Dat wordt snel taai.quote:Op zondag 17 november 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... we gaan gebakken tong eten![]()
Ik ben de laatste tijd dat masterchef gedoe aan het volgen en inderdaad je ken meer eten dan je zo denkt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
meerdere soorten tong als gerecht zijn mogelijk .....
hahaha kijk jij dat ook al ...quote:Op zondag 17 november 2013 18:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd dat masterchef gedoe aan het volgen en inderdaad je ken meer eten dan je zo denkt.
Denk dat Fann morgen voor de visvariant gaat...quote:Op zondag 17 november 2013 18:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vooral het vlees braden is mijn specialiteit.
Wie zegt dat ze voor verse vis gaanquote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef Leandra het volgende:
Nooit op maandag vis bestellen, "verse vis" op maandag is niet vers.
Vissers werken niet op zondag.quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef Leandra het volgende:
Nooit op maandag vis bestellen, "verse vis" op maandag is niet vers.
Hap...quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Fann morgen voor de visvariant gaat...
De visafslag is op zondag dicht...quote:Op zondag 17 november 2013 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vissers werken niet op zondag.
de veemarkt ook volgens mijquote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
De visafslag is op zondag dicht...
Ik had een vriendinnetje vroeger en haar vader had een viswinkel. Gingen we me om 5 uur. Geweldigquote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vee markt is er niet meerquote:
Wat was er geweldig aan?quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje vroeger en haar vader had een viswinkel. Gingen we me om 5 uur. Geweldig
Officieel wel, maar er kan veel geregeld worden...quote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend op laarsjes, en vroeg in de ochtend al aan een broodje bal zitten. Verder weet ik er niet zo veel meer van.quote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was er geweldig aan?
De belevenis, de geur of die vader?
Kortom, mee met de vuilnisman onder dezelfde omstandigheden was ook leuk geweest...quote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend op laarsjes, en vroeg in de ochtend al aan een broodje bal zitten. Verder weet ik er niet zo veel meer van.
Purmerend was bekend om de veemarkt. Bestaat ook niet meer.quote:
Ja wie weet, ik vond het rete cool.quote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, mee met de vuilnisman onder dezelfde omstandigheden was ook leuk geweest...
1 x per jaar de Zuidlaardermarkt ... Bestaat nog wel volgens mij...quote:Op zondag 17 november 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Purmerend was bekend om de veemarkt. Bestaat ook niet meer.
Dat is meer verkoop/ koop van paarden toch?quote:Op zondag 17 november 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
1 x per jaar de Zuidlaardermarkt ... Bestaat nog wel volgens mij...
Van alles en nog wat, maar ja wel veel paarden idd ...quote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer verkoop/ koop van paarden toch?
Volgens mij ben ik daar wel eens geweestquote:Op zondag 17 november 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Van alles en nog wat, maar ja wel veel paarden idd ...
In september is het altijdquote:Op zondag 17 november 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar wel eens geweest
En is het meer een feestje![]()
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In september is het altijd
Met kermis en bier
Op de fietsquote:Op zondag 17 november 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang geleden iig wel, want daarvoor gingen we er heen .. Op de fiets...
Oktober.quote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In september is het altijd
Met kermis en bier
Slib tong, vriend van mijn moeder maakt dat regelmatig. Zoooo wat lekker.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Tong![]()
Mijn ex-zwager hielp zaterdags bij de visafslag en kwam dan elke week thuis met een zak tongetjes
Biertje erbij. Herfst bokkiequote:
Toen dronk ik alleen maar limonadequote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Bokkies waren er wel maar in de 70's niet om te drinken ...
Sowieso wordt bijna alles al aan boord ingevroren.quote:
Wel een aantal jaren op het bokbier gedoe geweest in de Beurs van Berlage. Leuk was dat.quote:
Volgens mij scheelt het niet zo veelquote:
Oh ja ik ook, maar ook al weer jaren terugquote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een aantal jaren op het bokbier gedoe geweest in de Beurs van Berlage. Leuk was dat.
Ik las dat de kas was leeggeroofd dit jaar (ik was het niet) en volgend jaar staat op het spel
Toen mocht ik nog rokenquote:Op zondag 17 november 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar ook al weer jaren terug
50 is eerst aan de beurt, Waarom die sprong? Voel je je niet thuisquote:
De tijd gaat snel en voordat het hier geregeld is ben ik 60.quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
50 is eerst aan de beurt, Waarom die sprong? Voel je je niet thuis
Ben je gestopt met roken? DE keren dat ik ben geweest was het iig heel gezellig ... Beginjaren 90 of zo ...quote:Op zondag 17 november 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen mocht ik nog rokenMaar wat een leuke sfeer was dat. En lekkere biertjes
Dat het snel gaat is waarquote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De tijd gaat snel en voordat het hier geregeld is ben ik 60.![]()
Nee daarom ga ik ook niet meer, denk wat later ik weet het jaartal niet meer wel 10 jaar geleden bedenk ik me. Ik kon er nog een peukie opstekenquote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je gestopt met roken? DE keren dat ik ben geweest was het iig heel gezellig ... Beginjaren 90 of zo ...
10 uur ? Ik ben blij dat ik niks aan klikquote:
Ja en?quote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Griek ging een lamp verwisselen, kortsluiting, hoofdzekering eruit
Ga je toch lekker wandelenquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
2 uur met theelichtjes gezeten, ik waande me bijna weer in het antikraakpand
en het commentaar is al binnen zag ik
Ja best wel.quote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gezellig dat je er weer bent
14 km in een uurquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt wel wat voorspelbaar.
Waarom jullie elkaar in de haren vliegen is me een raadsel maar wel vermakelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga wel effe zappen...
neu... het is meer sneu, maar maakt niet uit, ik ben zappenquote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom jullie elkaar in de haren vliegen is me een raadsel maar wel vermakelijk.
Nee, een geintje is leuk, maar dit is gewoon strontvervelend...quote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom jullie elkaar in de haren vliegen is me een raadsel maar wel vermakelijk.
Ach, dat ben ik ook weleens.quote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een geintje is leuk, maar dit is gewoon strontvervelend...
Leef je uit, ik klik ze waarschijnlijk nu niet aan...quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal ik weer youtube linkjes gaan posten?
Godver weer geen plaats in het guinness book of recordsquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga wel effe zappen...
Ze zijn beide los van elkaar wel ok, gaan ze samen posten dan is het feest.quote:
Ze weet het nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn beide los van elkaar wel ok, gaan ze samen posten dan is het feest.![]()
Een andere gedachtewereld denk ik.quote:
Alweer niet?quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, ik klik ze waarschijnlijk nu niet aan...
Ik heb dit helaas al meerdere keren in de praktijk mogen meemaken, dus ik ken dit soort feestjes...quote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn beide los van elkaar wel ok, gaan ze samen posten dan is het feest.![]()
Nu moet ik wel toegeven dat wanneer ik 1 persoon tegenkom het ook feest is.quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit helaas al meerdere keren in de praktijk mogen meemaken, dus ik ken dit soort feestjes...
Ach, ik snap het wel, Fann hapt zo leuk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het enorm kinderachtig...
Dat kan, het is over en weer. Ja erg kinderachtigquote:Op zondag 17 november 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het enorm kinderachtig...
Vertel eens wat danquote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Hebben jullie in een SC als deze werkelijk niets anders in te brengen?
Als 1 van de 2 er niet is, dan gaat het soms nog ergens over. Nu is het elkaar domweg af zitten zeiken om niks...
Ik vraag me af waar het dan over gaat?quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Als 1 van de 2 er niet is, dan gaat het soms nog ergens over.
Ik vraag me af wat het probleem is, We hebben het toch over van alles en niks.quote:Op zondag 17 november 2013 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het dan over gaat?
Wat ben je toch een geniepig kutwijf, over debiel gesproken zeg! Je schept er echt genoegen in om ruzie te zoeken nietwaar, want jij begint áltijd. Je moet wel een heel sneu leven hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Soury het volgende:
WTF zo debiel tekeer gaan als vegetariër en wel gratis vis vreten.
Heb geen idee? Denk zelf altijd in oplossingen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het probleem is, We hebben het toch over van alles en niks.
Jij! Met je smerige insinuerende steken onder water steeds.quote:
Ja kloptquote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat ben je toch een geniepig kutwijf, over debiel gesproken zeg! Je schept er echt genoegen in om ruzie te zoeken nietwaar, want jij begint áltijd. Je moet wel een heel sneu leven hebben.
Eet jij ook geen vlees ?quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij! Met je smerige insinuerende steken onder water steeds.
Ik ook. En dus gaat de ignore modus weer aan voor betreffende user.quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Denk zelf altijd in oplossingen.
De baas hier is nog erger.quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij! Met je smerige insinuerende steken onder water steeds.
TRquote:
Breuls? Die zit hier toch nooit?quote:
Masterchef in Australie vind ik creatiever dan de Engelse alhoewel die laatste wel lachen is door de prutsers.quote:Op zondag 17 november 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. En dus gaat de ignore modus weer aan voor betreffende user.
MAsterchef Ireland is niet zo heel spectaculair
Die is al buiten gewerkt toch?quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Breuls? Die zit hier toch nooit?
Dat weet ik niet want ik kijk alleen maar soms naar de Iersequote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Masterchef in Australie vind ik creatiever dan de Engelse alhoewel die laatste wel lachen is door de prutsers.
Die post toch wel?quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is al buiten gewerkt toch?
Echt? Dat wist ik niet. Lang geleden of nog terug te zoeken?quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is al buiten gewerkt toch?
Die Engelsen pleuren weer een klodder aardappelpuree met peultjes en een homp vlees op het bord en denken dan te kunnen koken...quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Masterchef in Australie vind ik creatiever dan de Engelse alhoewel die laatste wel lachen is door de prutsers.
Ik ben banloos btw. Nog even en ik mag in ooquote:
Sig mag nu ineens in OO maar dat is een hopeloos subforum.quote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben banloos btw. Nog even en ik mag in oo
Ontbijt is het enige wat lekker isquote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Engelsen pleuren weer een klodder aardappelpuree met peultjes en een homp vlees op het bord en denken dan te kunnen koken...
Ik zit er ook niet echt op te wachten,quote:Op zondag 17 november 2013 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig mag nu ineens in OO maar dat is een hopeloos subforum.![]()
Scrambled eggs, veel spek, en witte bonen in tomatensaus na avond zuipen.quote:
Daar gebeurt al jaren niets meer. Er zijn nog wel leuke ouwe topics terug te lezen. Zo van 5 ā 6 jaar geleden.quote:Op zondag 17 november 2013 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig mag nu ineens in OO maar dat is een hopeloos subforum.![]()
Bloedworst en brood uit de frituurquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scrambled eggs, veel spek, en witte bonen in tomatensaus na avond zuipen.![]()
Blaas er leven inquote:Op zondag 17 november 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar gebeurt al jaren niets meer. Er zijn nog wel leuke ouwe topics terug te lezen. Zo van 5 ā 6 jaar geleden.
Waarom weet ik niet maar heb er toch wel wat gekregen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben banloos btw. Nog even en ik mag in oo
Wij doen altijd rashers, fried eggs, sausages, hash browns, mushrooms en black & white puddingquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scrambled eggs, veel spek, en witte bonen in tomatensaus na avond zuipen.![]()
Waarom ik ik géén heb snap ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet maar heb er toch wel wat gekregen.
Dat is me te ingewikkeld met een kater.quote:Op zondag 17 november 2013 22:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij doen altijd rashers, fried eggs, sausages, hash browns, mushrooms en black & white pudding
Altijd net op tijd weer weg waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik ik géén heb snap ik ook niet
Nee ik ziek met een vleugje humor. Een steekje zoals Elizabeth al zei, zij niet btw.quote:Op zondag 17 november 2013 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd net op tijd weer weg waarschijnlijk.
Vind het prachtig om te zien, ben ik ook ineens een Masterchef.quote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Engelsen pleuren weer een klodder aardappelpuree met peultjes en een homp vlees op het bord en denken dan te kunnen koken...
ER is altijd recht voor de raap.quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ziek met een vleugje humor. Een steekje zoals Elizabeth al zei, zij niet btw.
We liggen elkaar blijkbaar niet, dat kan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ER is altijd recht voor de raap.
ER maakt wel mooie foto's.quote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
We liggen elkaar blijkbaar niet, dat kan.
Ik kook lekker ???????quote:
Ik kijk daar nooit naar.quote:
goed planquote:Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet nodig weer eens naar de kapper.
Ja. Deze week er 1 hard laten werken zit wel in de planning.quote:
Shoppen en uitgeven PPquote:Op zondag 17 november 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat willen vrouwen nog meer, kerels die over koken en de kapper praten.
Dat heb ik hier aardig goed geregeld. Mijn muts heeft d'r eigen rekening.quote:
Voordat ik zover ben PP .....quote:Op zondag 17 november 2013 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik hier aardig goed geregeld. Mijn muts heeft d'r eigen rekening.
Owwwwwwwwww, is dat húmor........ goh.........quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat willen vrouwen nog meer, kerels die over koken en de kapper praten.
Ik lig elke dag weer dubbel van het lachen op dit forum.quote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww, is dat húmor........ goh.........
Enig sarcasme is me niet vreemd.quote:
En shoppen haat ik ook.quote:
Ik ook. Maar de hetze die Zeury nu al heel lang tegen FANN voert onder het mom van zieken met humor is gewoon niet grappig. En ook nooit geweest. Ik vind haar maar een droeftoeter, dat ze alleen daar haar genoegen uit kan putten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lig elke dag weer dubbel van het lachen op dit forum.
Ik ook. Supermarkt bezorgt thuis en kledingwinkel ook. Heerlijkquote:
Ik ben voorlopig niet van plan kleding te kopen, heb ik al teveel gedaan (ook wel online) en nu is mijn kast te vol. Ben alles wat veel te groot is al weg aan het doen en af en toe gaat er wat stuk en kan het ook mooi weg.quote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Supermarkt bezorgt thuis en kledingwinkel ook. Heerlijk
Heb je nu wel een ok postbode?, de pakketbezorger hier is mijn vriend.quote:Op zondag 17 november 2013 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Supermarkt bezorgt thuis en kledingwinkel ook. Heerlijk
pakketbezorgers zijn meestal geen postbodesquote:Op zondag 17 november 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je nu wel een ok postbode?, de pakketbezorger hier is mijn vriend.![]()
Klopt, de postbode stopt alleen rekeningen in mijn brievenbus.quote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
pakketbezorgers zijn meestal geen postbodes
Ja hoor. Toffe gast!!quote:Op zondag 17 november 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je nu wel een ok postbode?, de pakketbezorger hier is mijn vriend.![]()
Altijd prettig zo'n goede band met de pakketbezorger.quote:
Mv is al niet eens ter sprake. En vechten doe ik nooit. Het was één klap.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Geen vechtpartijen meer
Ja je komt altijd wel met een klap voor zijn raap.quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mv is al niet eens ter sprake. En vechten doe ik nooit. Het was één klap.
Komt ervan.... hij dacht dat hij ziekte met een vleugje humor ....quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja je komt altijd wel met een klap voor zijn raap.![]()
Een postbode met humor moet een andere baan zoeken.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Komt ervan.... hij dacht dat hij ziekte met een vleugje humor ....
Alreeds weer maandag.quote:Op maandag 18 november 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het is zondag, morgen is iedereen het weer vergeten ,,,
Je bent werkeloos?quote:Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
technisch gesproken wel, praktisch ligt het anders
Ja ik heb het eigenlijk ook een beetje gehad met de ICT... Misschien tijd voor iets anders ...quote:Op maandag 18 november 2013 00:43 schreef kraakschandaal het volgende:
Een baan is niet je leven, denk erbuiten.
Dat is de manier om het weer in eigen hand te nemen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb het eigenlijk ook een beetje gehad met de ICT... Misschien tijd voor iets anders ...
Yep, maar ondertussen moet ik wel werkzoek activiteiten produceren... Morgen maar weer eens kijkenquote:Op maandag 18 november 2013 00:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat is de manier om het weer in eigen hand te nemen.
Ondertussen altijd blijven nadenken over wat je zelf op poten kunt zetten.quote:Op maandag 18 november 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep, maar ondertussen moet ik wel werkzoek activiteiten produceren... Morgen maar weer eens kijken
Doen wequote:Op maandag 18 november 2013 00:57 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ondertussen altijd blijven nadenken over wat je zelf op poten kunt zetten.
quote:Op maandag 18 november 2013 01:37 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Geef je creativiteit de ruimte.
leg uitquote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een postbode met humor moet een andere baan zoeken.
Ik denk dat het op je eiland wel meevalt. Maar in de grote stad heb je weinig aanspraak en kun je niets met je humor ... Zoiets ?quote:
Ik kon het niet laten Srrrrryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten SrrrrrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Zolang dr postbode er de lol nog van in kan zien is er niks aan de hand toch ?quote:Op maandag 18 november 2013 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet al te best als er paddo's vanuit je voorgevel komen...
maar dit is geen gewone paddo, dit is Toadquote:Op maandag 18 november 2013 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet al te best als er paddo's vanuit je voorgevel komen...
Ligt eraan hoeveelheid.quote:
1 van de dingen die ik ook nooit geprobeerd heb.... 1 x een LSD trip gedaan en daar heb ik het maar bij gelaten .... Op zich een ervaring maar nooit herhaald ...quote:
Wat voor ervaring dan? Ik ben een beetje huiverig ervoorquote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van de dingen die ik ook nooit geprobeerd heb.... 1 x een LSD trip gedaan en daar heb ik het maar bij gelaten .... Op zich een ervaring maar nooit herhaald ...
Je doet het of niet toch. Kan je net zo goed niks nemenquote:
rondjes draaien met de snelheid van het geluid, sex hebben en een schedel zien ...quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor ervaring dan? Ik ben een beetje huiverig ervoor
quote:Op maandag 18 november 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
rondjes draaien met de snelheid van het geluid, sex hebben en een schedel zien ...
Dat rondjes draaien ken ik wel. Dat was extreem maar iedereen moest me wel met rust laten. Ik vond dat niet zo goed gaan, laat staan sexquote:Op maandag 18 november 2013 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee eerst het een daarna het ander... Was in Spanje trouwens
Volgens mij ging de sex ook niet echt goed... Teveel afleidende beelden... volgens mij was het zelfs volle maanquote:Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat rondjes draaien ken ik wel. Dat was extreem maar iedereen moest me wel met rust laten. Ik vond dat niet zo goed gaan, laat staan sex
Het was een ventquote:Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ging de sex ook niet echt goed... Teveel afleidende beelden... volgens mij was het zelfs volle maan
Weet je dat nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef chufi het volgende:
BTW : Iemand nog belang bij 10 Euro korting bij Zalando ...?Zet het in FHFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zo ben ik ook van dierentuin kaartjes afgekomen, iedereen blijquote:Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Done, er was al een openstaand topic
Resuméquote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de hetze die Zeury nu al heel lang tegen FANN voert onder het mom van zieken met humor is gewoon niet grappig. En ook nooit geweest. Ik vind haar maar een droeftoeter, dat ze alleen daar haar genoegen uit kan putten.
En nu heb ik madam Zuurie al weer veel te veel aandacht gegeven.
Ik ben Conception aan het kijken. Wat een waardeloze film zeg
quote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef chufi het volgende:
BTW : Iemand nog belang bij 10 Euro korting bij Zalando ...?Absoluut niet: (wel oud nieuws)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.joop.nl/wereld(...)o_aan_de_schandpaal/Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Absoluut niet: (wel oud nieuws)
http://www.joop.nl/wereld(...)o_aan_de_schandpaal/
Dan bedenk je je wel twee keer (of meer) of je van die kortingscode gebruik wil maken.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan bedenk je je wel twee keer (of meer) of je van die kortingscode gebruik wil maken.
Sommige mensen wel.quote:
Al die arme uitgebuite mensen zonder werkquote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
Of juist massaal zodat Zalando failliet gaat ...
Produktie gaat gewoon door hoor... Weten zij veel ..quote:Op maandag 18 november 2013 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Al die arme uitgebuite mensen zonder werk
quote:Op maandag 18 november 2013 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Al die arme uitgebuite mensen zonder werk
Ze weten het zelf donders goed, maar ja met weinig ander werk.quote:Op maandag 18 november 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Produktie gaat gewoon door hoor... Weten zij veel ..
Waar gaat dit over ?quote:Op maandag 18 november 2013 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze weten het zelf donders goed, maar ja met weinig ander werk.
Over een paar honderd werknemers die één vies toilet moeten delen.quote:
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een paar honderd werknemers die één vies toilet moeten delen.
Heb het ook een aantal keren gedaan, mocht je het ooit doen altijd in een vertrouwde omgeving met mensen die je echt heel goed kent.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor ervaring dan? Ik ben een beetje huiverig ervoor
Ik hou het maar bij een jointje zo nu en danquote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb het ook een aantal keren gedaan, mocht je het ooit doen altijd in een vertrouwde omgeving met mensen die je echt heel goed kent.
Mijn ervaring ermee is dat je totaal de weg kwijt bent. Ik keek naar mn eigen hand en dacht wooow wow wtf hier ging ik ongeveer een uur in op. Vind het zelf het heftigste wat ik ooit gebruikt heb en zou het nu niet meer doen.
Zekerdt, dikke pluim op zn tijdquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het maar bij een jointje zo nu en dan
Ik haat postbodes die grappen maken wanneer ze rekeningen in mijn brievenbus stoppen.quote:
Je moet ook de goede hebben, die uit Mexico zijn wel tof alleen autorijden is niet aan te raden.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook de goede hebben, die uit Mexico zijn wel tof alleen autorijden is niet aan te raden.
Ik ging wachten voor overstekende bomen.![]()
De fietsers gingen me aan alle kanten voorbij zo hard reed ik.quote:
Je stond gewoon al verstandig stil langs de kant van de wegquote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De fietsers gingen me aan alle kanten voorbij zo hard reed ik.![]()
Toen die bomen overstaken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je stond gewoon al verstandig stil langs de kant van de weg
ja wat wil je ook, doe dat dan digitaal dan zie je de postbode niet meerquote:Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haat postbodes die grappen maken wanneer ze rekeningen in mijn brievenbus stoppen.
Mijn inkomsten zijn nogal wispelturig en alles automatisch gaat niet werken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ja wat wil je ook, doe dat dan digitaal dan zie je de postbode niet meer
Het was een bijzondere ervaring, ook lachen was samen met Ghanese vriend na nuttigen van thee met Welsh paddos bij mijn broer de wallen op. Bij elke dikke negerin bleef ie kwartier staan.quote:
Dat hele gedoe met feestboek snap ik nog steeds niet?quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef sacha het volgende:
allemaal even Trijntje liken op feestboek!
Want ze heeft dr dikke reet in de wilgen gehangen?quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef sacha het volgende:
allemaal even Trijntje liken op feestboek!
Een vrouw zonder reet is als een taart zonder slagroom.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Want ze heeft dr dikke reet in de wilgen gehangen?
Trijntje geeft 1 euro voor elke like aan giro 555quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Want ze heeft dr dikke reet in de wilgen gehangen?
En daar heb jij aan mee gedaan?quote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
Trijntje geeft 1 euro voor elke like aan giro 555
Dat is toch een goed Nederlands gebruik wanneer er weer ergens op de wereld rampspoed is?quote:
Nee, goed stel billen is OK, maar die van Trijntje staan als een dubbele locomotief op station Oud Zuid of zo ...quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarschijnlijk ga ik nu afgeschoten worden.
Goed te horenquote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
De zoon van de zus van mijn vrouw zat op het goede gedeelte en is niet weggewaaid.
Gaat ze nu extra concerten moeten geven?quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, hoezo?
ze heeft al 150.000 likes
171. 000 likesquote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ze nu extra concerten moeten geven?
Ja, ik was al bang dat we moesten gaan zoeken daar, die gozer is zowat 2 meter dat maakt het dan weer wat eenvoudiger.quote:
Alsof FB Trijntje echte Trijntje isquote:Op maandag 18 november 2013 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
171. 000 likes![]()
Trijntje gaat failliet
Je weet het niet en het zal me worst wezen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof FB Trijntje echte Trijntje is
quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof FB Trijntje echte Trijntje is
Dat Trijntje is inmiddels al vergane glorie toch?quote:
Ze zit in de jury van VOHquote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat Trijntje is inmiddels al vergane glorie toch?
quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een vrouw zonder reet is als een taart zonder slagroom.
Ze moet wel iets hebben om vast te kunnen houden.quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een vrouw zonder reet is als een taart zonder slagroom.
Die van Caro Emerald zijn als de Twin Towers vķķr 9-11...quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, goed stel billen is OK, maar die van Trijntje staan als een dubbele locomotief op station Oud Zuid of zo ...
Geen idee wie treintje is, en ik wil het niet weten ook.quote:Op maandag 18 november 2013 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Caro Emerald zijn als de Twin Towers vķķr 9-11...
Heb je vanavond gekeken?quote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben verslaafd aan Masterchef UK, geniaal welke prutsers daar langskomen.
Ik heb het niet over schele Trein, dat is een enorme bitch.quote:Op maandag 18 november 2013 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee wie treintje is, en ik wil het niet weten ook.
Ik weet niet of ik nu moet lachen of het erg treurig te vinden.quote:
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor de Filipijnen.
Schijnen ze tekort aan te hebben daar...
Dat zegt me nog minderquote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet over schele Trein, dat is een enorme bitch.
Mijn echtgenote heeft een tijdje haar drukwerk geregeld, wat een debiel wijf.
Nog erger dan Soury...
En geen knoepert voor de poepert...quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Javervuilt drinkwater ... bedorven voedsel ....
Nog erger?quote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet over schele Trein, dat is een enorme bitch.
Mijn echtgenote heeft een tijdje haar drukwerk geregeld, wat een debiel wijf.
Nog erger dan Soury...
Ieder z'n fetisj...quote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw mijn vrouw is ook zo'n dwarse, dat trekt me aan wel.
Ja en ik zet hem dan ook wel eens aan om een film of tv serie te zien. Verder geen flauwekul erop voor mij.quote:Op maandag 18 november 2013 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben inmiddels wel al TV in het hoge Noorden?
Ik houd gewoon van eigenwijze vrouwen.quote:
steek je jezelf een hart onder de riem Piet?quote:Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
In dit topic zit je dan helemaal goed.
Voortdurend sach.quote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
steek je jezelf een hart onder de riem Piet?
Ach Loedertje was irl ook een zeer prettig persoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
MM kent haar IRL as a bitch.. Soury is soms op Fok een bitch, IRL valt ze dan wel weer mee...
Die heb ik niet gekend .... Maar meestal doen we ons op internet erger voor dan we irl zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach Loedertje was irl ook een zeer prettig persoon.
sig heeft zich hier al een tijdje niet meer trouwens ... Goed nieuws of moeten we ons zorgen makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik merk ook verschil in reacties wanneer ik post met sig en zijn sjagrijnige kop of met PP die vrolijk lijkt.
Ik wil uit de top 500 blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
sig heeft zich hier al een tijdje niet meer trouwens ... Goed nieuws of moeten we ons zorgen maken
Ja dat kan ik zelfs de komende 10 iaar wel schudden als ik nu stoppenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wil uit de top 500 blijven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |