op extra 1 welquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
Weet iemand een stream, Sport1 laat Q3 niet zien, daar b(et)aal je dan van.
Extra1.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
én ze beginnen te laat, én ze stoppen eerder. Echt waar krijg je bij hun voor je geldquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
Het heeft er misschien ook mee te maken dat het punt waarop een F1 wagen gewoon niet werkt bij een hogere snelheid is komen te liggen. Zonder downforce planeren ze heel makkelijk want ze zijn licht en hebben enorme banden, en je hebt snelheid nodig voor downforce, maar bij snelheid ga je ook planeren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat is ook minder. Sinds dat ongeluk in Belgie 1998 zijn ze echt een stuk voorzichtiger geworden.
Ik dacht dat ze gewoon een tussenprogramma uit aan het zenden waren, want er is nu bijzonder weinig te zien in de F1 natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
én ze beginnen te laat, én ze stoppen eerder. Echt waar krijg je bij hun voor je geld![]()
En dan ik maar klagen dat ze hier in Vlaanderen (maar) 2 weekenden niet rechtstreeks uitzonden dit jaar
quote:
Canal Digitaal zendt Extra 1 niet uit.quote:
In het Spaans had je dat ook niet zo uit gesproken. Of niet Johannes?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef heywoodu het volgende:
Ronald het heet een favela, met een l. Niet favelja, het is geen Spaans.
ik heb sport 1 en nog steeds livequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef Pagan het volgende:
Das waar, dan had het dubbel l moeten zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In het Spaans had je dat ook niet zo uit gesproken. Of niet Johannes?
Maar niet elke aanbieder heeft Sport1 extra naar het schijntquote:
Dan ligt het aan je kabel maatschappijquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet elke aanbieder heeft Sport1 extra naar het schijnt![]()
Dat klopt, ik heb Extra wel dus ik klaag ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je kabel maatschappij
#failquote:
Toen in Canada en Maleisie, dat was een goede reden om het stil te leggen. Dit beetje regen? Pfff watjes zijn het!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Formule 1 tegenwoordig![]()
Men rijdt tegenwoordig niet eens meer met een beetje regen
En dat noem je nadeligquote:
BBC2.......quote:
Wel.quote:
Same herequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef kepler het volgende:
Ik moet morgen de race opnemen, dus ik hoop niet dat ze switchen naar BBC2 als het langer duurt
Meer een F1 God, dan een zoon ervanquote:
huhquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel laat maar weer eens zien dat al het gezeik over banden sinds Silverstone onzin is.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef kepler het volgende:
Vettel wordt steeds legendarischer op deze manier
Ja, we weten nu wel dat je op Vettel geiltquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef zoem het volgende:
Wel enorme klasse van Vettel; laat zien dat hij uit ander hout gesneden is.
Ja, we weten nu wel dat je op Vettel haatquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef Dside het volgende:
[..]
Ja, we weten nu wel dat je op Vettel geilt![]()
Button wel?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso niet op de 1ste startrij gekwalificeerd dit seizoen
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef Dside het volgende:
[..]![]()
Overhypte pussy. Laat hem eens naar een andere team gaan, kijken of die dan nog die
tijden kan rijden...
Goede auto ja, en geholpen na Silverstone met de bandjes, misschien is 2014 niet Newey's jaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Want Schumacher heeft Mercedes nu oppermachtig gemaakt. De Ferrari gaat nu enorm goed sinds Alonso er rijdt.
Vettel is gewoon extreem goed, en in deze auto is die superieur, accepteer dat nu gewoon eens.
En nee, ik ben geen Vettel fanboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |