ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Ik hockey niet eens man. Ik doe heel af en toe een training mee en voor de rest ga ik naar de feestjes en af en toe een wedstrijdje pakken.
Niet eens.quote:
Neen.quote:
woknokquote:
Is het slim om nu BC te kopen denk je of nog wachten?quote:Op zondag 17 november 2013 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hiervan moet denken
Wachten op een correctiequote:Op zondag 17 november 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het slim om nu BC te kopen denk je of nog wachten?
Dat dat uit jouw mond komtquote:
Hij is alweer bijna 100 euro gestegen in een week of zo?quote:
Ja moest ik aan denken.quote:
Crash is al geweest.quote:Op zondag 17 november 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
Bitcoins gaat zo hard crashen binnen een maand.Het is nu een hype, maar dat is snel over. Dan komt er alleen maar negativiteit in de media.
Hij is wel al flink gedaald een periode, echt stabiel is het nooit geweest hoor.quote:
Maar om te stellen dat er een echte crash is geweest laatste tijdquote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel al flink gedaald een periode, echt stabiel is het nooit geweest hoor.
Laatste tijd bedoel ik ook niet, was alweer tijd geledenquote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar om te stellen dat er een echte crash is geweest laatste tijd
Ja, maar hij crashed binnekort nog wel een keerquote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd bedoel ik ook niet, was alweer tijd geleden
Hoezoquote:Op zondag 17 november 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
Bitcoins gaat zo hard crashen binnen een maand.Het is nu een hype, maar dat is snel over. Dan komt er alleen maar negativiteit in de media.
waar las je dat?quote:Op zondag 17 november 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dat las ik net
Gaat dat zo tegenwoordig?
Wachten maar even dan. Daarna flink inslaanquote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij crashed binnekort nog wel een keer
twitter. iemand zette er dat op. Kan je niet gewoon iemand iets sturen en dan wachten of ie reageert? Of ben ik raar?quote:
https://twitter.com/search?q=wie%20appen&src=typd&f=realtimequote:Op zondag 17 november 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
twitter. iemand zette er dat op. Kan je niet gewoon iemand iets sturen en dan wachten of ie reageert? Of ben ik raar?
Gaat wel goedquote:
was t nog gelukt met de pappegaaienbeetquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel goedvorige keer goed cijfer voor maw gehaald, dus kan daar nu wat minder tijd aan besteden en meer tijd aan wiskunde om een 4,1 op te halen. Dus van 12 tot 18 wiskunde gedaan lol
Goed bezig dan. Wanneer heb je Wiskunde?quote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel goedvorige keer goed cijfer voor maw gehaald, dus kan daar nu wat minder tijd aan besteden en meer tijd aan wiskunde om een 4,1 op te halen. Dus van 12 tot 18 wiskunde gedaan lol
we zijn trots op jequote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was t nog gelukt met de pappegaaienbeet
Woensdagochtendquote:Op zondag 17 november 2013 19:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed bezig dan. Wanneer heb je Wiskunde?
#proudquote:
Ah, dan heb je nog even. Succes ermee.quote:
Nou vertel?quote:
Plus500. Kan je via je mobiel aandelen kopen maar ook bitcoins dus. Heb je geen elektronische wallet op je computer meer nodig. Ga daar toch maar eens wat meer geld in stekenquote:
Staat er al opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |