Dat is er 1 van de Olson tweeling toch?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 18 november 2013 11:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is er 1 van de Olson tweeling toch?
Pesten? Hier zou hij toch juist blij mee zijn? Of mis ik als 'hollander' iets (Behalve Friesch bloedquote:
Gvd de vlag op de kop... kutvloot.quote:Op maandag 18 november 2013 15:50 schreef m.k het volgende:
Ik wacht ff tot iemand anders het verklapt
Waar komt die foto vandaan, morgen maar even een mail richting c-zsk...quote:Op maandag 18 november 2013 16:03 schreef Thaboel het volgende:
Arme AJ... Die staat zo even boos te zijn om het CZSK.
Geen direct mailadres van Borsboom?quote:Op maandag 18 november 2013 16:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar komt die foto vandaan, morgen maar even een mail richting c-zsk...![]()
Dat ze de Friesland hebben prima, maar hang gvd de vlag we goed. Met de Nld vlag of de geus waren er kamervragen gekomen.
Facebook page van de marinequote:
Ik moest wel een beetje schuimbekken toen ik die foto zag. verantwoordelijke verdient het omook een dagje ondersteboven te hangen, kijken hoe hij er dan over denktquote:
En ook nog de verkeerde kant voor... Als ze verticaal willen vlagen lopen de banen van rechtsboven naar linksonder. Horizontaal lopen ze nl. van linksboven naar rechtsonder....quote:Op maandag 18 november 2013 16:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje schuimbekken toen ik die foto zag. verantwoordelijke verdient het omook een dagje ondersteboven te hangen, kijken hoe hij er dan over denkt
vent zijn hoofd gaat dan dus ook naar links onder hangenquote:Op maandag 18 november 2013 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
En ook nog de verkeerde kant voor... Als ze verticaal willen vlagen lopen de banen van rechtsboven naar linksonder. Horizontaal lopen ze nl. van linksboven naar rechtsonder....
? Eindelijk een nieuwe buddy waar je straks om gaat huilen?quote:Op maandag 18 november 2013 18:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanaf morgen een new kid in town
Kan m;n zaad allang ergens anders kwijt, dwaasquote:Op maandag 18 november 2013 18:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
? Eindelijk een nieuwe buddy waar je straks om gaat huilen?
Hoe kan ik nou weten dat je het met je zus doet?!quote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan m;n zaad allang ergens anders kwijt, dwaas
Voorligsteun boven Karin?quote:
Ik snap dat je jaloers bent dushiquote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten dat je het met je zus doet?!
Wie de neuk is Karinquote:Op maandag 18 november 2013 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voorligsteun boven Karin?
Seksueel contact is hier verboden.
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 19:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik snap dat je jaloers bent dushi
Je pakt ze wel allebei dus, hosselaarquote:Op maandag 18 november 2013 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tweeling van Linda halve zool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |