Waar zit ie?quote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack's puzzelstukjeHet lijkt echt net zo veel op een puzzelstukje als mijn UI maar ik houd er van
vooroordelenquote:
thanksquote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
flikker even op met die zinloze kutposts ofzo
ywquote:
Nr 37?quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan de linker boven de rechter op linker bovenarm
Zou wel baas zijn, iemand helemaal uitleggen wat z'n tattoo betekent, een random Chinese voorbijganger ''eh nee dat betekent het niet''quote:
Nee de babi pangang.quote:
Ik vraag me altijd af of er Chinezen zijn die in sierlijke letters DIKKE KUT op hun arm hebben staanquote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn, iemand helemaal uitleggen wat z'n tattoo betekent, een random Chinese voorbijganger ''eh nee dat betekent het niet''
Waarvan?quote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga in december ook een tat laten zetten.
Als je dat hebtquote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er Chinezen zijn die in sierlijke letters DIKKE KUT op hun arm hebben staan
koel :s :squote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga in december ook een tat laten zetten.
Ja preciesquote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er Chinezen zijn die in sierlijke letters DIKKE KUT op hun arm hebben staan
Dat is mooi. Wat laat je zetten?quote:Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Van inkt vermengd met de as van mijn opa.
Op de andere arm staat sambal bijquote:
Ja we wilden die traditie eigenlijk in ere houdenquote:
maar is dat zo raar dan dat met een strap-on?quote:Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja precies
Maar er zijn zoveel mensen die een bullshit chinees-teken-tattoo hebben, maar heb je die shirts met Engelse teksten in Azië wel eenz gezien
De traditie van topic kapenquote:Op zondag 17 november 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we wilden die traditie eigenlijk in ere houden
Het kapen hoeft niet meer. Zolang deze TT er maar in staatquote:
Ohquote:Op zondag 17 november 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol nee, was een grap. Het idee is wel vet maar ik denk dat het een beetje te ver gaat.
Ik werk er niet aan mee, sorryquote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kapen hoeft niet meer. Zolang deze TT er maar in staat
Weet ik, maar ik waag me er niet aan. Ja, wel echt een tattoo, en ook ter ere van mijn opa, maar dus zonder de as.quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
OhDat kan wel, namelijk. Laat je wel echt een tattoo zetten of was dat ook een grap?
Spelbrekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |