Klopt.quote:Op maandag 18 november 2013 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien heb je dat nog niet gedaan
interessantquote:
Dan laat ik altijd het oude plaatje staanquote:
Maakt het uit schatquote:Op maandag 18 november 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan laat ik altijd het oude plaatje staan
De volgende keer dat ik het zie gebeurt het weer.quote:Op maandag 18 november 2013 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt het uit schatDie ene minuut.
Gebeurt wat weer? Ik kan nog niet zo goed nadenken, dus je moet een beeetje duidelijker zijnquote:Op maandag 18 november 2013 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik het zie gebeurt het weer.
dat ik de OP quote.quote:Op maandag 18 november 2013 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gebeurt wat weer? Ik kan nog niet zo goed nadenken, dus je moet een beeetje duidelijker zijn
Ah op die fiets. De OP quoten is lame.quote:
Viel mee. Daughter speelde live toen ik luisterde, en alleen NOS op 3 was er veel mee bezig.quote:Op maandag 18 november 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die fiets. De OP quoten is lame.
Jij luistert zeker nu naar 3FM? Is daar ook al de hele tijd giro 555 gelul? Op Radio 1 wel die heb ik dus maar afgezet.
Ik heb maar weer eens het Foute Uur opgezet. Oftewel de guilty pleasuresquote:Op maandag 18 november 2013 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viel mee. Daughter speelde live toen ik luisterde, en alleen NOS op 3 was er veel mee bezig.
SkyRadio heeft het er niet over, dat luister ik nu.
Ik zeg maar niets.quote:Op maandag 18 november 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb maar weer eens het Foute Uur opgezet. Oftewel de guilty pleasures
Nee, vreselijk. Ik kan hier niet naar luisteren.quote:Op maandag 18 november 2013 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk liedje voor je, guilty pleasure
Geniale clip overigens.
Dan kijk je zonder geluid joh. Die clip is leuk.quote:Op maandag 18 november 2013 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. Ik kan hier niet naar luisteren.
Jezus Corrie.quote:Op maandag 18 november 2013 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk liedje voor je, guilty pleasure
Geniale clip overigens.
Oh ja, dat moet ik vanmiddag even gaan doen.. audiofile makenquote:Op maandag 18 november 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej zit jij mij nou ook al uit te lachen YokiPotverdikkeme!
Die ik nu hoor is veel beterquote:Op maandag 18 november 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan Toy Box
I am Jane and I like to ride an elephant
Wel posten dan he? Jat ik hem van jequote:Op maandag 18 november 2013 09:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik vanmiddag even gaan doen.. audiofile maken![]()
En dat Barbieliedje moet je maar voor in de stemming zijn, en dat ben ik praktisch nooit.
Ja, ik gooi hem wel ergens online. Als het vanmiddag lukt, ga uit van wel. Komt iig goed.quote:Op maandag 18 november 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel posten dan he? Jat ik hem van jeEn als je dat liedje hoort kom je er vanzelf voor in de stemming hoor.
Ik moet ook wat doen maar ik zit weer te traineren.
Beatje eronder zetten en dan een gifje maken van Alberto, die 'tetten' beweging die hij maakte zou er ook mooi bij kunnenquote:Op maandag 18 november 2013 09:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik gooi hem wel ergens online. Als het vanmiddag lukt, ga uit van wel. Komt iig goed.
Geniale sample ook om een liedje van te maken.
Whahahha!quote:Op maandag 18 november 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Beatje eronder zetten en dan een gifje maken van Alberto, die 'tetten' beweging die hij maakte zou er ook mooi bij kunnen
Ik moet weer lachenquote:Op maandag 18 november 2013 09:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Whahahha!"Ik ga hem confronteren!" en dan dat gifje met potverdikkeme! muziekje erbij
Ik hoop echt dat het lukt om vanmiddag een goede capture te maken, heb thuis nog lang niet alles aangesloten en wil wel een goede kwaliteit afleveren. Moet er nu ook om lachen, zeker als ik er ook nog later een liedje van ga maken. Heb altijd wel plezier in dat soort dingen.quote:Op maandag 18 november 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet weer lachenGodsamme wat een faler is het ook.
Hoi Guusquote:Op maandag 18 november 2013 10:59 schreef OProg het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen.
Ik denk dat VI zowat het enige is dat vanavond veilig te kijken is.
Doe je toch niet.quote:Op maandag 18 november 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi GuusLaten we het hopen ja. Anders gooi ik mijn tv ook uit het raam, in zo een bui ben ik nu onderhand wel.
Ik ga niet kijken naar die Fillipijnen flopshows. DWDD twijfel ik ook over.quote:Op maandag 18 november 2013 10:59 schreef OProg het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen.
Ik denk dat VI zowat het enige is dat vanavond veilig te kijken is.
Bij DWDD komt wel die bingo met aandachtshoeren die op tv een kunstje willen doen, dat kan nog weleens grappig worden.quote:Op maandag 18 november 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken naar die Fillipijnen flopshows. DWDD twijfel ik ook over.
Wel in het topic meeposten uiteraard. Wordt weer zoeken of het TV, NWS of anders is.
Ik heb daar gewoon echt helemaal geen zin in.quote:Op maandag 18 november 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij DWDD komt wel die bingo met aandachtshoeren die op tv een kunstje willen doen, dat kan nog weleens grappig worden.
Hoi.quote:Op maandag 18 november 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi GuusLaten we het hopen ja. Anders gooi ik mijn tv ook uit het raam, in zo een bui ben ik nu onderhand wel.
Je kunt je er wel lekker aan ergeren en ze uitlachen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon echt helemaal geen zin in.
Dan komen er van die halve zolen, zoals die mislukte zanger met die scheve bek die ook in talentenshows geloof ik wel eens opduikt.
Het is best wel erg als zijn naam gewoon parate kennis is.quote:Op maandag 18 november 2013 11:31 schreef Karina het volgende:
Voor 100 euro wil ik Andre Pronk wel een paar klappen verkopen trouwens. Zou dat ook kunnen?
Hij heeft dus wel zijn doel bereikt: bekend zijn. Al is het in negatieve zin.quote:Op maandag 18 november 2013 11:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is best wel erg als zijn naam gewoon parate kennis is.
Word?quote:Op maandag 18 november 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
Pffff ik ga een pauze houden, ik word gek van dat Word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Word?
Problemen met Word?
Serieus?Ja dat is gewoon een tyfusprogramma. Ik voeg wat toe en de hele boel verschuift, godverdomme. Misschien moet ik mijn CV maar in notepad maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je dat willen? Wat heeft die man verkeerd gedaan?quote:Op maandag 18 november 2013 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor 100 euro wil ik Andre Pronk wel een paar klappen verkopen trouwens. Zou dat ook kunnen?
WP 5.1.quote:Op maandag 18 november 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een tyfusprogramma. Ik voeg wat toe en de hele boel verschuift, godverdomme. Misschien moet ik mijn CV maar in notepad maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |