Dat wordt snel taai.quote:Op zondag 17 november 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... we gaan gebakken tong eten![]()
Ik ben de laatste tijd dat masterchef gedoe aan het volgen en inderdaad je ken meer eten dan je zo denkt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
meerdere soorten tong als gerecht zijn mogelijk .....
hahaha kijk jij dat ook al ...quote:Op zondag 17 november 2013 18:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd dat masterchef gedoe aan het volgen en inderdaad je ken meer eten dan je zo denkt.
Denk dat Fann morgen voor de visvariant gaat...quote:Op zondag 17 november 2013 18:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vooral het vlees braden is mijn specialiteit.
Wie zegt dat ze voor verse vis gaanquote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef Leandra het volgende:
Nooit op maandag vis bestellen, "verse vis" op maandag is niet vers.
Vissers werken niet op zondag.quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef Leandra het volgende:
Nooit op maandag vis bestellen, "verse vis" op maandag is niet vers.
Hap...quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Fann morgen voor de visvariant gaat...
De visafslag is op zondag dicht...quote:Op zondag 17 november 2013 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vissers werken niet op zondag.
de veemarkt ook volgens mijquote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
De visafslag is op zondag dicht...
Ik had een vriendinnetje vroeger en haar vader had een viswinkel. Gingen we me om 5 uur. Geweldigquote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vee markt is er niet meerquote:
Wat was er geweldig aan?quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje vroeger en haar vader had een viswinkel. Gingen we me om 5 uur. Geweldig
Officieel wel, maar er kan veel geregeld worden...quote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend op laarsjes, en vroeg in de ochtend al aan een broodje bal zitten. Verder weet ik er niet zo veel meer van.quote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was er geweldig aan?
De belevenis, de geur of die vader?
Kortom, mee met de vuilnisman onder dezelfde omstandigheden was ook leuk geweest...quote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend op laarsjes, en vroeg in de ochtend al aan een broodje bal zitten. Verder weet ik er niet zo veel meer van.
Purmerend was bekend om de veemarkt. Bestaat ook niet meer.quote:
Ja wie weet, ik vond het rete cool.quote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, mee met de vuilnisman onder dezelfde omstandigheden was ook leuk geweest...
1 x per jaar de Zuidlaardermarkt ... Bestaat nog wel volgens mij...quote:Op zondag 17 november 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Purmerend was bekend om de veemarkt. Bestaat ook niet meer.
Dat is meer verkoop/ koop van paarden toch?quote:Op zondag 17 november 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
1 x per jaar de Zuidlaardermarkt ... Bestaat nog wel volgens mij...
Van alles en nog wat, maar ja wel veel paarden idd ...quote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer verkoop/ koop van paarden toch?
Volgens mij ben ik daar wel eens geweestquote:Op zondag 17 november 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Van alles en nog wat, maar ja wel veel paarden idd ...
In september is het altijdquote:Op zondag 17 november 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar wel eens geweest
En is het meer een feestje![]()
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In september is het altijd
Met kermis en bier
Op de fietsquote:Op zondag 17 november 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang geleden iig wel, want daarvoor gingen we er heen .. Op de fiets...
Oktober.quote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In september is het altijd
Met kermis en bier
Slib tong, vriend van mijn moeder maakt dat regelmatig. Zoooo wat lekker.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Tong![]()
Mijn ex-zwager hielp zaterdags bij de visafslag en kwam dan elke week thuis met een zak tongetjes
Biertje erbij. Herfst bokkiequote:
Toen dronk ik alleen maar limonadequote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Bokkies waren er wel maar in de 70's niet om te drinken ...
Sowieso wordt bijna alles al aan boord ingevroren.quote:
Wel een aantal jaren op het bokbier gedoe geweest in de Beurs van Berlage. Leuk was dat.quote:
Volgens mij scheelt het niet zo veelquote:
Oh ja ik ook, maar ook al weer jaren terugquote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een aantal jaren op het bokbier gedoe geweest in de Beurs van Berlage. Leuk was dat.
Ik las dat de kas was leeggeroofd dit jaar (ik was het niet) en volgend jaar staat op het spel
Toen mocht ik nog rokenquote:Op zondag 17 november 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar ook al weer jaren terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |