Ja we wilden die traditie eigenlijk in ere houdenquote:
maar is dat zo raar dan dat met een strap-on?quote:Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja precies
Maar er zijn zoveel mensen die een bullshit chinees-teken-tattoo hebben, maar heb je die shirts met Engelse teksten in Azië wel eenz gezien
De traditie van topic kapenquote:Op zondag 17 november 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we wilden die traditie eigenlijk in ere houden
Het kapen hoeft niet meer. Zolang deze TT er maar in staatquote:
Ohquote:Op zondag 17 november 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol nee, was een grap. Het idee is wel vet maar ik denk dat het een beetje te ver gaat.
Ik werk er niet aan mee, sorryquote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kapen hoeft niet meer. Zolang deze TT er maar in staat
Weet ik, maar ik waag me er niet aan. Ja, wel echt een tattoo, en ook ter ere van mijn opa, maar dus zonder de as.quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
OhDat kan wel, namelijk. Laat je wel echt een tattoo zetten of was dat ook een grap?
Spelbrekerquote:
Als het iets spontaans was had ik wel meegedaan. Maar dit is puur door dom lapo hunten en topic kapen en dat vind ik eigenlijk alleen maar debielquote:
Haha ja dat is wel jeugdsentiment jaquote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! Waar die gaatjes zitten moesten dus de inhammen enzo van het puzzlestukje komen.. maar daar was de ruimte niet meer voor.
IEWWWWWWWWLquote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! Waar die gaatjes zitten moesten dus de inhammen enzo van het puzzlestukje komen.. maar daar was de ruimte niet meer voor.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie nu begrijpen dat ik bloedserieus wasquote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt echt net zo veel op een puzzelstukje als mijn UI
Of doordat mensen mij aardig vindenquote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het iets spontaans was had ik wel meegedaan. Maar dit is puur door dom lapo hunten en topic kapen en dat vind ik eigenlijk alleen maar debiel
Alleen Tjacka en jijzelf hebben topics geopend met deze TTquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of doordat mensen mij aardig vinden
Toch twee mensen die Fok-it aardig vindenquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen Tjacka en jijzelf hebben topics geopend met deze TT
Ja daar gaat het niet omquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het glas gelukkig halfvolquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch twee mensen die Fok-it aardig vinden
ah ik ben geen mens bedankt.quote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er werd gesproken in meervoud (mensen). Doe niet zo zielig manquote:
En jij telt voor 2quote:Op zondag 17 november 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind fok-it ook aardig. Zo meervoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |