Moet je ook aandoen naar Cachiequote:
Een beetje gay is oke.quote:Op zondag 17 november 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar niet met tjacka though
leuk liedjequote:
Succesquote:
quote:
tjacka is al bezetquote:
ja dan moet je een andere FOK!ker kiezenquote:
Ze Zei het gisteravond in bed ja. Leuk geregeldquote:
Nee sorry dat doe ik niet.quote:
je bent homo dus dat kan nietquote:Op zondag 17 november 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze Zei het gisteravond in bed ja. Leuk geregeld
quote:
Vooruitquote:
Valt niks te counteren?quote:
Bij Ajax niet neequote:
Nee, foutje. Begreep je verkeerd.quote:
Walgelijk inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef Muto het volgende:
Voetballoze zondagen. Ik ben dan helemaal uit mijn hummetje.
Als je een open relatie hebt, dan zou je niet moeten counteren dat hij homo is. Dat was mijn vage gedachte. Laat gaan joh.quote:
Mwah.quote:Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef Muto het volgende:
Voetballoze zondagen. Ik ben dan helemaal uit mijn hummetje.
Ik voetbal niet. Valt niet te combineren met Fok.quote:Op zondag 17 november 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwah.
Gewoon de amateurvelden op mooi man.
Gewoon kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 18:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik voetbal niet. Valt niet te combineren met Fok.
Meestal ben ik te vinden langs de hockeyvelden. Met bier en een broodje worst, dat wel.quote:Op zondag 17 november 2013 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon kijken.
Biertje en broodje worst doen in de rust heerlijk man.
ook niks mis meequote:Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Meestal ben ik te vinden langs de hockeyvelden. Met bier en een broodje worst, dat wel.
Inderdaad. Helaas is er geen zaterdaghockey. Dus moest wel naar de zondag, maar dat gaat niet samen met een SK bij Feyenoord. Dus moest kiezen.quote:
Jij vindt veel dingen wel gay.quote:
Ik hockey nietquote:
Dat is hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit
maar ik hou wel van je
Ik ook van jou hoorquote:
Dat is wel echt te vroegquote:
Jij noemde mij net debielquote:
ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Ik hockey niet eens man. Ik doe heel af en toe een training mee en voor de rest ga ik naar de feestjes en af en toe een wedstrijdje pakken.
Niet eens.quote:
Neen.quote:
woknokquote:
Is het slim om nu BC te kopen denk je of nog wachten?quote:Op zondag 17 november 2013 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hiervan moet denken
Wachten op een correctiequote:Op zondag 17 november 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het slim om nu BC te kopen denk je of nog wachten?
Dat dat uit jouw mond komtquote:
Hij is alweer bijna 100 euro gestegen in een week of zo?quote:
Ja moest ik aan denken.quote:
Crash is al geweest.quote:Op zondag 17 november 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
Bitcoins gaat zo hard crashen binnen een maand.Het is nu een hype, maar dat is snel over. Dan komt er alleen maar negativiteit in de media.
Hij is wel al flink gedaald een periode, echt stabiel is het nooit geweest hoor.quote:
Maar om te stellen dat er een echte crash is geweest laatste tijdquote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel al flink gedaald een periode, echt stabiel is het nooit geweest hoor.
Laatste tijd bedoel ik ook niet, was alweer tijd geledenquote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar om te stellen dat er een echte crash is geweest laatste tijd
Ja, maar hij crashed binnekort nog wel een keerquote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd bedoel ik ook niet, was alweer tijd geleden
Hoezoquote:Op zondag 17 november 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
Bitcoins gaat zo hard crashen binnen een maand.Het is nu een hype, maar dat is snel over. Dan komt er alleen maar negativiteit in de media.
waar las je dat?quote:Op zondag 17 november 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dat las ik net
Gaat dat zo tegenwoordig?
Wachten maar even dan. Daarna flink inslaanquote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij crashed binnekort nog wel een keer
twitter. iemand zette er dat op. Kan je niet gewoon iemand iets sturen en dan wachten of ie reageert? Of ben ik raar?quote:
https://twitter.com/search?q=wie%20appen&src=typd&f=realtimequote:Op zondag 17 november 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
twitter. iemand zette er dat op. Kan je niet gewoon iemand iets sturen en dan wachten of ie reageert? Of ben ik raar?
Gaat wel goedquote:
was t nog gelukt met de pappegaaienbeetquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel goedvorige keer goed cijfer voor maw gehaald, dus kan daar nu wat minder tijd aan besteden en meer tijd aan wiskunde om een 4,1 op te halen. Dus van 12 tot 18 wiskunde gedaan lol
Goed bezig dan. Wanneer heb je Wiskunde?quote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel goedvorige keer goed cijfer voor maw gehaald, dus kan daar nu wat minder tijd aan besteden en meer tijd aan wiskunde om een 4,1 op te halen. Dus van 12 tot 18 wiskunde gedaan lol
we zijn trots op jequote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was t nog gelukt met de pappegaaienbeet
Woensdagochtendquote:Op zondag 17 november 2013 19:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed bezig dan. Wanneer heb je Wiskunde?
#proudquote:
Ah, dan heb je nog even. Succes ermee.quote:
Nou vertel?quote:
Plus500. Kan je via je mobiel aandelen kopen maar ook bitcoins dus. Heb je geen elektronische wallet op je computer meer nodig. Ga daar toch maar eens wat meer geld in stekenquote:
Staat er al opquote:
dating app voor gays. Vooral neukdate-app daar voorquote:
bedanktquote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dating app voor gays. Vooral neukdate-app daar voor
Ik nietquote:
Haai Davidquote:
Ik eet ze niet zo vaak.quote:
Twijfel waar ik ze van moet kopen.quote:
koop bitcoinsquote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel waar ik ze van moet kopen.
Begin eerst maar gewoon met dat bonusgeld van 25 euroTwitter misschien ofzo?
quote:Op zondag 17 november 2013 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Aandeelhoudersvergadering waar niemand op af komt omdat niemand van z'n zolderkamer afwilt.
Nee. Dan heb je misschien 0.05 BCquote:
moet ook, beetje geslotenquote:Op zondag 17 november 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die rechter heeft wel een heel apart oog
Ach, kan ook gewoon in een besloten topic toch?quote:Op zondag 17 november 2013 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Aandeelhoudersvergadering waar niemand op af komt omdat niemand van z'n zolderkamer afwilt.
Ook voor lezzies?quote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dating app voor gays. Vooral neukdate-app daar voor
Moet minimaal 1 BC kopen?quote:
Plus 500.quote:
quote:
weet ik veel, ik gebruik het nietquote:
haha ik ook. zit er nu naastquote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
Ik stond gewoon STIL voor het stopcontact dus HO MAAR
quote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Toto69 het volgende:
ER IS ZOJUIST EEN AARDBEVING MET KRACHT 9.9 OP DE SCHAAL VAN JHALI GEWEEST
Nou zó dik is ze ook weer niet dat hij het in taiwan voeltquote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik schrok dat ik dit even snel las, want ik zat net met m'n gedachten bij mn vriend![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je met sofje in een sc zit dan bof je
Aww.quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik schrok dat ik dit even snel las, want ik zat net met m'n gedachten bij mn vriend![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou zó dik is ze ook weer niet dat hij het in taiwan voelt
ik neuk jou helemaal de poederquote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Aww.
KIJK WAT JE DOET TOTO, KIJK WAT JE DOET.
M'n hart maakte helemaal een sprongetje van schrik en toen las ik wat er daadwerkelijk stond en toen dacht ikquote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Aww.
KIJK WAT JE DOET TOTO, KIJK WAT JE DOET.
wasdaquote:
ja va doe eens nrml en rustig ;squote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Jhali het volgende:
Is wel echt heel gentleman-like, trouwens, om zo tegen een meisje te doen.
Ze houd anders van vreemd en hard :S :squote:
oh het is allemaal NEP dusquote:
houdtquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze houd anders van vreemd en hard :S :s
OH BEGIN JIJ OOK AL VERVELEND TE DOENquote:
okequote:
ja straks denkt iedereen dat ik junkie benquote:
ja gvdquote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OH BEGIN JIJ OOK AL VERVELEND TE DOEN
Moest besmuikt glimlachen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja straks denkt iedereen dat ik junkie ben
ga ik er knock-out van enzo
houdtquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze houd anders van vreemd en hard :S :s
ik ben de liefste ;s ;squote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik de aardigste ben na Tjacka en Fok-it in deze sc.
Rustig an.quote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ben tijdje weg het escaleert hier een beetje uit de hand
hou van jullie gr
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAja ik moet ook altijd om jou lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was aan het bijkomen van de schrikquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Muto het volgende:
Jammer dat jullie Inso geen gedag zeggen.
quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik moet ook altijd om jou lachendit doet mij enorm pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik moet ook altijd om jou lachenTjacka is wel grappiger dan jij, maar hij gebruikt spul om grappig te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka is wel grappiger dan jij, maar hij gebruikt spul om grappig te zijn.
hahaha, goeie man, goeie.quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
Wie mij niet grappig vind is niet helemaal in orde.
Dat ik niet in orde ben was al lang bekendquote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef Jhali het volgende:
Ik lach vaker om Toto maar of dat nu positief is...
Ok, ik zal me even laten nakijken danquote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik niet in orde ben was al lang bekend
watquote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja lekker jonko's klappen en dan op tinychat laten zien toch #yolo #swag
quote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, ik zal me even laten nakijken dan
Positief of negatief?quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nah oke.
Dan ben jij een uitzondering.
Zijn grappen wel maar Tjacka zelfquote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef Muto het volgende:
Tjacka's grappen zijn gewoon te intelligent.
Oh, maar betekent dat dat ik geen humor heb?quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet grappig.
Maar jij bent wel helemaal in orde.
iedereen hier is in ordequote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef Jhali het volgende:
Als je mij WEL grappig vindt ben je niet helemaal in orde.
Naja, ik zat te trollen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar betekent dat dat ik geen humor heb?
Oh, gelukkig was ik zelf wel heel serieus enzoquote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Naja, ik zat te trollen.
Ik vind mij zelf ook heel flauw.
quote:
Het zal nog wel een tijd duren voordat je serieus genomen wordt ja.quote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, gelukkig was ik zelf wel heel serieus enzoIk ben altijd serieus
quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zal nog wel een tijd duren voordat je serieus genomen wordt ja.
Minstens nog een paar maanden jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zal nog wel een tijd duren voordat je serieus genomen wordt ja.
Heb je er al zin in?quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Minstens nog een paar maanden ja
quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
als ik zo lang weg zou gaan zou ik als afscheidscadeau een goeie dildo aan m'n vriendin gevenquote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaquote:
Niet teveel soppen, dat werkt averechts.quote:
Zeg..quote:
omg die eerste keer weer na een paar maand.quote:
Different areacodes don't count!quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg..![]()
![]()
Ben jij ook zo'n type die zegt van 'ja maar als ie over de landsgrenzen is dan telt he tniet meer!'
nymfquote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg die eerste keer weer na een paar maand.
ik wil nu een vriend die vervolgens een half jaar opsodemietert.![]()
![]()
Helaas is kermisseizoen voorbij.quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg..![]()
![]()
Ben jij ook zo'n type die zegt van 'ja maar als ie over de landsgrenzen is dan telt he tniet meer!'
Wat weet ji daar nou vanquote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet teveel soppen, dat werkt averechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |