abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133340995
Voor al je vragen over katten waar je geen apart topic voor aan wil maken.

pi_133341118
Mijn kat is de laatste 2/3 dagen heel actief (de "gekke 5 minuten"). Ze rent door het huis. Gaat haar staart achterna om de kleine kattenpaal. Doet ze normaal nooit. Tussendoor is ze gewoon rustig.

Ze kan naar buiten, krijgt al jaren dieetbrokjes. Ze is wel laatst naar de DA geweest, maar dat is allemaal goed verlopen (ze heeft eens NIET in de reisbox gepiest/gepoept. :D).

Iemand een verklaring?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  zondag 17 november 2013 @ 14:17:18 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133341566
Het is een kat.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133341758
Zo'n terror bui heeft die van ons ook dagelijks, of 's ochtends of 's avonds. Die pupillen helemaal groot, oren in de nek en rennen maar :')
pi_133341773
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn kat is de laatste 2/3 dagen heel actief (de "gekke 5 minuten"). Ze rent door het huis. Gaat haar staart achterna om de kleine kattenpaal. Doet ze normaal nooit. Tussendoor is ze gewoon rustig.

Ze kan naar buiten, krijgt al jaren dieetbrokjes. Ze is wel laatst naar de DA geweest, maar dat is allemaal goed verlopen (ze heeft eens NIET in de reisbox gepiest/gepoept. :D).

Iemand een verklaring?
Hoe jong is die kat van je??
pi_133341783
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:25 schreef Electrood het volgende:

[..]

Hoe jong is die kat van je??
6 jaar.
pi_133341870
Dat is niet echt jong meer....
Maar er is een neurotisch probleem bekend van katten die hun staart als vijand beschouwen en dan ook in hun staart gaan bijten enz..Voor zo ver mij bekend is daar geen genezing voor behalve kalmerende medicijnen.Ik hoop niet voor je dat ze een zo'n beginnend probleem heeft,,
Overigens hebben sommige mensen een gelijkaardig probleem in hun hersenen,dan willen ze een been of hand af hakken omdat die niet van hun zelf is,zeggen ze..
Mijn twee maine Coons heben dat probleem niet gehad,dus om nou alleen maar te zeggen dat het een kat is...
pi_133342019
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef Brummetje_ het volgende:

Iemand een verklaring?
Het regent veel buiten en nu raakt ze binnen haar energie kwijt? :D
pi_133342049
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:29 schreef Electrood het volgende:
Dat is niet echt jong meer....
Maar er is een neurotisch probleem bekend van katten die hun staart als vijand beschouwen en dan ook in hun staart gaan bijten enz..Voor zo ver mij bekend is daar geen genezing voor behalve kalmerende medicijnen.Ik hoop niet voor je dat ze een zo'n beginnend probleem heeft,,
Overigens hebben sommige mensen een gelijkaardig probleem in hun hersenen,dan willen ze een been of hand af hakken omdat die niet van hun zelf is,zeggen ze..
Mijn twee maine Coons heben dat probleem niet gehad,dus om nou alleen maar te zeggen dat het een kat is...
Klinkt gewoon als een dolle bui hoor, niks aparts :P

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Of een nieuwe kat in de buurt die haar niet ligt en raakt ze binnen haar energie kwijt? Of simpelweg wat Catch22- zei :D
pi_133342085
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Het heeft wel meer jaren flink geregend en ze is altijd heel rustig. Ze is allang geen kitten meer en is liever lui dan moe. :+ Het is echt iets van de laatste 2/3 dagen.
pi_133342504
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:37 schreef Holyme het volgende:

[..]

Klinkt gewoon als een dolle bui hoor, niks aparts :P

[..]

Of een nieuwe kat in de buurt die haar niet ligt en raakt ze binnen haar energie kwijt? Of simpelweg wat Catch22- zei :D
Ik heb al heel veel katten gehad in de loop der jaren...Geen enkele heeft ooit in hun eigen staart gebeten of na gejaagd..Waren allemaal Europese kortharigen voor de huidige Maine Coons..
pi_133342569
Speel je eigenlijk wel met je kat?Daar door moet ze energie kwijt raken en het is nog leuk ook..
pi_133347586
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:53 schreef Electrood het volgende:

[..]

Ik heb al heel veel katten gehad in de loop der jaren...Geen enkele heeft ooit in hun eigen staart gebeten of na gejaagd..Waren allemaal Europese kortharigen voor de huidige Maine Coons..
Er staat ook nergens dat deze kat in z'n eigen staart bijt, en dat een dolle kat met z'n eigen staart loopt te ouwehoeren komt gewoon voor hoor :) Natuurlijk wel meer bij kittens en lang niet alle volwassen katten zullen dat doen. Hier alleen de jongste (van dik 3 jaar), als ie echt heel dol is, wil het nog wel 'ns gebeuren dat ie ineens z'n staart pakt - om vervolgens te herinneren dat ie best wel scherpe klauwen heeft :')
pi_133348695
Onze kat van 9 pakt ook haar eigen staart en ligt ermee te rollebollen... En als niemand reactie geeft pakt ze gewoon de staart van een ander :P
pi_133351554
Dan hebben jullie allemaal gekke katten! :P
pi_133368043
Ja ik snap het ook niet hoor :') gekke beestjes O+ En over ineens ander gedrag gesproken, mijn 11 jaar oude theemuts stond net ineens met zo'n rare, dolle, harde miauw te mauwen. Dat heb ik in al die jaren misschien 3 keer gehoord, normaal tsjilpt ze meer, áls er al geluid uit komt. De stille miauw kan ze nl erg goed, dus dat echte kattengeluid wat er net ineens uit kwam... :o Ik geloof dat ze zelf ook niet goed weet wat ze er mee aan moet :')
  maandag 18 november 2013 @ 10:17:00 #17
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133369452
Onze Zombie heeft juist in ene keer dat hij superaanhankelijk is. Dat is hij nog nooit geweest, maar nu loopt hij in ene keer de hele tijd kopjes te geven en te slijmen (en niet eens om brokjes) en hij zit op schoot. :o
Ik denk dat hij ziek is
  maandag 18 november 2013 @ 10:28:53 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133369631
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:17 schreef GimmeGore het volgende:
Onze Zombie heeft juist in ene keer dat hij superaanhankelijk is. Dat is hij nog nooit geweest, maar nu loopt hij in ene keer de hele tijd kopjes te geven en te slijmen (en niet eens om brokjes) en hij zit op schoot. :o
Ik denk dat hij ziek is
Eet en drinkt hij nog goed? Ontlasting nog goed?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 november 2013 @ 10:55:42 #19
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133370139
Ik denk dat het komt omdat hij doorheeft dat hij niet de baas in huis is, sinds ik gisteren zijn nageltjes heb geknipt. Hij wou niet, ik won.
pi_133370212
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 08:09 schreef Holyme het volgende:
Ja ik snap het ook niet hoor :') gekke beestjes O+ En over ineens ander gedrag gesproken, mijn 11 jaar oude theemuts stond net ineens met zo'n rare, dolle, harde miauw te mauwen. Dat heb ik in al die jaren misschien 3 keer gehoord, normaal tsjilpt ze meer, áls er al geluid uit komt. De stille miauw kan ze nl erg goed, dus dat echte kattengeluid wat er net ineens uit kwam... :o Ik geloof dat ze zelf ook niet goed weet wat ze er mee aan moet :')
kan ook dementie zijn :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 18 november 2013 @ 11:01:31 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133370258
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat het komt omdat hij doorheeft dat hij niet de baas in huis is, sinds ik gisteren zijn nageltjes heb geknipt. Hij wou niet, ik won.
Dus toch niet ziek?
pi_133370654
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:55 schreef GimmeGore het volgende:
Haha, een beetje zoals samson en delilah dus.. _O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_133372082
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2013 10:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

kan ook dementie zijn :@
Zou natuurlijk kunnen, en zal het uiteraard in de gaten houden, maar ik denk toch iets anders. Mijn oudste poes is nl nog geen maand geleden ingeslapen, en die 2 lagen elkaar niet echt, en deze is nu soms wat vrijer in d'r doen en laten. Begint zelfs af en toe wat fatsoenlijker te spelen! Het is zo'n suf konijn daarmee, gooi je een speeltje naar links, rent ze de andere kant op of als je het haar kant op gooit, laat ze het vol op d'r kop landen :') Of denkt spelen? Dan kan je me ook wel aaien! *einde speelbui. Dus dat die ineens ook het spelen wat leuker vindt en beter doet, en nu ineens hard geluid maakt, heeft denk ik daarmee te maken. Het komt allemaal nog steeds erg weinig voor hoor, want je bent een luiwammes of niet, maar er zit dus wel wat verbetering in :D
pi_133377829
Handig topic dit!
Ik zit zelf ook met een vraag.

Mijn kat is een echte buitenkat, al jaren. Is door de jaren heen ook al 3 keer verhuist. Dit is zijn 2de keer sinds hij van mij is.
In mijn oude woning maakte hij me helemaal gek met zijn gedram om naar buiten te gaan.
langer dan 48 uur heb ik hem daar nooit vast kunnen houden, dat was voor iedereen een hel, ook voor de kat. Hij MOEST en ZAL naar buiten, al was dat echt het laatste wat ie deed.

Maar nu, woon ik al bijna een maand in mijn nieuwe woning en mijn kat lijkt niet echt aanstalten te maken om naar buiten te gaan. Hij miauwt heel soms bij de voordeur of balkon deur. Dan zet ik hem even op het balkon en dan is het prima. Voorheen woonde we even hoog en hadden we kleine ramen en geen balkon. Nu hebben we giga ramen en 2 balkonnetjes. Dus wel positieve vooruitgang.

Nu heb ik stiekem de gedachte, mooi, ik maak er nu mooi een binnenkat van, want ben altijd al zo huiverig dat er wat misgaat met hem.
Maar is dat wel gezond voor een buitenkat? Hij kwam al 4 jaar lang buiten. En was daar ook het allerliefst. En met deze bosrijke rustige omgeving maakt het voor mij ook minder zorgelijk om hem naar buiten te doen (woonde voorheen midden in het centrum) dus ben geneigd hem vanwege het gevoel dat ik mezelf aanpraat dat het zielig is dat hij maar binnen zit hem weer naar buiten te doen.

Ben benieuwd naar jullie meningen!
pi_133386396
Ik zou gewoon op de kat af gaan, kijk wat hij aangeeft, als ie over een tijdje toch onrustig word kan je hem altijd nog meer ruimte geven (snap heel goed dat je het wil proberen :@)
pi_133387261
misschien kan je een van de balkonnetjes veilig afzetten? dan kan hij wel een beetje naar buiten als hij dat wil.

verder idd je kat in de gaten houden. wanneer hij onrustig wordt, of juist lusteloos dan is er iets aan de hand (hoeft nog niet direct te zijn dat hij buiten mist)

bos of centrum maakt qua gevaar trouwens weinig verschil. een kat zal in een rustig gebied verder lopen dan in een druk gebied. en in een rustig gebied rijden auto's vaak harder...
pi_133407199
Hallo, ik ben op zoek naar een aardewerken kattenfonteintje. Aangezien de schatjes hier het gewone plastic fonteintje gewoon omvertrekken (elke dag waterballet :( ) wil ik er een die ZWAAR is.
Zat net al snel te kijken op Zooplus, maar die keramieken die ik daar tegenkwam kreeg nogal slechte beoordelingen.
Heeft hier iemand een tip?
pi_133407526
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:12 schreef purplenarcis het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een aardewerken kattenfonteintje. Aangezien de schatjes hier het gewone plastic fonteintje gewoon omvertrekken (elke dag waterballet :( ) wil ik er een die ZWAAR is.
Zat net al snel te kijken op Zooplus, maar die keramieken die ik daar tegenkwam kreeg nogal slechte beoordelingen.
Heeft hier iemand een tip?
http://www.keramik-im-hof.de/
  dinsdag 19 november 2013 @ 12:28:01 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133407551
quote:
Da's een kat bij een fontein!

pi_133408725
als je dan doorklikt naar de site: http://www.keramik-im-hof(...)4&vmcchk=1&Itemid=84
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:22:20 #31
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_133408973
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef zijle het volgende:
Zo'n terror bui heeft die van ons ook dagelijks, of 's ochtends of 's avonds. Die pupillen helemaal groot, oren in de nek en rennen maar :')
Heel gevaarlijk als je met je vingers op je stoel leuning trommelt onder het t.v. kijken.

Zo'n leuke stoffen stoel waar meneer dan ineens uit het niets rats rats rats tegenop klauwt, om vervolgens een kamikaze aanval op m'n hand te doen. :')
pi_133439742
Je moet ook met je kat spelen of anders naar buiten laten als dat kan. Dan zijn die terrorbuien een stuk minder.
pi_133440063
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:44 schreef Toradora het volgende:
Handig topic dit!
Ik zit zelf ook met een vraag.

Mijn kat is een echte buitenkat, al jaren. Is door de jaren heen ook al 3 keer verhuist. Dit is zijn 2de keer sinds hij van mij is.
In mijn oude woning maakte hij me helemaal gek met zijn gedram om naar buiten te gaan.
langer dan 48 uur heb ik hem daar nooit vast kunnen houden, dat was voor iedereen een hel, ook voor de kat. Hij MOEST en ZAL naar buiten, al was dat echt het laatste wat ie deed.

Maar nu, woon ik al bijna een maand in mijn nieuwe woning en mijn kat lijkt niet echt aanstalten te maken om naar buiten te gaan. Hij miauwt heel soms bij de voordeur of balkon deur. Dan zet ik hem even op het balkon en dan is het prima. Voorheen woonde we even hoog en hadden we kleine ramen en geen balkon. Nu hebben we giga ramen en 2 balkonnetjes. Dus wel positieve vooruitgang.

Nu heb ik stiekem de gedachte, mooi, ik maak er nu mooi een binnenkat van, want ben altijd al zo huiverig dat er wat misgaat met hem.
Maar is dat wel gezond voor een buitenkat? Hij kwam al 4 jaar lang buiten. En was daar ook het allerliefst. En met deze bosrijke rustige omgeving maakt het voor mij ook minder zorgelijk om hem naar buiten te doen (woonde voorheen midden in het centrum) dus ben geneigd hem vanwege het gevoel dat ik mezelf aanpraat dat het zielig is dat hij maar binnen zit hem weer naar buiten te doen.

Ben benieuwd naar jullie meningen!
Katten kijken natuurlijk eerst altijd de kat uit de boom. ;) Misschien is de omgeving te overrompelend groots voor hem, vindt hij dat bos nog allemaal een beetje te angstaanjagend en onoverzichtelijk, niet alleen qua zicht maar ook qua nieuwe en onbekende geurtjes. Het is wel kat-eigen om daar niet meteen vol in te duiken maar het eerst van een afstandje te beoordelen.

Ik zou hem lekker de tijd gunnen om de nieuwe omgeving en geurtjes te leren kennen via het balkon, als hij eraan toe is zal hij best wel weer zin krijgen om buiten rond te gaan struinen.
  zondag 24 november 2013 @ 06:17:43 #34
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_133566585
Hoi allemaal,

Even een vraagje, niet zozeer mbt een kat, maar meer met een baasje, mijn man. We krijgen over 8 weken een Maine Coon kitten, Falkor. Hij zal dan 14 weken oud zijn.

Wij werken allebei fulltime en ik ben van plan even aan te kijken hoe het Falkor zal vergaan als hij alleen thuis is overdag. Ik sta er zelf wel voor open om er een maatje voor hem bij te nemen, mocht blijken dat hij het alleen thuis niet trekt. Maar... mijn man vindt dat helaas niet zo'n goed idee. Hij neemt de kat van zijn ouders als voorbeeld, die kan makkelijk de hele dag alleen zijn. Manlief denkt dat dat voor Falkor dan ook wel zo zal zijn. Natuurlijk hoop ik dat het zo is, en we hebben genoeg plekjes voor Falkor om lekker hoog te zitten en uit het raam te kijken etc.

De vraag komt hierop neer... Hoe overtuig ik m'n man dat het best OK is om er een tweede kat bij te hebben, mocht het nodig zijn?
pi_133568303
Oh en ff een vraag van mij.
Volgende maand zetten we de kerstboom weer neer..
Onze poes is een half jaartje oud en heeft dat nog nooit meegemaakt. Of ze gaat de boom slopen (zien als leuke speelboom) of zal misschien er stress krijgen?
Hoe mee om te gaan?
  Manager PR/Moderator zondag 24 november 2013 @ 11:21:31 #36
269689 crew  Viv
pi_133568305
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 06:17 schreef OzBunyip het volgende:
Even een vraagje, niet zozeer mbt een kat, maar meer met een baasje, mijn man. We krijgen over 8 weken een Maine Coon kitten, Falkor. Hij zal dan 14 weken oud zijn.

Wij werken allebei fulltime en ik ben van plan even aan te kijken hoe het Falkor zal vergaan als hij alleen thuis is overdag.

De vraag komt hierop neer... Hoe overtuig ik m'n man dat het best OK is om er een tweede kat bij te hebben, mocht het nodig zijn?
Ik denk dat een kitten van 14 weken niet graag 5 dagen per week alleen thuis is. :N Het meest overtuigende bewijs zou zijn als dit aan Falkor's gedrag te merken is, maar ik zou niet weten hoe dit zich uit. (Ik heb 2 oudere Coons uit hetzelfde nest.)
pi_133568468
quote:
Hoi allemaal,

Wij werken allebei fulltime en ik ben van plan even aan te kijken hoe het Falkor zal vergaan als hij alleen thuis is overdag. Ik sta er zelf wel voor open om er een maatje voor hem bij te nemen, mocht blijken dat hij het alleen thuis niet trekt. Maar... mijn man vindt dat helaas niet zo'n goed idee. Hij neemt de kat van zijn ouders als voorbeeld, die kan makkelijk de hele dag alleen zijn. Manlief denkt dat dat voor Falkor dan ook wel zo zal zijn. Natuurlijk hoop ik dat het zo is, en we hebben genoeg plekjes voor Falkor om lekker hoog te zitten en uit het raam te kijken etc.

Ik denk dat het ook aan de kat zelf ligt. De een vermaakt zich prima als er genoeg te spelen is en de ander zal er wat moeite mee hebben. Wij hebben
een poes en die vermaakt zichzelf prima maar die eist ons helemaal op als we thuis komen. Dan wil ze spelen gaat ze rennen als een gek, heel leuk :) en dan moet je wel die aandacht geven.
Als je denkt daar te moe voor te zijn na je werk is een tweede kat inderdaad beter.
pi_133568514
quote:
Hoi allemaal,

de meeste fokkers zullen niet blij zijn als je de kat alleen gaat houden.. Ik zou dus eigenlijk de mening van de fokker vragen als je gaat kijken.
Verder verschillen de meningen hierover heel erg, maar ik vind dat een kitten niet alleen hoort op te groeien. Als ze alleen zijn gaan ze heel erg slopen. Jij kan met spelen niet een andere kat vervangen. Daarnaast verliezen ze vaak sociale vaardigheden, ze weten uiteindelijk niet meer hoe ze moeten omgaan met andere katten.. Nadeel dus als je ooit wel een tweede kat wil.
pi_133568628
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 11:34 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

de meeste fokkers zullen niet blij zijn als je de kat alleen gaat houden.. Ik zou dus eigenlijk de mening van de fokker vragen als je gaat kijken.
Verder verschillen de meningen hierover heel erg, maar ik vind dat een kitten niet alleen hoort op te groeien. Als ze alleen zijn gaan ze heel erg slopen. Jij kan met spelen niet een andere kat vervangen. Daarnaast verliezen ze vaak sociale vaardigheden, ze weten uiteindelijk niet meer hoe ze moeten omgaan met andere katten.. Nadeel dus als je ooit wel een tweede kat wil.
:Y dat is de onmogelijke situatie waarin ik mijn adoptie dame zit. Ze vind het vreselijk om alleen te zijn maar heeft ook vreselijke hekel/angst voor andere katten
  zondag 24 november 2013 @ 11:49:42 #40
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_133568775
De fokker weet dat we verder geen dieren hebben.

Ik heb net voorzichtig bij m'n man gepolst of er toch misschien geen katje bij kan. Hij lijkt wel iets bij te draaien nu, dus er is hoop. Ik heb nog 8 weken om op hem in te praten ;)

Dat Falkor betere sociale vaardigheden leert en het huis niet zal slopen zijn goede argumenten hoor, die ga ik maar flink benadrukken de komende tijd. Wish me luck...
  zondag 24 november 2013 @ 11:55:19 #41
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_133568899
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 11:21 schreef quirina het volgende:
Onze poes is een half jaartje oud en heeft dat nog nooit meegemaakt. Of ze gaat de boom slopen (zien als leuke speelboom) of zal misschien er stress krijgen?
Hoe mee om te gaan?
Gewoon laten gaan. Mocht ze er proberen in te springen, gewoon op tafel slaan.
pi_133568974
quote:
Hoe mee om te gaan?
Dit jaar ga ik voor het eerst voor een grote boom, heb sowieso alles van plastic, gaat dat goed dan kan ik altijd nog glazen ballen aanschaffen :)
  zondag 24 november 2013 @ 12:05:11 #43
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_133569110
Zijn hier ook alleenstaande mensen die full-time werken en een kat hebben? Dus dat de kat echt fulltime alleen/buiten is? Geen oproep hoor, gewoon benieuwd :D
Don't call me Shirley
pi_133569290
Ik koop voor mijn kerstboom expres geen dure of vooral heel breekbare dingen. Ik heb een bonte kerstboom, met fel gekleurde plastic ballen en veel van die filten dingen en knuffeltjes wat je nu veel ziet in de winkels. Kat proof dus :P
Gelukkig heeft hij vorig jaar niet om gelegen, maar ik ben benieuwd of het dit jaar weer goed gaat.
pi_133569763
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:49 schreef OzBunyip het volgende:
De fokker weet dat we verder geen dieren hebben.

Ik heb net voorzichtig bij m'n man gepolst of er toch misschien geen katje bij kan. Hij lijkt wel iets bij te draaien nu, dus er is hoop. Ik heb nog 8 weken om op hem in te praten ;)

Dat Falkor betere sociale vaardigheden leert en het huis niet zal slopen zijn goede argumenten hoor, die ga ik maar flink benadrukken de komende tijd. Wish me luck...
Mag de kat snachts wel in de slaapkamer komen?

Anders is hij en overdag alleen, en snachts ook nog eens. Met alleen savonds een paar uurtjes aandacht ben ik bang dat het niet goed komt.

De kat bij zijn ouders, mag die vrij naar buiten? Is daar overdag ook niemand thuis? Sommige katten kunnen idd prima alleen zijn, vaak volwassen katten die geen andere katten gewend zijn of katten die vrij buiten mogen lopen (met de bijbehorende gevaren)
pi_133570530
Doe maar niet.

[ Bericht 91% gewijzigd door HetKlusKonijn op 24-11-2013 16:02:41 ]
pi_133570740
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:06 schreef Groengroen het volgende:
jullie zijn echt irritante mensen, zon beest is geen mens.
maar ik denk datie zich reuze eenzaam zal voelen als jij met zeikstem niet aanwezig bent.

Gatverdamme.

bijbehorende gevaren hahahah sjonge jonge
zijn wel belangrijkere dingen dan deze troep hier
Jouw topic toch
F&F / Katten gezocht voor mijn eendagskuikens
pi_133570758
zeker
pi_133576567
quote:
Hoe mee om te gaan?
Wij hebben verleden jaar alleen de boom opgezet, geen ballen, geen lichtjes alleen slingers want ik zag de bui al hangen.
De volgende dag hebben we de boom weer opgeruimd omdat hij omver lag. Banjer is nu 1,5 jaar dus we gaan het weer proberen met een kale slinger boom.
pi_133576719
Hier is de combinatie kat en kerstboom geen probleem. Onze kat kijkt niet om naar de boom. Had voor de zekerheid de onderste ballen met lintjes vastgeknoopt ipv die kerstbal haakjes maar datw as dus niet nodig.
pi_133603956
Ik heb al 26 jaar katten en verleden jaar was het eerste jaar dat we geen kerstboom hadden, dus meestal gaat het goed, kat en kerstboom
pi_133604225
Hier ook. Ze taalt heel soms naar de balletjes, maar een "Hey!" doet het dan goed. Onze kat heeft nog nooit een balletje stukgemaakt of de boom omgegooid.
pi_133606237
Vorig jaar geen kerstboom gehad omdat de katjes toen nog superjong waren. Ga het er dit jaar toch maar op wagen met een nepboom en nepballen. Ballen vastmaken met lintjes ipv haakjes is een goede tip!!!
En mocht de boom omdonderen, zetten we hem elke dag wel weer rechtop :P
  maandag 25 november 2013 @ 19:43:31 #54
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_133619170
Kerstboom durf ik niet aan eigenlijk met die 2 boeven van mij :') .

En degene die ooit bedacht heeft dat poezen tongen grover zijn dan katten tongen moet zijn wenkbrouwen toch eens laten likken door die 2 van mij :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:15:27 #55
8781 crew  Frutsel
pi_133636947
Wat voor kattegrind halen jullie eigenlijk en waar?

Ik heb al regelmatig gewisseld en reinig de bakken ook regelmatig grondig maar je betaald je best scheel voor een fatsoenlijke bak grind... op dit moment heb ik van die dozen van de c1000, met parfumgeur, maar die kosten ca 4,50 euro per doos en ik gebruik er twee per keer en dat is dan 9 euro in de week/a 10 dagen...

Ik heb wel eens van die 25 liter zakken gekocht maar ik vind het mega meer stinken als je die gebruikt, wat dan wel weer een stuk goedkoper is.

Bij zooplus haalde ik ook wel eens van die parfumzakken van 10 kilo maar die zijn ook een tientje per stuk?
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:16:06 #56
8781 crew  Frutsel
pi_133636962
en de kerstboom is trouwens geen probleem... om ff ontopic te blijven...
vooralsnog bleven ze er alle drie uit... hooguit dat ze ff ruiken en de onderste ballen gaan begluren of aanraken.
pi_133637149
En waarom koop je geen losse bus met geurmeuk? daar doe je echt heel lang mee :Y
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:23:00 #58
8781 crew  Frutsel
pi_133637166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef Laysa het volgende:
En waarom koop je geen losse bus met geurmeuk? daar doe je echt heel lang mee :Y
Explain? :@
pi_133637197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:15 schreef Frutsel het volgende:

Ik heb al regelmatig gewisseld en reinig de bakken ook regelmatig grondig maar je betaald je best scheel voor een fatsoenlijke bak grind... op dit moment heb ik van die dozen van de c1000, met parfumgeur, maar die kosten ca 4,50 euro per doos en ik gebruik er twee per keer en dat is dan 9 euro in de week/a 10 dagen...

Ik heb wel eens van die 25 liter zakken gekocht maar ik vind het mega meer stinken als je die gebruikt, wat dan wel weer een stuk goedkoper is.

Bij zooplus haalde ik ook wel eens van die parfumzakken van 10 kilo maar die zijn ook een tientje per stuk?
Als je een klontvormend grit gebruikt kan je het langer gebruiken dan die 10 dagen. Een maand moet zeker lukken bij regelmatig uitscheppen.
pi_133637218

Dat strooi je gewoon elke keer door het grind...Dus kan je goedkoper grind gebruiken zonder geurtje erdoorheen....werkt hier heel goed met 2 katten :Y
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:28:09 #61
8781 crew  Frutsel
pi_133637288
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:24 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Als je een klontvormend grit gebruikt kan je het langer gebruiken dan die 10 dagen. Een maand moet zeker lukken bij regelmatig uitscheppen.
Dat werd ook gezegd maar dat gaat hem echt niet worden... of ze poepen teveel of urine is te sterk, maar max is echt twee weken, zeker met dagelijks uitscheppen... afhankelijk van hoeveel kilo je er misschien in doet.?
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:28:32 #62
8781 crew  Frutsel
pi_133637298
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:25 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]

Dat strooi je gewoon elke keer door het grind...Dus kan je goedkoper grind gebruiken zonder geurtje erdoorheen....werkt hier heel goed met 2 katten :Y
Interesting, thx O+
Daar ga ik eens naar kijken :Y
pi_133637306
Ik had grit van petsxl, klont goed, stuift weinig, babypoederluchtje maar veel uitloop.
Daarna die van de ah geprobeerd ( waar iedereen zo over te spreken is) maar dat beviel totaal niet. Grotere korrel en monder uitloop maar sterk chemisch luchtje en klont Veel minder goed.

Nu over op peewee en dat bevalt uitstekend. Ruikt niet, Kat ruikt weer naar kat. Schept makkelijk en amper uitloop. Enige nadeel is dat het zeefsysteem niet werkt bij diarree.
pi_133637334
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Interesting, thx O+
Daar ga ik eens naar kijken :Y
Dit merk is bij een grote AH te koop, maar bij petshop verkopen ze dit ook. wel een ander merk en zooplus zal het ook vast hebben
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:32:12 #65
8781 crew  Frutsel
pi_133637404
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dit merk is bij een grote AH te koop, maar bij petshop verkopen ze dit ook. wel een ander merk en zooplus zal het ook vast hebben
Wat voor 'gewoon grind' gebruik jij daarnaast dan?
pi_133637437
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wat voor 'gewoon grind' gebruik jij daarnaast dan?
De groffe korrel van de AH, of het gewone merk van de C1000. Mijn katten houden niet van klontjes of houtkorrels :D
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:33:12 #67
8781 crew  Frutsel
pi_133637441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef loecje het volgende:
Ik had grit van petsxl, klont goed, stuift weinig, babypoederluchtje maar veel uitloop.
Daarna die van de ah geprobeerd ( waar iedereen zo over te spreken is) maar dat beviel totaal niet. Grotere korrel en monder uitloop maar sterk chemisch luchtje en klont Veel minder goed.

Nu over op peewee en dat bevalt uitstekend. Ruikt niet, Kat ruikt weer naar kat. Schept makkelijk en amper uitloop. Enige nadeel is dat het zeefsysteem niet werkt bij diarree.
Beste vond ik nog deze

Maar betaal je 8 euro voor 7 kilo...en dat hakt er flink in
pi_133637449
en ja het is grit :@
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:37:38 #69
8781 crew  Frutsel
pi_133637556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef Laysa het volgende:
en ja het is grit :@
Klopt ;)
gewone huismerken dus... ik kan het allicht een proberen voor die paar euro ;)
pi_133637691
http://www.zooplus.nl/sho(...)tenbakvulling/185344

ik vind dit ideaal, geen klonten scheppen maar alleen de drollen eruit zeven en de bak omscheppen. nooit stank, wel uitloop maar goed op te vangen met een matje voor de bak.

Zooplus heeft regelmatig 2+1 aanbiedingen en dan is t ook best te betalen
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 11:50:37 #71
8781 crew  Frutsel
pi_133637900
ik heb in elk geval een bestelling geplaatst incl die geurverdrijvers.. ben benieuwd

thx voor de tips!
pi_133638369
^O^
pi_133638517
Stank en hoeveelheid ontlasting heeft ook veel te maken met de voeding. Misschien daar ook eens naar kijken?

Bij stank zal de peewee trouwens ook geen succes zijn.
pi_133639636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:15 schreef Frutsel het volgende:

Ik haal de goedkoopste kattengrint die er is (niet klonterend) bij de Makro. Voor twee zakken ben ik ongeveer (incl. btw) 2.50 kwijt. Ik verschoon de bakken (2 stuks) twee maal per week en schep dagelijks. Één van onze katten weigert op klonterend-grit zijn behoefte te doen, en met speciale vochtabsorberende kristallen etc hoef ik al helemaal niet aan te komen. :')
Ik ben lang op zoek geweest naar grit als deze. Wij hebben witte katten, en de meeste grit zijn (of waren toendertijd) roze-achtig. Allemaal roze pootjes door je huis heen (en katten met roze poten). Vond ik niet zo'n succes. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133640644
Ik gebruik altijd klontvormend. Gebruik verschillende merken. Geurbinding is bij allemaal redelijk hetzelfde. Maar de klontvorming is bij de een beter dan de andere. Zorg dat je echt een 7cm laag erin heb zitten. Zodat als de kat plast het niet aan de bodem blijft vast zitten ( daar voorkom je veel geur mee) Ik koop altijd kattengrit in de aanbieding. Nu biokat bij jumper twee zakken van 20kg voor 18 euro ( de groene zakken met lentegeur). Ik heb vier katten en daar doe ik wel 5 a 6 weken mee. En ik schep iedere dag uit. Om de week maak ik de bak helemaal schoon. Grit wat erin zit en nog schoon is gaat er gewoon terug in dus dat gooi ik niet weg.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_133640772
zo deed ik het idd ook, vooral een goede laag grit helpt.
maar als grit niet goed klont zal je de bak af en toe helemaal leeg moeten gooien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Beste vond ik nog deze

[ afbeelding ]

Maar betaal je 8 euro voor 7 kilo...en dat hakt er flink in
ik bedoel deze

9,50 voor 15kg maar helaas niet overal goed verkrijgbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 26-11-2013 16:28:29 ]
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 15:47:44 #77
8781 crew  Frutsel
pi_133644430
Ik ga in elk geval wat proberen want idd zal het ook wel niet altijd 7 cm zijn in de bakken. Thx
pi_133645625
Ik geloof dat hier het antwoord op de katten vs kerstboom vraag staat F&F / Fototopic; Laat zien wat je huisdier met de kerstboom doet!
pi_133645756
Ik gebruik altijd houtkorrels, gevoel dat ze dat fijner vinden. Maar is grit beter?

Net leuk plantje gekocht speciaal voor katten. Hebben ze hem in uur al helemaal kaalgevroten lol.
pi_133646058
Ik heb een soort hout/papier korrels van Cats' best. Laatst wat anders geprobeerd maar toch weer terug op dit
  dinsdag 26 november 2013 @ 17:04:59 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133646671
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:42 schreef Cindy1988 het volgende:
Ik heb een soort hout/papier korrels van Cats' best. Laatst wat anders geprobeerd maar toch weer terug op dit
Gebruiken wij ook. Voordeel is dat je het gewoon in de plee kan gooien.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133646742
door de wc is ideaal op een appartement :)
hier gaat het nu de groene container in

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Syd het volgende:
Ik gebruik altijd houtkorrels, gevoel dat ze dat fijner vinden. Maar is grit beter?

Net leuk plantje gekocht speciaal voor katten. Hebben ze hem in uur al helemaal kaalgevroten lol.
waarom zou grit beter zijn?
pi_133646795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:07 schreef loecje het volgende:

[..]

waarom zou grit beter zijn?
Aanname, las aantal van jullie erover beginnen.

Deze houtkorrels gebruik ik:
pi_133646875
Ik wil dat ook gaan gebruiken, maar dan wel de gold variant van Cats' best. Ik lees dat die veel minder uitloop heeft dan de gewone en dat vond ik ook het enige nadeel van het spul.. Het scheelt vooral een hoop gesjouw. Klei-grit is net lood en dat merken we ook met het wegbrengen van de vuilniszak..
pi_133646921
ik ben juist van grit overgestapt naar houtkorrels. idd veel minder uitloop ;)
normaal de echte peewee korrels met bijbehorende bak wat het nog gemakkelijker maakt(worden regelmatig via marktplaats aangeboden).

nu tijdelijk de AH houtkorrels in een normale kattenbak. omdat we een zieke kat in huis hebben en ik de bak dagelijks leeg moet gooien ivm besmetting.
de AH korrels zijn goedkoper maar nemen duidelijk minder vocht op. op langere termijn dus niets goedkoper dan de peewee, maar nu ik de bak dagelijks leeg gooi wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door loecje op 26-11-2013 17:35:18 ]
  woensdag 27 november 2013 @ 03:19:20 #86
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133666391
Hai, hier ben ik weer..
Was weer even geleden maar aangezien alles goed ging met m'n nieuwe kater had ik ook weinig vragen.

Zoals gezegd ging alles goed met m'n halve zwerfkater (aan komen lopen bij m'n zus, niet lang gezworven denk ik, kent huisregels zoals niet op het aanrecht, +/-4 jaar oud)
Hij voelde zich hier inmiddels thuis, sinds ik ben overgestopt op whiskas maaltijdzakjes is ie ook enorm aanhankelijk geworden (nooit geweten dat dat ook aan voer kan liggen), speelde veel en sliep ook in m'n slaapkamer op bed.

Maar sinds afgelopen week lijkt ie enorm bang voor de slaapkamer...
Woensdag zijn er wat werklui langsgeweest om de boel brandveilig te maken, zijn ook in m'n slaapkamer geweest.
Omdat ze daar moesten zijn heb ik wat oude kleding die op de grond lag op m'n bed gelegd en toen ze weer weg waren heb ik die stapel weer op de grond gelegd.
Da's het enige..
Ïk zou me kunnen voorstellen dat die stapel kleding naar m'n vorige kater (ook gecastreerd) ruikt en dat door de verplaatsing die geur is vrijgekomen.
Zou dit een mogelijkheid kunnen zijn?
Of is het 't kleine beetje verf (zo'n 10cm) dat ze op m'n verwarmingsbuis hebben gesmeerd (lag Karel wel vaak tegenaan, zo'n beetje z'n vaste plek)?

En belangrijker, hoe zorg ik dat Karel weer normaal gaat doen?
voerigens, liefst zonder Feliway..
't zal vast goed spul zijn maar ik vind het behoorlijk aan de prijzige kant dus evt als laatste redmiddel.
Karel heeft de vrijheid om te gaan en staan waar ie wil, alleen m'n balkon heeft ie mijn hulp bij nodig maar zelfs daar hoeft ie nooit lang op te wachten.
Hij kan dus ook gewoon m'n slaapkamer in maar hij blijft in principe bij de deur en ruikt, erg alert verder, schrikerig en kont naar beneden... bang...
Ik heb 'm al 2 keer opgetild en op m'n bed gezet (opzich een vertouwde plek voor 'm) maar ook dan zie ik aan z'n houding dat ie zich totaal niet op z'n gemak voelt.
Hij durft dan zelfs amper nog van m'n bed af te springen terwijl dat slechts zo'n 40cm hoog is.

Buiten en in de woonkamer heeft ie eigenlijk geen problemen, afgezien dat ie binnen niet veel meer speelt maar m'n slaapkamer is een groot probleem en de gang bij m'n slaapkamerdeur vind ie ook niet leuk maar daar moet ie wel langs als ie naar buiten wil.
Wie heeft er een goede oplossing?
  woensdag 27 november 2013 @ 03:22:52 #87
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133666399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:30 schreef Syd het volgende:

Meeste katten vinden houtkorrels niet zo fijn aan de pootjes voelen en hebben liever grit, hoe fijn dat grit moet zijn ligt aan de kat (meeste katten vinden fijne grit fijner dan grove grit)
Wat grit betreft zou ik Tigerino nemen (de versie zonder geur)
klontert zeer goed, kan je poep en pis gewoon opscheppen (evt door de plee spoelen maar blijft soms aan het porcelein plakken, verstopt de boel)
maar makkelijker: kattenluik :D
pi_133666627
Probeer hem is z'n whiskas in de slaapkamer te geven, kijken hoe hij daarop reageerd. Verder bedverschonen zodat eventuele geurtjes weg zijn en de kamer laten luchten
pi_133666936
Ik denk dat karel geschrokken is omdat er vreemde mensen zijn veilige plekje (slaapkamer) binnengedrongen zijn. En hij zal nu allert zijn. Zal na een tijdje vast over gaan.
pi_133668907
Hier ook voor het eerst een kerstboom icm met kat.

Beginnen mensen al meteen van ja je moet die kat er een keer ingooien en dan komen ze er daarna niet meer in.

Nou dat gaat dus niet gebeuren :( We hebben sinds kort een grote kamerplant en daar snuft ze ook alleen maar aan en slaat ze een enkele keer tegenaan. Dus ik zorg er wel voor dat ze eerst ff de boom goed kan bekijken e.d. voordat ik de ballen (van glas ;( ) er in hang.

En verder denk ik dan dat ik haar voor die 2-3 weken uit de woonkamer verban op t moment dat wij niet thuis zijn.
pi_133669069
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 03:19 schreef SiGNe het volgende:
-knip-
Ik zou iig niks gaan forceren door 'm bv op bed te zetten, dat kan het nog enger maken voor 'm, ook al is dat goed bedoeld. Ik zou ook luchten en de boel verschonen, en met snoepjes of speeltjes gevuld met catnip of valeriaan de boel wat aantrekkelijker proberen te maken. En misschien heb je een krabpaaltje wat erg naar 'm ruikt, wat je bij de deur daar kan zetten? Als ie bang is, negeren. Met een beetje geduld komt dat vast weer goed :Y
pi_133669139
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier ook voor het eerst een kerstboom icm met kat.

Beginnen mensen al meteen van ja je moet die kat er een keer ingooien en dan komen ze er daarna niet meer in.

Nou dat gaat dus niet gebeuren :( We hebben sinds kort een grote kamerplant en daar snuft ze ook alleen maar aan en slaat ze een enkele keer tegenaan. Dus ik zorg er wel voor dat ze eerst ff de boom goed kan bekijken e.d. voordat ik de ballen (van glas ;( ) er in hang.

En verder denk ik dan dat ik haar voor die 2-3 weken uit de woonkamer verban op t moment dat wij niet thuis zijn.
Verbannen gaat hier niet lukken, maar ik ga het ook voor het eerst zien dit jaar met een grote boom. Heb wel bijna compleet plastic ballen, en 'n 11 jaar oude poes (type: wombat) die niet klimt, dus da's vast iets. Maar de erg speelse, in top conditie zijnde, 3 jaar oude onderzoeker kan wel 'ns voor wat updates in dat topic hier onder gaan zorgen :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef valentijn101 het volgende:
Ik geloof dat hier het antwoord op de katten vs kerstboom vraag staat F&F / Fototopic; Laat zien wat je huisdier met de kerstboom doet!
pi_133669211
Mja ik kan gelukkig gewoon de deur van de woonkamer dichttrekken en dan heeft ze nog toegang tot een ruime hal, 2 slaapkamers en de keuken. Alleen zijn al dr favoriete ligplekjes in de woonkamer. Maar in de slaapkamers kan ze ook naar buiten kijken en ik kan ook een krukje of stoel dan even in de slaapkamer/gang zetten.

(zit te denken om de krabpaal (tot aan t plafond) voor die periode dan maar in de hal te zetten maar daar is vriendlief het niet zo mee eens :P )
pi_133669267
Als die paal in de buurt van de boom staat, zou ik 'm sowieso wel even verplaatsen, anders zou ze wel erg makkelijk bovenin die boom kunnen belanden ~:)
pi_133669344
Ik wil de boom eigenlijk op de plek van de paal hebben.

Dus denk wel dat dat gaat gebeuren. De paal moet toch nog een keer opnieuw in elkaar want heeft met verhuizen een klap gekregen. En ik heb sinds kort een trap dat ik erbij kan. Dus heb de hulp van vriendlief helemaal niet nodig :D
pi_133669513
Haha, you go girl, heb 'm zelf ook in elkaar gezet hier, prima te doen :Y Gelukkig staat dat ding hier in een hoek en komt de kerstboom heel ergens anders, al zou die hoek wel handig zijn om de boom op te vangen als het mis gaat. Maar mijn katten zijn zó lief, die doen zoiets vást niet. Toch? :')
pi_133669603
Ik zou blijven dromen tot het tegendeel is bewezen Holyme *)

Die van mij hengelen er 2-3 ballen uit en die hang ik dan hoger weer terug. Althans, dat was de afgelopen 2 jaar zo. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan :D
pi_133669644
Krabpaal staat hier ook in een hoek, dus dan kan die ook inderdaad de boom opvangen :)
pi_133669747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:46 schreef Puala het volgende:
Ik zou blijven dromen tot het tegendeel is bewezen Holyme *)

Die van mij hengelen er 2-3 ballen uit en die hang ik dan hoger weer terug. Althans, dat was de afgelopen 2 jaar zo. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan :D
Kijk, dat zijn de goede verhalen ^O^ Die paar ballen vind ik wel best, en ach, heb ook van die raamstickers waar afgelopen 2 jaar tegenaan gemept moest worden, die ga ik gewoon weer gebruiken als afleidingsmanoeuvre!
  Manager PR/Moderator woensdag 27 november 2013 @ 21:18:52 #100
269689 crew  Viv
pi_133689758
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil [...]

Dus denk wel dat dat gaat gebeuren.
:D

Mijn ervaring qua katten en kerstboompje: ze saboteren 'm niet bewust maar rennen soms zo hard er langs dat ie van het tafeltje kiept. :') Ik hang er dus alleen onbreekbare dingen in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')