Tsjah...we zullen het zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
3k is erg krap, daar zijn wij indertijd echt niet mee weggekomen. Maar goed, wij hadden ook geen sponsoring en reden benzine...
Hij ligt aardig laag ja. Kan zijn dat we daar nog wel wat aan gaan doen, origineel is nog aanwezig volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ligt ie echt zo laag als het lijkt? Dan wens ik jullie heel veel sterkte in Polen en Oekraïne
Dank voor de tip! Kan me wel wat voorstellen bij de poolse binnenwegen. Bedoeling is wel dat de cor heel blijft, dus dan lijkt het me wel zinvol hem wat hoger op z'n pootjes dan nu te zetten.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Gratis tip: doen! Er zijn forse hoogteverschillen op de Poolse binnenwegen. Veel kuilen, kraters etc. Dat zal in Oekraïne niet beter zijn en ook Slowakije is niet top. Wij hebben er ivm gare vering toen regelmatig 40@90 moeten rijden (of soms zelfs langzamer) omdat we anders alles aan gort reden, dus met zo'n lage kar is de kans groot dat je je carterpan of uitlaat er onderuit rijdt...
Ik zie het zo voor mequote:Op maandag 27 januari 2014 11:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat zou ik doen dan. Weet nog wel (helaas geen filmpje meer) dat we bij een spoorwegovergang kwamen en onze chauffeur ineens vol in de ankers vloog. Alles knalde door de auto, wij boos. Gaan we over de overgang, HOBBEL HOBBEL. Bleek de rails een cm of vier à vijf hoger te liggen dan het asfalt. Knal je daar vol overheen, dan rij je je hele onderstel aan gort.
Helaas, de cor wordt een 2-zitter.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:08 schreef Oksel het volgende:
Als er nog mensen zijn die een teammaatje zoeken..
Word lid van de FB en hou de boel in de gaten, dikke kans dat er de komende tijd nog wel wat startbewijzen voorbij komen. Moet je wel zelf een teammaatje en een auto hebben dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:08 schreef Oksel het volgende:
Als er nog mensen zijn die een teammaatje zoeken..
Ja echt prachtig, dat maakt een CR. Van mij mogen er wel meer van zulke wegen in zitten, afgelopen jaar was het echt te makkelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me
[..]
Helaas, de cor wordt een 2-zitter.
We kunnen de auto ook wel 3x vullen, zoveel animo is er ineens om ons heen, maar wegaan lekker met z'n 2-tjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..][..]
Ja echt prachtig, dat maakt een CR. Van mij mogen er wel meer van zulke wegen in zitten, afgelopen jaar was het echt te makkelijk.
Wij gaan ook bewust met z'n tweeën. Alle ruimte in de auto en lekker veel stuurtijd
Eens, met 5 man was leuk. Maar wel minder aanspraak met andere teams gehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Voordeel wat ik ook vind van twee man: zo gauw je ergens stopt heb je al snel aanspraak met andere (kleinere teams). Je zit al de hele dag samen in de auto en dan zoek je juist snel anderen op, en dat is ook wat ik leuk vind aan de CR: veel mensen leren kennen en je verhalen delen. Met een grotere groep in één auto doe je dat minder snel en blijf je meer op elkaar gericht.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef awiebo het volgende:
[ afbeelding ]
brug klaar![]()
volvo erop, gisteren omhoog gedaan, bevriend mannetje erbij gehad om een en ander even te checken alvorens de wagen zo voor de apk te gooien
resultaat:
• . Achterste remklauwen even vervangen omdat verkankerd.
En als het een beetje treft rolt ie dan zo door de keuring.![]()
![]()
Zitten bijna nieuwe schijven en blokken op rondom verder.
zweet een beetje.
Maarja. Zolang er olie uitkomt zit er olie in
Bazenauto, only for 500 euries
Makkelijke keuze inderdaad. Maar vertrouwdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Nice, alleen jammer dat dit eigenlijk zo'n standaard runauto is.
Morgen hier mee verder...
[ afbeelding ]
En om vanaf volgende week Facebook en Marktplaats wat beter in de gaten te houden op zoek naar een voertuig voor eigen gebruikquote:Op maandag 10 februari 2014 08:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt ja, ik zie op FB net de nodige foto's voorbij komen. Leuk om te zien en goed voor de kriebels
Als het kan een Jag, maar er zijn wel een paar vraagtekens omtrent de deelname.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef Piet__Piraat het volgende:
Jep, er wordt dan toch weer genoeg aangeboden waar de ergste zorgenpunten al vanaf zijn, dat is wel het voordeel. Waar gaan jullie dit jaar naar op zoek?
Oja, dat wist ik trouwens. Dan rij je wel als een baas, maar ook wat riskantquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het kan een Jag, maar er zijn wel een paar vraagtekens omtrent de deelname.
Mooi op tijd erbij! Wat moet het gaan worden?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef ueberduitser het volgende:
eerste spuitwerk was zaterdag een feit.... nog een heleboel te gaan!
[ afbeelding ]
Startbewijs is in orde, maar ik ben gewisseld van werk. Mijn nieuwe werkgever heeft het in juli best druk, maar ik had het ticket al voor ik tekende (en mijn huidige contract loopt niet tot dan door). Vandaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik trouwens. Dan rij je wel als een baas, maar ook wat riskant.
Hoezo twijfels? Jullie hebben wel al een startbewijs toch? Zonde als jullie niet zouden kunnen!
Ik kwam gisteren ook een Carbagerun auto tegen, die zal nog even een testrit gemaakt hebben, denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:23 schreef ueberduitser het volgende:
Zag vanochtend verschillende teams bij de evenementenhal klaar staan om te vertrekken voor de wintereditie![]()
Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er meerdere tegengekomen hier, maar dit is een regio waar er best veel inschrijvingen zijn volgens mij
Ik verwacht ook geen al te grote problemen, maar voorlopig hou ik het erop dat het nog niet 100% zeker is.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah, da's tricky inderdaad. Hopelijk komt het allemaal goed dan. Normaal gesproken moet het toch wel goed komen als je het nu al aangeeft? Werkgever heeft ook een inspanningsverplichting om jou op vakantie te laten gaan.
Bij mij was er ook wel wat voorzichtige strijd, maar doordat ik verder niet zomervakantie gebonden ben en dat dus m'n enige week in het hoogseizoen is, kon ik wel een potje breken
Een beetje, maar m'n portemonnee zegt vooral 'nee'quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zien
Als je zonder andere kleding een overall gevoerd met steenwol aantrekt kriebelt het. Ik moest me inhouden om niet bij een team in de auto te kruipen om als verstekeling mee te gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zien
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je zonder andere kleding een overall gevoerd met steenwol aantrekt kriebelt het. Ik moest me inhouden om niet bij een team in de auto te kruipen om als verstekeling mee te gaan.
Fuck die portemonnee, je leeft maar één keer! Bij mij kan het dit jaar eigenlijk ook niet gezien hele dure maanden in het begin van dit jaar, maar het moet maar en het is de uitgave absoluut waard, zoals je weetquote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een beetje, maar m'n portemonnee zegt vooral 'nee'
Beetje voorzichtigheid is niet verkeerd inderdaad, maar hopelijk geen problemen! Dan doen we komend jaar eens een biertje, want dat is nu al twee jaar misluktquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen al te grote problemen, maar voorlopig hou ik het erop dat het nog niet 100% zeker is.
Als het ook maar half mogelijk is: ja. Ik heb vanmiddag enige plannen aangepast om de kans dat ik mee kan doen te vergroten. Vantevoren in elk geval geen motorwissels meer ...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]Ga je komend jaar weer mee?
Ik ben al drie keer mee geweest, ik denk dat mijn portemonnee genoeg te lijden heeft gehad inmiddelsquote:Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Fuck die portemonnee, je leeft maar één keer! Bij mij kan het dit jaar eigenlijk ook niet gezien hele dure maanden in het begin van dit jaar, maar het moet maar en het is de uitgave absoluut waard, zoals je weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |