Oh, gelukkig was ik zelf wel heel serieus enzoquote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Naja, ik zat te trollen.
Ik vind mij zelf ook heel flauw.
quote:
Het zal nog wel een tijd duren voordat je serieus genomen wordt ja.quote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, gelukkig was ik zelf wel heel serieus enzoIk ben altijd serieus
quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zal nog wel een tijd duren voordat je serieus genomen wordt ja.
Minstens nog een paar maanden jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zal nog wel een tijd duren voordat je serieus genomen wordt ja.
Heb je er al zin in?quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Minstens nog een paar maanden ja
quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
als ik zo lang weg zou gaan zou ik als afscheidscadeau een goeie dildo aan m'n vriendin gevenquote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaquote:
Niet teveel soppen, dat werkt averechts.quote:
Zeg..quote:
omg die eerste keer weer na een paar maand.quote:
Different areacodes don't count!quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg..![]()
![]()
Ben jij ook zo'n type die zegt van 'ja maar als ie over de landsgrenzen is dan telt he tniet meer!'
nymfquote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg die eerste keer weer na een paar maand.
ik wil nu een vriend die vervolgens een half jaar opsodemietert.![]()
![]()
Helaas is kermisseizoen voorbij.quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg..![]()
![]()
Ben jij ook zo'n type die zegt van 'ja maar als ie over de landsgrenzen is dan telt he tniet meer!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |