In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Ik mag jou ook hoorquote:Op zondag 17 november 2013 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
We zijn het eens, dit vind ik wel een memorabel moment.
*wordtquote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef hafcfan het volgende:
Dinsdag word ook een kansloze zaak. 1-4 ofzo.
Handig een speler op krukken.quote:Op zondag 17 november 2013 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Hoop idd dat van Ginkel naar WK gaat
quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen is echt zo dom, nul verstand van voetbal. Waarom treedt hij nog op in een voetbalprogramma?
De rekeningen moeten ook betaald worden in huize Vermeulenquote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen is echt zo dom, nul verstand van voetbal. Waarom treedt hij nog op in een voetbalprogramma?
Nouja Parijs schijnt wel een aardige stad te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef _NZT_ het volgende:
Bruggetje naar PSG en dus naar Frankrijk....wat is er dan Frans aan PSG?
provocerende pressiequote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef regiliopeace het volgende:
Heeft Jack wel eens geschreven met de pen die voor hem ligt?
Dat is voor als de stroom uitvalt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef regiliopeace het volgende:
Heeft Jack wel eens geschreven met de pen die voor hem ligt?
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Guus moet je niet meer aan beginnen. Kan je binnen 2 jaar weer op zoek naar een nieuwe.
Als uithangbord zou ik hem wel goed vinden.quote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef hafcfan het volgende:
Ruud rot toch eens op die man heeft nog niks bewezen.
Duidelijkheid in de selectie. Een structuur.quote:
Overal mislukt zonder HTCquote:Op zondag 17 november 2013 23:04 schreef Syntix het volgende:
Waarom is Frank Rijkaard geen kandidaat?
Deed Badr Hari al. Nou ja....in de reet van Gullit.quote:
meneertje Hakquote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ja Koeman, die is wel van de Hollandse school. Lange ballen op Dost.
Dat is zo'n vieze zwarte.quote:Op zondag 17 november 2013 23:04 schreef Syntix het volgende:
Waarom is Frank Rijkaard geen kandidaat?
Dan winnen we het EK weer-quote:Op zondag 17 november 2013 23:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan mogen ze het gewoon weer samen doen.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, wat erger ik me aan die Arno.![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, wat erger ik me aan die Arno.![]()
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 17:43:20Oud-international Emile Schelvis is vrijdagavond te gast in de uitzending van Voetbal International op RTL7, die om 20.30 uur begint.???? reageer retweet
Televizierring 2014 jwzquote:Op zondag 17 november 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat een ontzetten kutprogramma is dit toch.
Ik zit al in de zap-houdingquote:Op zondag 17 november 2013 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel op tijd wegzappen voor Raymann
Toen was dat zeker nog leuk en origineelquote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef TLC het volgende:
WK 1990, het WK van Roger Milla en zijn dansjes bij de cornervlag
groepsdrukquote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Elke keer kijk ik weer en elke keer als het is afgelopen vraag ik me af waarom ik gekeken heb.
Vanwege dit topicquote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Elke keer kijk ik weer en elke keer als het is afgelopen vraag ik me af waarom ik gekeken heb.
Wat is er mis mee?quote:
Niets mis meequote:Op zondag 17 november 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack vergat even dat hij een voorbeeldfunctie heeft.
Nu gaan alle kale dikkige jeugdspelertjes ook tegen hun schreeuwerige teamgenootjes roepen dat ze verdorie nou hun bek moeten houden.
Gisteren had ik voor het eerst het gevoel dat Arno gewoon keihard aan het trollen was.quote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef Perico het volgende:
Toch he... toch zie ik nog veel liever de Witte Chinees dan zo'n klootzak als Willem Vissers. Al ging Co tegen al de meningen van de Chef Voetbal in.
Ik vind Co ook hele zinnige dingen zeggen, maar ik snap niet hoe een verstandig persoon tot de conclusie kan komen dat Mathijsen en Douglas het beste centrum is.quote:Op maandag 18 november 2013 09:59 schreef Jivis het volgende:
Co zei weer hele zinnige dingen. Het wordt bijna cabaret om daar soms Ronald Waterreus in zijn plaats te zetten.
Die blik van Co als Arno aan het woord was sprak ook wel boekdelen.
Het zijn de enige spelers waar Co zelf mee heeft gewerkt. Die andere jongens kent hij alleen van TV.quote:Op maandag 18 november 2013 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren had ik voor het eerst het gevoel dat Arno gewoon keihard aan het trollen was.
Over twee jaar verwacht ik een boek van hem (via de VI uitgeverij) getiteld 'Hoe ik Hilversum besodemieterd heb'.
[..]
Ik vind Co ook hele zinnige dingen zeggen, maar ik snap niet hoe een verstandig persoon tot de conclusie kan komen dat Mathijsen en Douglas het beste centrum is.
Ik dacht als verklaring dat Co mogelijk het Theo Reitsma syndroom heeft en dat hij Douglas en BMI door elkaar haalt.quote:Op maandag 18 november 2013 10:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zijn de enige spelers waar Co zelf mee heeft gewerkt. Die andere jongens kent hij alleen van TV.
Wie lijkt er dan op Mathijsen? Om hem met Vlaar te verwisselen moet je wel een flinke oogafwijking hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht als verklaring dat Co mogelijk het Theo Reitsma syndroom heeft en dat hij Douglas en BMI door elkaar haalt.
Ho ho. Mathijsen was onder Adriaanse altijd een van de snelste spelers. Hij vergeet alleen even dat dat 10 jaar geleden is.quote:Op maandag 18 november 2013 10:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie lijkt er dan op Mathijsen? Om hem met Vlaar te verwisselen moet je wel een flinke oogafwijking hebben.
Waarom mag zo'n kutmongool er wel zitten en een normale kijker die verstand van voetbal heeft nietquote:
Wat een aidstafel weerquote:22.10 uur: Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend praatprgramma over voetbal. Deze week ontvangt gastheer Jack van Gelder aan tafel Ronald de Boer, Pierre van Hooijdonk, Willem Vissers en Jan Mulder.
Ik sla maar weer een keer over.quote:
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:35:06@vkwillemvissers Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant. reageer retweet
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:47:07@vkwillemvissers Je hebt een banaan in je oor! reageer retweet
quote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:35:06@vkwillemvissers Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant. reageer retweet
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 26-08-2013 om 22:47:07@vkwillemvissers Je hebt een banaan in je oor! reageer retweet
ik denk dat hij bedoelt dat hij aan de schijterij isquote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet dat de witte chinees Arno is he?
Helemaal Niehet.quote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Ivo Niehe's show blijft toch echt tenenkrommend.
Ik heb ook een schijthekel aan Ivo Niehe.quote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Ik heb weer genoten anders.quote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Die gast komt ook nooit meer terug he, echt afgeserveerd na zijn falende optreden met de ipadquote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
Dit showtje mist een type Marc van Hintum
Die hebben ze wel heel snel uit de show gegooid. Kon ook totaal niet met de iPad omgaan.quote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
Dit showtje mist een type Marc van Hintum
king sjek is keihard als je niet meekan op het nivaue dan gooit sjek je uit het teamquote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die gast komt ook nooit meer terug he, echt afgeserveerd na zijn falende optreden met de ipad
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 24-11-2013 om 21:17:04In Hilversum voor #studiovoetbal, met @pierrevh17, @JanMulderDwdd, @FrankRonald1970 (Ronald) en @jackvangelder. Spannend reageer retweet
Niks dan ben je sowieso een mongool, maar dat was hij toch al. Ze moeten hem van tv bannen net als Prem.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Siem is een Ultras leider.
Hij doet het fout. Shirt moet uit. Rug naar het veld heeft ie wel goed gezien.quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Baasje.quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |