dan zeg je dat toch je bent gvd 17quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook echt gewoon niet door dat ze júist om alles zo te verbieden een kind creëren dat alles stiekem gaat doen
Mijn moeder zegt het soms gewoon als ik aan het computeren ben: je bent toch niks stiekems aan het doen hé?
Ik kan me niet zo snel iets voorstellen wat ik op dat gebied aan m'n ouders zou vragen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij vind dat als je advies nodig hebt dat je dat niet aan je ouders moet vragen?
Messageboard. Is bijna hetzelfdequote:
Nou ja, misschien voor meisjes ook wel anders danquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo snel iets voorstellen wat ik op dat gebied aan m'n ouders zou vragen.
misschienquote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien voor meisjes ook wel anders dan
zoiets stel ik me nu voor jaquote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
HALLO MAMA HELP, HOE MOET JE NEUKEN HALLLLLP!!
Ik kreeg op mijn 10de ofzo wel zo`n genant kutboekquote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
HALLO MAMA HELP, HOE MOET JE NEUKEN HALLLLLP!!
quote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
ha pa gisteren toch zo lekker geneukt
pakte er zo anaal met handboeien om was heerlijk man,
Mijn moeder zegt zooo vaak dat als zij mijn hele mobiel en internetgebruik na wil kijken, ook al weet ik daar niet van af, dat normaal is, maar als ik bijvoorbeeld in haar mobiel zou kijken en er achter zou komen dat ze vreemdgaat dan is het privacyschendingquote:
Haha, alsjeblieft jongen. En nu beetje oefenen he!quote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn 10de ofzo wel zo`n genant kutboek![]()
Hoe het moet of zo heette dat
ahahahhahahaquote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
Jij bent toch weleens betrapt door je moeder met anaal en handboeien?quote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb dat op een plekje op dit forum verteld ja.quote:Op zondag 17 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent toch weleens betrapt door je moeder met anaal en handboeien?
Beeld me nu een vastgebonden Tjacka in die door een grote negert gepenetreerd wordtquote:Op zondag 17 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent toch weleens betrapt door je moeder met anaal en handboeien?
Bijna. Hij werd door zijn vriendin gepenetreerd.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Beeld me nu een vastgebonden Tjacka in die door een grote negert gepenetreerd wordt![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Ah, maar ik denk dat mijn ouders ook niet zo streng zijn omdat ik toch van alles al heb geflikt. En omdat ik gewoon zo anders ben dan ze. Kijk nu ben ik gewoon lief en schattig. Maar toen ik een puber was deed ik gewoon alles wat zij niet wilden
. Ik denk dat je ouders daar wel minder streng van worden dan wanneer je super braaf bent enzo, denk ik he.
Ligt ook aan je ouders. Als wij kut doen worden ze JUIST nog strenger. Als wij lief zijn krijgen ze iets meer vertrouwen en worden ze heeeeel ietsje vrijer. Maar niet veel.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Ah, maar ik denk dat mijn ouders ook niet zo streng zijn omdat ik toch van alles al heb geflikt. En omdat ik gewoon zo anders ben dan ze. Kijk nu ben ik gewoon lief en schattig. Maar toen ik een puber was deed ik gewoon alles wat zij niet wilden
. Ik denk dat je ouders daar wel minder streng van worden dan wanneer je super braaf bent enzo, denk ik he.
De keeper van Den Haagquote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna. Hij werd door zijn vriendin gepenetreerd.
Ja, dat is op het beginquote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt ook aan je ouders. Als wij kut doen worden ze JUIST nog strenger. Als wij lief zijn krijgen ze iets meer vertrouwen en worden ze heeeeel ietsje vrijer. Maar niet veel.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna. Hij werd door zijn vriendin gepenetreerd.
Daaromquote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Je denkt toch niet dat wanneer mijn ouders achter iets kwamen ze toen al minder streng waren?! Dat was ook een hele lange tijd juist extra streng en even kort houden.. maarja, daarna worden ze minder streng.
Het staat openbaarquote:
Weet je, met die van mij valt gewoon geen land te bezeilenquote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is op het begin.
Daarna hebben ze door dat het niet werkt om streng te doen.
Echt wel. Gelezen in een topic van iemand die naar engelse fora zochtquote:
Ja, hier ook..quote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromEn het was meer dingen niet goedkeuren of het mee eens zijn of leuk vinden dan verbieden
Blowen, tatoeages
Niemand post maar iedereen kijktquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb dat daar gepost omdat toch niemand daar post.
Ik had juist hele chille ouders hoor. Ik was heel braaf enzo, maar ik mocht op m'n 16e gewoon om half 4 thuis komen als ik dat wilde hoor. Zolang ik maar beloofde normaal te doen en niet alleen naar huis op de fiets (ik moest door de polder fietsen) en van te voren een beetje een inschatting maakte hoe laat het zou worden was alles prima hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Je denkt toch niet dat wanneer mijn ouders achter iets kwamen ze toen al minder streng waren?! Dat was ook een hele lange tijd juist extra streng en even kort houden.. maarja, daarna worden ze minder streng.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromEn het was meer dingen niet goedkeuren of het mee eens zijn of leuk vinden dan verbieden
Blowen, tatoeages
wtfquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook..
Haha, toen ik 13 was heb ik zelf een mini tattoo gezet.
Ja maar meid, dat is ook normaal om op jouw leeftijd te denken hoorquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, met die van mij valt gewoon geen land te bezeilenKan nooit iets goed doen.
Lekker sparen en asap weg hier.
Gewoon 4chan toch. Redditquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt wel. Gelezen in een topic van iemand die naar engelse fora zocht
Er zijn uitzonderingen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had juist hele chille ouders hoor. Ik was heel braaf enzo, maar ik mocht op m'n 16e gewoon om half 4 thuis komen als ik dat wilde hoor. Zolang ik maar beloofde normaal te doen en niet alleen naar huis op de fiets (ik moest door de polder fietsen) en van te voren een beetje een inschatting maakte hoe laat het zou worden was alles prima hoor.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon 4chan toch. Reddit
Maar je hoeft je niet te schamen hoorquote:
Ik heb hier nog lang niet alles verteld, hé.quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar meid, dat is ook normaal om op jouw leeftijd te denken hoor. En dan later denk ja 'eigenlijk best lieeeeeeeeeeef
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |