quote:Op zondag 24 november 2013 13:44 schreef ranja het volgende:
13th Floor Elevators - 13th Floor Elevators (reprint, toch maar)
Ik heb de verkoper nog gevraagd of het zou lukken een orgineel te kopen... volgens hem doen die 500 euro of meer... ik kan natuurlijk wachten tot op koningsdag iemand 'm voor een euro verkoopt maar toch maar de reprint dan.quote:
Ahja, daar moet ik ook nog een betere versie van hebben. Mijn versie is echt te beschadigd gewoonquote:
Wat kost ie?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:06 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen nog geinteresseerd in Nirvana In Utero Mix black friday editie?
Ik heb een beperkt aantal. Net als Bob Dylan Side Tracks
Die heb ik volgens mij nog ook ergens op zolder liggen. Sterker nog,ik weet zeker dat ik ook nog de 12 inch heb met een rood/gele hoes en dito label = CBS naar ik meen.quote:
Ik kwam hem een keer tegen bij Concerto beneden bij de tweedehands hebben ze bakken vol met soundtrack vinyl.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog ook ergens op zolder liggen. Sterker nog,ik weet zeker dat ik ook nog de 12 inch heb met een rood/gele hoes en dito label = CBS naar ik meen.
Benieuwd of die dingen nog wat waard zijn. Überhaupt wat mijn gehele collectie waard is want het ligt maar boven stof te happen 40? jaar na dato.
Verkoper heeft wel wat lopen overdrijven. Voor de helft kun je hem sowieso wel kopen. Maar met een beetje geduld moet onder de 100 ook nog wel lukken.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper nog gevraagd of het zou lukken een orgineel te kopen... volgens hem doen die 500 euro of meer... ik kan natuurlijk wachten tot op koningsdag iemand 'm voor een euro verkoopt maar toch maar de reprint dan.
Heb ze ontdekt via Nuggets en songpop
Wat is het verschil tussen de 20th anniversary en de black friday? Want de 2013 mix staat toch ook gewoon op de 20th anniversary?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:06 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen nog geinteresseerd in Nirvana In Utero Mix black friday editie?
Ik heb een beperkt aantal. Net als Bob Dylan Side Tracks
Bij die 20th anniversary zitten 3 LP's met B-sides en Bonustrack. Die Black Friday zijn gewoon 2 LP's met het album.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef ttgek het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de 20th anniversary en de black friday? Want de 2013 mix staat toch ook gewoon op de 20th anniversary?
Niet helemaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij die 20th anniversary zitten 3 LP's met B-sides en Bonustrack. Die Black Friday zijn gewoon 2 LP's met het album.
http://www.discogs.com/Nirvana-In-Utero/release/4927358
http://www.discogs.com/Nirvana-In-Utero-2013-Mix/release/5125776
Die 2013 mix is die van die CD dan? http://www.discogs.com/Nirvana-In-Utero/release/4939266quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Bij die 20th anniversary zitten 3 LP's met de normale mix van In Utero en een LP met B-sides en Bonustracks.
Black Friday zijn 2 LP's met het album in de 2013 mix.
Aah, excuus, ik ging ervan uit dat de tracks op LP hetzelfde waren als op de CDquote:Op woensdag 27 november 2013 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 2013 mix is die van die CD dan? http://www.discogs.com/Nirvana-In-Utero/release/4939266
Daar staan 2013 mixen op.
(Y) Had, toen die single uitkwam zo'n combo-pack besteld (2 x cds en 1 7").quote:Manic Street Preachers ft Nina Persson.
Wel ironisch, aangezien Brothers in Arms het uithangbord was van de CD-campagne.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:01 schreef Luigi het volgende:
Binnen:
[ afbeelding ]
Net even snel de eerste op de Thorens gelegd en geluidskwaliteit lijkt dikke prima te zijn! Mooie box.
Yup, klopt. Overigens schijnt knopfler zelf ook een hekel aan vinyl te hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel ironisch, aangezien Brothers in Arms het uithangbord was van de CD-campagne.
Ze waren er ook heel geschikt voor, glad, gelikt, perfect. Nee ik ben geen liefhebber, heb hem overigens onlangs van mijn broer gekregen omdat hij net is overgeschakeld op CD.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Yup, klopt. Overigens schijnt knopfler zelf ook een hekel aan vinyl te hebben.
Als het niet te duur is en het plaatje op de hoes leuk is welquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Kopen jullie wel eens muziek van onbekende artiesten eigenlijk?
Nooit gedaan, maar wel veel onbekende albums van bekende artiesten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Kopen jullie wel eens muziek van onbekende artiesten eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |