Hij heeft zich er zelfs speciaal voor geregistreerd, deze moppentrommel.quote:Op zondag 24 november 2013 13:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, dit was weer lachen zeg...
TS heeft talent; hij zou er iets mee moeten gaan doen...
Een ware toevoeging. Ik lag dubbel. Jij dan?quote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zich er zelfs speciaal voor geregistreerd, deze moppentrommel.
Cola over m'n toetsenbord en alles.quote:Op zondag 24 november 2013 14:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Een ware toevoeging. Ik lag dubbel. Jij dan?
Het zit jou de laatste dagen écht niet mee...quote:Op zondag 24 november 2013 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Cola over m'n toetsenbord en alles.
Maar zeg nou zelf, dit is wel echt uitzonderlijk grappig. Wie bedenkt er zoiets origineels. TS is een bijzonder mens.quote:Op zondag 24 november 2013 14:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Het zit jou de laatste dagen écht niet mee...
Ik had alleen kruimels van mijn Mariakaakje. Maar die kon ik gewoon wegblazen
Het is een gave...quote:Op zondag 24 november 2013 14:33 schreef Disana het volgende:
Maar zeg nou zelf, dit is wel echt uitzonderlijk grappig. Wie bedenkt er zoiets origineels. TS is een bijzonder mens.
Het is hard werken hoor. Of dacht je dat zo'n briljante grap vanzelf ontstaat.quote:Op zondag 24 november 2013 14:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is een gave...
Had ik het maar
Ow... moet je er ook nog hard voor werken?quote:Op zondag 24 november 2013 14:35 schreef Disana het volgende:
Het is hard werken hoor. Of dacht je dat zo'n briljante grap vanzelf ontstaat.
Dat is hip, Queller.quote:Op zondag 24 november 2013 14:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow... moet je er ook nog hard voor werken?
Ik heb de PoHi van TS ff gecheckt... zou je ook op dat achterlijke kromme taalgebruik goed moeten oefenen, of wordt dat op een gegeven moment een tweede natuur?
Ik ben oud en loop achterquote:Op zondag 24 november 2013 14:38 schreef Disana het volgende:
Dat is hip, Queller.
Verbaast me dat jij dat niet weet.
Maar lenig als het op het vangen van beesten aankomt.quote:
Daar zijn we dan weer goedkoop vanaf gekomen!quote:Op zondag 24 november 2013 14:43 schreef Disana het volgende:
Maar lenig als het op het vangen van beesten aankomt.
TS heeft zijn dingetje gedaan en komt niet meer terug. Is altijd zo met genieën.
Eigenlijk denk ik dat zijn mama hem voor een kopje thee naar beneden heeft geroepen.quote:Op zondag 24 november 2013 14:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar zijn we dan weer goedkoop vanaf gekomen!
Of de F-jes voetballen vanmiddag op half veld en hij staat mid-voorquote:Op zondag 24 november 2013 14:45 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk denk ik dat zijn mama hem voor een kopje thee naar beneden heeft geroepen.
Dan hoop ik dat er geen bal tegen zijn hoofd komt. Zou zonde zijn als deze humor verloren ging.quote:Op zondag 24 november 2013 14:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Of de F-jes voetballen vanmiddag op half veld en hij staat mid-voor
quote:Op zondag 24 november 2013 14:49 schreef Disana het volgende:
En nou hou ik echt op, straks worden we nog genote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |