fopjuhhhhhhhquote:
Mijn moeder een paar maand geleden over mijn ex: ''Je hebt toch niks met hem gedaan hé?quote:Op zondag 17 november 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, daar heb ik geen problemen mee
Mn moeder zei een keertje toen ik een nieuwe jongen had ontmoet en ze wilde gewoon zeggen dat ik niet te snel het bed moest delen maar ze zei dit ongeveer "jaaa, i kweet dat je veel van seks houdt blabla"
Toen zat ik wel van 'ehh? wat?'
Gewoon /r/gonewild op redditquote:
Ach, dat is normaal. En heeft vaak niks meer met ouders te maken.quote:Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Soms zijn ze pittig irritant, mja
Wegquote:
Oh echt? Haha, nee daar kan ik wel gewoon over praten. Ben ik wel blij omquote:Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn moeder een paar maand geleden over mijn ex: ''Je hebt toch niks met hem gedaan hé?''
Ik gewoon nee zeggen natuurlijk.
Ik begrijp echt geen ene kut van dat forumquote:Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon /r/gonewild op reddit
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Huilen in een hoekje omdat 'ie jouw nummer niet kon hosselen.
Het is ook niet echt inhoudelijk pratenquote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap de lol van over seks met je ouders praten niet zo.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit er een lol aan dan?quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, dit dusquote:Op zondag 17 november 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er een lol aan dan?
Ik vind het beter dan dat je alles zo stiekem moet doen in ieder geval
dr zit een tussengebied inquote:Op zondag 17 november 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er een lol aan dan?
Wat is dat tussengebied dan?quote:
Mijn ouders hebben ook echt gewoon niet door dat ze júist om alles zo te verbieden een kind creëren dat alles stiekem gaat doenquote:Op zondag 17 november 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er een lol aan dan?
dat je het niet stiekem hoeft te doen en er niet over praat.quote:
is dan ook geen forumquote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp echt geen ene kut van dat forum
Dus jij vind dat als je advies nodig hebt dat je dat niet aan je ouders moet vragen?quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat je het niet stiekem hoeft te doen en er niet over praat.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook echt gewoon niet door dat ze júist om alles zo te verbieden een kind creëren dat alles stiekem gaat doen
Mijn moeder zegt het soms gewoon als ik aan het computeren ben: je bent toch niks stiekems aan het doen hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |