Klopt.quote:Op maandag 18 november 2013 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien heb je dat nog niet gedaan
interessantquote:
Dan laat ik altijd het oude plaatje staanquote:
Maakt het uit schatquote:Op maandag 18 november 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan laat ik altijd het oude plaatje staan
De volgende keer dat ik het zie gebeurt het weer.quote:Op maandag 18 november 2013 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt het uit schatDie ene minuut.
Gebeurt wat weer? Ik kan nog niet zo goed nadenken, dus je moet een beeetje duidelijker zijnquote:Op maandag 18 november 2013 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik het zie gebeurt het weer.
dat ik de OP quote.quote:Op maandag 18 november 2013 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gebeurt wat weer? Ik kan nog niet zo goed nadenken, dus je moet een beeetje duidelijker zijn
Ah op die fiets. De OP quoten is lame.quote:
Viel mee. Daughter speelde live toen ik luisterde, en alleen NOS op 3 was er veel mee bezig.quote:Op maandag 18 november 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die fiets. De OP quoten is lame.
Jij luistert zeker nu naar 3FM? Is daar ook al de hele tijd giro 555 gelul? Op Radio 1 wel die heb ik dus maar afgezet.
Ik heb maar weer eens het Foute Uur opgezet. Oftewel de guilty pleasuresquote:Op maandag 18 november 2013 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viel mee. Daughter speelde live toen ik luisterde, en alleen NOS op 3 was er veel mee bezig.
SkyRadio heeft het er niet over, dat luister ik nu.
Ik zeg maar niets.quote:Op maandag 18 november 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb maar weer eens het Foute Uur opgezet. Oftewel de guilty pleasures
Nee, vreselijk. Ik kan hier niet naar luisteren.quote:Op maandag 18 november 2013 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk liedje voor je, guilty pleasure
Geniale clip overigens.
Dan kijk je zonder geluid joh. Die clip is leuk.quote:Op maandag 18 november 2013 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. Ik kan hier niet naar luisteren.
Jezus Corrie.quote:Op maandag 18 november 2013 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk liedje voor je, guilty pleasure
Geniale clip overigens.
Oh ja, dat moet ik vanmiddag even gaan doen.. audiofile makenquote:Op maandag 18 november 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej zit jij mij nou ook al uit te lachen YokiPotverdikkeme!
Die ik nu hoor is veel beterquote:Op maandag 18 november 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan Toy Box
I am Jane and I like to ride an elephant
Wel posten dan he? Jat ik hem van jequote:Op maandag 18 november 2013 09:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik vanmiddag even gaan doen.. audiofile maken![]()
En dat Barbieliedje moet je maar voor in de stemming zijn, en dat ben ik praktisch nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |