Dat is er 1 van de Olson tweeling toch?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 18 november 2013 11:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is er 1 van de Olson tweeling toch?
Pesten? Hier zou hij toch juist blij mee zijn? Of mis ik als 'hollander' iets (Behalve Friesch bloedquote:
Gvd de vlag op de kop... kutvloot.quote:Op maandag 18 november 2013 15:50 schreef m.k het volgende:
Ik wacht ff tot iemand anders het verklapt
Waar komt die foto vandaan, morgen maar even een mail richting c-zsk...quote:Op maandag 18 november 2013 16:03 schreef Thaboel het volgende:
Arme AJ... Die staat zo even boos te zijn om het CZSK.
Geen direct mailadres van Borsboom?quote:Op maandag 18 november 2013 16:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar komt die foto vandaan, morgen maar even een mail richting c-zsk...![]()
Dat ze de Friesland hebben prima, maar hang gvd de vlag we goed. Met de Nld vlag of de geus waren er kamervragen gekomen.
Facebook page van de marinequote:
Ik moest wel een beetje schuimbekken toen ik die foto zag. verantwoordelijke verdient het omook een dagje ondersteboven te hangen, kijken hoe hij er dan over denktquote:
En ook nog de verkeerde kant voor... Als ze verticaal willen vlagen lopen de banen van rechtsboven naar linksonder. Horizontaal lopen ze nl. van linksboven naar rechtsonder....quote:Op maandag 18 november 2013 16:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje schuimbekken toen ik die foto zag. verantwoordelijke verdient het omook een dagje ondersteboven te hangen, kijken hoe hij er dan over denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |