Maar 'door' is niet 'tijdens', toch ?quote:Wat is niet verzekerd?
Niet verzekerd is recht op hulp:
• ...
• ontstaan door rijden op een racebaan, een circuit of door deelname aan een evenement;
• ...
Wel als het gaat om achterin, middelste plekquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gordels vind ik geen futiliteiten.
Ik hoop dat het lukt.
Dat wordt kantje boord denk ik hoor. Risicootje hoort erbij natuurlijk, maar als je de afspraak kan vervroegen zou ik dat zeker doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mijne verloopt 23 juli en ik heb op 16 juni een afspraak voor een nieuw paspoort. Ik upload de oude en stuur de nieuwe na, eerder lukt me gewoon niet. Ik zie wel hoe dat afloopt.
Je maakt ons nieuwsgierigquote:
Op FB lees ik dat Europeesche niet moeilijk doet en gewoon pechhulp verzekert. Maar daar betaal je dan ook wel flink voor. Wij gokken gewoon op heel blijven of de ANWB. Lukt dat niet, dan de auto daar de sloop op drukken en terug naar huis vliegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef 2cv het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede pechhulpverzekering. Allianz Global Assistance valt al af. Reden:
[..]
Maar 'door' is niet 'tijdens', toch ?
Niet om je te demotiveren, maar dat is nog steeds een enorme hap geld voor een evenement waar maar weinig de waarde van inzienquote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef 2cv het volgende:
Pluspunt: ik betaal de auto en de versieringen die er op/aan komen. Want naderhand wil ik de auto houden voor dagelijks gebruik voor mezelfDus een teamgenoot heeft die kosten zowieso niet. Anderzijds verwacht ik dat die teamgenoot de inschrijving voor beide betaalt. Overige kosten (diesel, eten, overnachten) 50/50.
Wij zorgen inderdaad ook wel voor een goede sleepkabel, maar voor serieuze technische hulp zijn we wel afhankelijk van anderenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef densmee het volgende:
wij rijden met 2 auto's mee dus we zorgen voor we degelijke hijsbanden om de auto's naar het een of ander weg te slepen. En we nemen een bult gereedschap mee, zodat we onderweg lekker kunnen knutselen wanneer nodig
Een eigen pechhulp zou wel chique zijn. Gooi desnoods het inschrijfgeld met vijf tientjes omhoog. Dat betalen mensen toch wel, maar met 25k moet je toch een aardige pechhulp kunnen fixen in een week, lijkt me.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef Dingest het volgende:
De Carbage Run (en soortgelijke evenementen, maar vooral de CR vanwege de omvang) is vooral verantwoordelijk voor dat soort toevoegingen in pechhulp de laatste 2 jaar of zoVorig jaar waren er al voldoende verhalen van lui die niet meer geholpen werden. Ik zou verwachten dat je of flink de portemonnee mag trekken voor hulp, of gewoon moet rekenen op geen hulp.
Eigenlijk zou het de CR sieren om maar gewoon een soort bezemwagen of eigen pechhulp op te zetten. Zo arm en zielig zijn ze echt niet...
Daar worden ze voor betaaldquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef 2cv het volgende:
Dat team moet dus elke dag als laatste vertrekken en als laatste finishen. Niet iedereen wil dat (voor mij zou het een ideaal ritme zijn).
Organisatie reed afgelopen jaar ook met vrij nieuwe Audi's, daar kan er best nog eentje bijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Dingest het volgende:
Dat zou ik best zelfs vrijwillig als functie willen doen vanuit de organisatieMaar iedereen draait lange dagen en korte nachten, ongeacht de indeling. Dat hoort erbij voor vijf dagen, maar dat is best nog wel te doen. Alleen zou die support het dan niet in een oud brik doen en met waarschijnlijk prima accommodaties...
Jaar ervoor (of jaar daarvoor) met forse Mitsubishi's. En die kopen ze echt niet zelfquote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Organisatie reed afgelopen jaar ook met vrij nieuwe Audi's, daar kan er best nog eentje bij
Ah, dat kunnen wij dan dit jaar weer wel. Afgelopen jaren niet, maar dit jaar hangen we er de rukpukkel onder en moeten we in principe alles tot een tonnetje of 2 à 2,5 prima mee kunnen slepen voor een stukkie.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef 2cv het volgende:
Het is dat ik de achterkant van de Ambu niet sterk genoeg acht om een andere auto te kunnen slepen ...
Klopt ja. Een door ABT getunede A6. Op de één of andere manier vermoed ik dat er wel een paar leasebakken bij zitten waar de werkgevers onvrijwillig brandstof sponsoren...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Organisatie reed afgelopen jaar ook met vrij nieuwe Audi's, daar kan er best nog eentje bij
Ik heb liever beiden ipv. een van die tweequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
En als je de CR goed doet met een beetje doorrijden, paar keer stoppen en gezamenlijk terrasjes pakken, heb je interactie genoeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |