houdtquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze houd anders van vreemd en hard :S :s
OH BEGIN JIJ OOK AL VERVELEND TE DOENquote:
okequote:
ja straks denkt iedereen dat ik junkie benquote:
ja gvdquote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OH BEGIN JIJ OOK AL VERVELEND TE DOEN
Moest besmuikt glimlachen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja straks denkt iedereen dat ik junkie ben
ga ik er knock-out van enzo
houdtquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze houd anders van vreemd en hard :S :s
ik ben de liefste ;s ;squote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik de aardigste ben na Tjacka en Fok-it in deze sc.
Rustig an.quote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ben tijdje weg het escaleert hier een beetje uit de hand
hou van jullie gr
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAja ik moet ook altijd om jou lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was aan het bijkomen van de schrikquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Muto het volgende:
Jammer dat jullie Inso geen gedag zeggen.
quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik moet ook altijd om jou lachendit doet mij enorm pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |