Wat betekend het dan!quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
flikker even op met die zinloze kutposts ofzo
Crack's puzzelstukjequote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje mis gegaan. Ik wilde een puzzelstukje maken maar ik kwam er halverwege achter dat mn rechte lijntjes véél te dicht bij elkaar lagen dus nooit afgemaakt. En nu vink ik het zo prima omdat het me wel echt doet denken aan toen ik jong was en vind het wel tof
Waar zit ie?quote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack's puzzelstukjeHet lijkt echt net zo veel op een puzzelstukje als mijn UI maar ik houd er van
vooroordelenquote:
thanksquote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
flikker even op met die zinloze kutposts ofzo
ywquote:
Nr 37?quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan de linker boven de rechter op linker bovenarm
Zou wel baas zijn, iemand helemaal uitleggen wat z'n tattoo betekent, een random Chinese voorbijganger ''eh nee dat betekent het niet''quote:
Nee de babi pangang.quote:
Ik vraag me altijd af of er Chinezen zijn die in sierlijke letters DIKKE KUT op hun arm hebben staanquote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn, iemand helemaal uitleggen wat z'n tattoo betekent, een random Chinese voorbijganger ''eh nee dat betekent het niet''
Waarvan?quote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga in december ook een tat laten zetten.
Als je dat hebtquote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er Chinezen zijn die in sierlijke letters DIKKE KUT op hun arm hebben staan
koel :s :squote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga in december ook een tat laten zetten.
Ja preciesquote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er Chinezen zijn die in sierlijke letters DIKKE KUT op hun arm hebben staan
Dat is mooi. Wat laat je zetten?quote:Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Van inkt vermengd met de as van mijn opa.
Op de andere arm staat sambal bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |