Ja, dat is op het beginquote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt ook aan je ouders. Als wij kut doen worden ze JUIST nog strenger. Als wij lief zijn krijgen ze iets meer vertrouwen en worden ze heeeeel ietsje vrijer. Maar niet veel.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna. Hij werd door zijn vriendin gepenetreerd.
Daaromquote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Je denkt toch niet dat wanneer mijn ouders achter iets kwamen ze toen al minder streng waren?! Dat was ook een hele lange tijd juist extra streng en even kort houden.. maarja, daarna worden ze minder streng.
Het staat openbaarquote:
Weet je, met die van mij valt gewoon geen land te bezeilenquote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is op het begin.
Daarna hebben ze door dat het niet werkt om streng te doen.
Echt wel. Gelezen in een topic van iemand die naar engelse fora zochtquote:
Ja, hier ook..quote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromEn het was meer dingen niet goedkeuren of het mee eens zijn of leuk vinden dan verbieden
Blowen, tatoeages
Niemand post maar iedereen kijktquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb dat daar gepost omdat toch niemand daar post.
Ik had juist hele chille ouders hoor. Ik was heel braaf enzo, maar ik mocht op m'n 16e gewoon om half 4 thuis komen als ik dat wilde hoor. Zolang ik maar beloofde normaal te doen en niet alleen naar huis op de fiets (ik moest door de polder fietsen) en van te voren een beetje een inschatting maakte hoe laat het zou worden was alles prima hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Je denkt toch niet dat wanneer mijn ouders achter iets kwamen ze toen al minder streng waren?! Dat was ook een hele lange tijd juist extra streng en even kort houden.. maarja, daarna worden ze minder streng.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromEn het was meer dingen niet goedkeuren of het mee eens zijn of leuk vinden dan verbieden
Blowen, tatoeages
wtfquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook..
Haha, toen ik 13 was heb ik zelf een mini tattoo gezet.
Ja maar meid, dat is ook normaal om op jouw leeftijd te denken hoorquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, met die van mij valt gewoon geen land te bezeilenKan nooit iets goed doen.
Lekker sparen en asap weg hier.
Gewoon 4chan toch. Redditquote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt wel. Gelezen in een topic van iemand die naar engelse fora zocht
Er zijn uitzonderingen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had juist hele chille ouders hoor. Ik was heel braaf enzo, maar ik mocht op m'n 16e gewoon om half 4 thuis komen als ik dat wilde hoor. Zolang ik maar beloofde normaal te doen en niet alleen naar huis op de fiets (ik moest door de polder fietsen) en van te voren een beetje een inschatting maakte hoe laat het zou worden was alles prima hoor.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon 4chan toch. Reddit
Maar je hoeft je niet te schamen hoorquote:
Ik heb hier nog lang niet alles verteld, hé.quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar meid, dat is ook normaal om op jouw leeftijd te denken hoor. En dan later denk ja 'eigenlijk best lieeeeeeeeeeef
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |