar niet zo geheimzinnig over.
Nou, om ze tot held te verklaren gaat me nou ook weer wat ver hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben hier al jaren zeer goede connecties met o.a. Peter N., Huub van B. en Johan V.
Je zit hier als het ware in het episch centrum van real life soaps.
Huub en Peter zijn vrienden van elkaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef valco88 het volgende:
[..]
Maar is het dan waar? Of een manier om media-aandacht te krijgen? Als het zo is heeft hij een verbod om hier over te praten op het moment, en Huub v B leest hier altijd wel even doorheen. Dus heel eerlijk, weet ook niet wat mij wel kan overtuigen op het moment. Denk dat ik het maar even afwacht.
In de 4e alinea staat 'loos' ipv 'loods' en 'braak' zou 'braakliggend' moeten zijn. In het artikel over Peter Nuninga staat dat hij aan Secret Story meedeed. Dat is niet zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:04 schreef Razor21 het volgende:
Misschien is dit ook even handige informatie voor de OP. Gaat over de locatie.
Thnx aangepast :-)quote:Op woensdag 20 november 2013 09:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de 4e alinea staat 'loos' ipv 'loods' en 'braak' zou 'braakliggend' moeten zijn. In het artikel over Peter Nuninga staat dat hij aan Secret Story meedeed. Dat is niet zo.
Nu echt aangepast. Maar oud nieuws is ook nieuws. Behalve Fok heeft niemand het nog echt over die locatie. Moet toch een begin hebben voor content.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:17 schreef Copycat het volgende:
Die lokatie is wel oud nieuws, hoor.
quote:Kanye: domme mensen staan Utopia in de weg
(Novum) - Kanye West denkt dat onwetende mensen een Utopia belemmeren. "Ik geloof dat een Utopia mogelijk is, maar we worden geleid door smaakloze, domme en politieke mensen", zei de rapper zondag tijdens een lezing op de prestigieuze Amerikaanse universiteit Harvard.
West denkt dat de toekomstige ontwerpers van de ontwerpfaculteit die hij toesprak de wereld kunnen veranderen. "Ik geloof dat design de wereld kan redden." West vertelde tijdens de toespraak, waarvan een van de studenten een filmpje op Facebook plaatste, ook over zijn ontwerpbureau Donda, dat hij naar zijn moeder vernoemde.
Kim Kardashian, de verloofde van West, was ook bij de lezing aanwezig. "Mijn schatje geeft een toespraak", schreef ze bij een foto van Kanye met de studenten die ze op Instagram plaatste.
Harvard is een van de meest toonaangevende universiteiten ter wereld, en bracht meerdere Nobelprijswinnaars voort. Kanye sprak op de Harvard Graduate School of Design waar studenten een masterstudie kunnen volgen of kunnen promoveren in verschillende creatieve vakken.
Kanye kan zichzelf nog steed aanmelden hoor. Vindt SBS vast niet erg.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Kanye heeft ook wat te zeggen over Utopia. Hij zal ons Peter toch niet bedoelen?
[..]
Arme Johnquote:Op woensdag 20 november 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bezig met The Tudors, en daarin wordt de grondlegger van Utopia een kopje kleiner gemaakt.
En dan kan Kim de nieuwe stagiaire van Huub worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kanye kan zichzelf nog steed aanmelden hoor. Vindt SBS vast niet erg.
Ook weer geregeld. Zie, 's ochtends even brainstormen op een forum en de helft van alle wereldproblemen is alweer opgelost.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan kan Kim de nieuwe stagiaire van Huub worden.
Huub is de medekandidaat van Peterrr. Pff, dat snap jij toch wel?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef Maanvis het volgende:
wat weet huub er nou van... raar fantasiewereldje leef jij in Bart!
oh maar hoe komt peter door de selectie dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huub is de medekandidaat van Peterrr. Pff, dat snap jij toch wel?
Dat lijkt me een goed idee!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel leuk om mee te doen. Kun je je nog ergens opgeven?
Alsof Huub jou er niet al lang naar binnen heeft geloodst. Wordt gewoon een all stars-format. Ruud, Brian, Huub, Natasja, jij en natuurlijk de gedoodverfde winnaar Peter.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel leuk om mee te doen. Kun je je nog ergens opgeven?
Briljante castquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof Huub jou er niet al lang naar binnen heeft geloodst. Wordt gewoon een all stars-format. Ruud, Brian, Huub, Natasja, jij en natuurlijk de gedoodverfde winnaar Peter.
De wisselwerking met Natasia lijkt me fantastisch, met als bonusoptie dat Brian zich dan weer the man moet voelen en zich door hun afkomst (zowel geboorte als RLS) aan Natasia verwant voelt en haar moet gaan helpen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |