Niet om je te demotiveren, maar dat is nog steeds een enorme hap geld voor een evenement waar maar weinig de waarde van inzienquote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef 2cv het volgende:
Pluspunt: ik betaal de auto en de versieringen die er op/aan komen. Want naderhand wil ik de auto houden voor dagelijks gebruik voor mezelfDus een teamgenoot heeft die kosten zowieso niet. Anderzijds verwacht ik dat die teamgenoot de inschrijving voor beide betaalt. Overige kosten (diesel, eten, overnachten) 50/50.
Wij zorgen inderdaad ook wel voor een goede sleepkabel, maar voor serieuze technische hulp zijn we wel afhankelijk van anderenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef densmee het volgende:
wij rijden met 2 auto's mee dus we zorgen voor we degelijke hijsbanden om de auto's naar het een of ander weg te slepen. En we nemen een bult gereedschap mee, zodat we onderweg lekker kunnen knutselen wanneer nodig
Een eigen pechhulp zou wel chique zijn. Gooi desnoods het inschrijfgeld met vijf tientjes omhoog. Dat betalen mensen toch wel, maar met 25k moet je toch een aardige pechhulp kunnen fixen in een week, lijkt me.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef Dingest het volgende:
De Carbage Run (en soortgelijke evenementen, maar vooral de CR vanwege de omvang) is vooral verantwoordelijk voor dat soort toevoegingen in pechhulp de laatste 2 jaar of zoVorig jaar waren er al voldoende verhalen van lui die niet meer geholpen werden. Ik zou verwachten dat je of flink de portemonnee mag trekken voor hulp, of gewoon moet rekenen op geen hulp.
Eigenlijk zou het de CR sieren om maar gewoon een soort bezemwagen of eigen pechhulp op te zetten. Zo arm en zielig zijn ze echt niet...
Daar worden ze voor betaaldquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef 2cv het volgende:
Dat team moet dus elke dag als laatste vertrekken en als laatste finishen. Niet iedereen wil dat (voor mij zou het een ideaal ritme zijn).
Organisatie reed afgelopen jaar ook met vrij nieuwe Audi's, daar kan er best nog eentje bijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Dingest het volgende:
Dat zou ik best zelfs vrijwillig als functie willen doen vanuit de organisatieMaar iedereen draait lange dagen en korte nachten, ongeacht de indeling. Dat hoort erbij voor vijf dagen, maar dat is best nog wel te doen. Alleen zou die support het dan niet in een oud brik doen en met waarschijnlijk prima accommodaties...
Jaar ervoor (of jaar daarvoor) met forse Mitsubishi's. En die kopen ze echt niet zelfquote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Organisatie reed afgelopen jaar ook met vrij nieuwe Audi's, daar kan er best nog eentje bij
Ah, dat kunnen wij dan dit jaar weer wel. Afgelopen jaren niet, maar dit jaar hangen we er de rukpukkel onder en moeten we in principe alles tot een tonnetje of 2 à 2,5 prima mee kunnen slepen voor een stukkie.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef 2cv het volgende:
Het is dat ik de achterkant van de Ambu niet sterk genoeg acht om een andere auto te kunnen slepen ...
Klopt ja. Een door ABT getunede A6. Op de één of andere manier vermoed ik dat er wel een paar leasebakken bij zitten waar de werkgevers onvrijwillig brandstof sponsoren...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Organisatie reed afgelopen jaar ook met vrij nieuwe Audi's, daar kan er best nog eentje bij
Ik heb liever beiden ipv. een van die tweequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
En als je de CR goed doet met een beetje doorrijden, paar keer stoppen en gezamenlijk terrasjes pakken, heb je interactie genoeg!
Uit voorzorg is het kenteken van mijn runner nooit zichtbaar op de foto's die ik zelf op internet zet. Afgelopen jaar heb ik ze nodig gehad, en ze hadden keurig de ADAC ingeschakeld om me te komen helpen. Sindsdien niets meer van gehoord.quote:Op maandag 2 juni 2014 03:24 schreef Dingest het volgende:
Als het tijdens de Run is je waarschijnlijk verdere hulp weigeren - zeker als het op vervangend vervoer aankomt. In het ergste geval kunnen ze ook (voorrijd)kosten op jouw gaan verhalen denk ik, want het is wel een breuk van hun huidige voorwaarden...
Het schijnt dat ze dus in voorgaande edities ook al een mannetje naar de start of introdag hadden gestuurd - en/of Facebook e.d. in de gaten hebben gehouden - en kentekens hebben genoteerd. Als ze dat doen dan kan je al de sjaak zijn op het moment dat je nog aan de telefoon hangt![]()
Interessantere vraag vind ik; wat als het niet meer tijdens de Run is? Strikt genomen ben je dan niet meer deelnemer en enkel op vakantie
Ik heb nog mogelijkheden genoeg, volgens mij nog niet 1 foto van mijn eigen Runner op het net geplaatstquote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed plan, maar daarvoor is het bij ons inmiddels te laat
Jullie hadden toch jezelf buiten de auto gesloten?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit voorzorg is het kenteken van mijn runner nooit zichtbaar op de foto's die ik zelf op internet zet. Afgelopen jaar heb ik ze nodig gehad, en ze hadden keurig de ADAC ingeschakeld om me te komen helpen. Sindsdien niets meer van gehoord.
Hoho, dat buitensluiten was mooi wel teamwork he. Uit voorzorg heb ik dit jaar vast een sleutel laten bijmakenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jullie hadden toch jezelf buiten de auto gesloten?
Een voorgaande editie werd door de organisatie bevestigd dat bij de start een ANWB-mannetje rond had gelopen om dingen te noteren, dus wie weet...
In dit geval niet. We willen de auto beplakken met voorgedrukt materiaal. De keus gaat nu tussen transparant plakplastic en behangerslijm, al dan niet aangevuld met vernisquote:
Dat is goede informatie. Waarmee beplak jij de auto? En heb je getest op waterdichtheid of gok je het er gewoon op?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Tip rondom behanglijm: dit werd mogelijk niet goed. Dat is gemaakt om te hechten aan poreuze oppervlakken en dat past niet echt bij een auto. Om die reden gaan wij ook voor transparante tape die we overal 'de hoek om' vouwen.
Heb je een link ?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wij hebben de laatste keer de transparante tape van de Big Bazaar gebruikt. 82 cent per rol. De truc is om veel lagen te plakken: eerst alles bevestigen en als de deur 'dicht' zit, nog eens van onder tot boven (ivm overlap) een extra laag zodat je weet dat je alles hebt.
We hebben het getest. Enige is dat het papier eronder verkleurd was en er wat condens optreedt, maar het leek er van de week allemaal nog goed op te zitten (zie onze facebook). Meer dan een maand geleden geplakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |