FOTN!!!!!!!! i kheb gewed dit is fihgt of the nightquote:Op zondag 17 november 2013 03:29 schreef Hooidraad het volgende:
Misschien eindigt Cerrone/Dunham wel weer op zo'n knullige manier als een unintentional knee ofzo.
Je hebt weinig gemist, nu komt Cerrone vs. Dunham dus ik denk dat je op het goede moment komt binnenvallen.quote:Op zondag 17 november 2013 03:28 schreef aadspagaat het volgende:
aight iets later thuis dan gepland maar nog wel ruim op tijd voor main event toch? hoever zijn we?
Ik oxu haar hard doenquote:Op zondag 17 november 2013 03:35 schreef Broempoe het volgende:
Ring girl als tussendoortje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 november 2013 03:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
GSP would wife her!
[/quo
gsp is homo,hij durftinog niet uit de kast te komen
Nee want die kans is erg ereel, maar ik heb al heel lang zo\n gevoel dat johnny dir punchers chance 1 KO tgaat landenquote:Op zondag 17 november 2013 03:40 schreef Fenomeno het volgende:
ga je huilen als georges hendricks z'n gezicht tot een pannenkoek jabt, geo?
Niet meteen een contender, zitten nog wat gaten in z'n game maar hij is nog maar 20 jaar oud met 10 pro fights.quote:Op zondag 17 november 2013 03:40 schreef aadspagaat het volgende:
pettis gewonnen dus, hoe goed was die?
Yo hoii heb je nu hendricks gepickt?quote:Op zondag 17 november 2013 03:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet meteen een contender, zitten nog wat gaten in z'n game maar hij is nog maar 20 jaar oud met 10 pro fights.
Veel potentie in ieder geval
Nee dude, was erg aan het twijfelen, heb hun laatste gevechten zelfs weer bekeken om een keuze te maken maar ik ga nu toch voor GSP.quote:Op zondag 17 november 2013 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yo hoii heb je nu hendricks gepickt?
KO.. snoeihard, gsp met pensieon want bnag voor briandamage haha, net als tegen die italiaan dikke met adhdsmoel haha weet zijn naam nietquote:Op zondag 17 november 2013 03:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee dude, was erg aan het twijfelen, heb hun laatste gevechten zelfs weer bekeken om een keuze te maken maar ik ga nu toch voor GSP.
Zou me verder niet verbazen als boer Hendrik toch wint hoor.
Als je 50 klappen op je bakkes hebt gehad ben je geen black belt meerquote:Op zondag 17 november 2013 03:53 schreef Broempoe het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat een blackbelt in BJJ zoiets niet ziet aankomen... Met name omdat Cerrone altijd voor de triangle gaat
Matt Serra.quote:Op zondag 17 november 2013 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
KO.. snoeihard, gsp met pensieon want bnag voor briandamage haha, net als tegen die italiaan dikke met adhdsmoel haha weet zijn naam niet
Speculaasbrokken, negerzoenen, kokosnootkoeken, verkade chocolatecookies, worteltjes en kwark. Dat dere dirty winter bulkquote:
Ik heb nacho's waar ik geen zin in heb.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 04:05 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Speculaasbrokken, negerzoenen, kokosnootkoeken, verkade chocolatecookies, worteltjes en kwark. Dat dere dirty winter bulk
Ik geef hem ook geen kans eigenlijk. Maar het blijft MMAquote:
Ik heb Elliot, maar vond deze dan ook lastig om te picken.quote:
op veronica of rtl+, BBC heeft samenvattingenquote:Op zondag 17 november 2013 04:27 schreef aadspagaat het volgende:
volgt iemand hier nog formule1, zoja word het morgen nog op een open kanaal uitgezonen?
Beach doet datquote:Op zondag 17 november 2013 04:27 schreef aadspagaat het volgende:
volgt iemand hier nog formule1, zoja word het morgen nog op een open kanaal uitgezonen?
aah klasse, thanxquote:Op zondag 17 november 2013 04:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op veronica of rtl+, BBC heeft samenvattingen
Omdat ufc dom is, cowby hoort op mainquote:Op zondag 17 november 2013 04:33 schreef THEFXR het volgende:
waarom stond dit gevecht op de main card?
dat d8 ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 04:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ufc dom is, cowby hoort op main
Cowboy moest PPV-buyers lokken.quote:Op zondag 17 november 2013 04:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ufc dom is, cowby hoort op main
Yesssquote:Op zondag 17 november 2013 04:34 schreef aadspagaat het volgende:
stond overeem-mir nou eerst ook op deze kaart?
Ja, wel echt balen voor tazquote:Op zondag 17 november 2013 04:34 schreef aadspagaat het volgende:
stond overeem-mir nou eerst ook op deze kaart?
vooral die bril, als je die nodig hebt, kan je toch niet vechtenquote:Op zondag 17 november 2013 04:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Flaporen, baard, bril, piepstem.
quote:Op zondag 17 november 2013 04:53 schreef Hooidraad het volgende:
Gelukkig is Woodley's vrouw dit keer niet in beeld geweest.
quote:Op zondag 17 november 2013 04:53 schreef Hooidraad het volgende:
Gelukkig is Woodley's vrouw dit keer niet in beeld geweest.
jij met je rukpauze, johquote:Op zondag 17 november 2013 04:57 schreef Geo4kant het volgende:
snel;e figthe meteen alsof ze wisten dat er nsel een ko kwam
Rory by decision, playing it safe want ggsp met pensioen vannacht dus wil de titlequote:Op zondag 17 november 2013 04:59 schreef Hooidraad het volgende:
Verwacht niet dat Lawler veel in te brengen gaat hebben.
A. Silva ontpsnanned heid > alles (misschien niet fedor martoch)quote:Op zondag 17 november 2013 04:59 schreef aadspagaat het volgende:
de kalmte van macdonald blijf ik toch wel uniek vinden
waarschijnlijk komt die het liefst op zonder muziek, dus heeftde regie dit maar uitgekozenquote:
Submission zie ik ook wel gebeuren.quote:Op zondag 17 november 2013 04:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rory by decision, playing it safe want ggsp met pensioen vannacht dus wil de title
Zie Lawler hem ook wel KO slaan eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2013 05:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Submission zie ik ook wel gebeuren.
lol, hebbie hem echt gekocht, emma doet het nu primaquote:Op zondag 17 november 2013 05:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kijk via UFC.tv, loopt altijd wat achter.
Ik heb betere kwaliteitquote:Op zondag 17 november 2013 05:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, hebbie hem echt gekocht, emma doet het nu prima
Zo kort na een gevecht kun je dat niet serieus nemen.quote:Op zondag 17 november 2013 05:26 schreef Nober het volgende:
Waarom komt die rematch er eigenlijk voor Silva, hij zei na die nederlaag toch dat hij dat niet wilde?
Ze zitten op schema hoor, co-main om half 6.quote:Op zondag 17 november 2013 05:26 schreef THEFXR het volgende:
gloeiende, ze liggen achter en dan nog promo's
Is normal. Fight is the fight. Im black danaquote:Op zondag 17 november 2013 05:26 schreef Nober het volgende:
Waarom komt die rematch er eigenlijk voor Silva, hij zei na die nederlaag toch dat hij dat niet wilde?
quote:Op zondag 17 november 2013 05:26 schreef Hooidraad het volgende:
En Anderson gaat gewoon weer winnen de volgende keer.
Ja net al, naast Weidman, toch?quote:Op zondag 17 november 2013 05:28 schreef Hooidraad het volgende:
Zien jullie een FOK!ker zitten in het publiek?
Apart is dat, zodra hij op z'n rug wordt geplant dan doet hij niks meer.quote:Op zondag 17 november 2013 05:46 schreef Broempoe het volgende:
Sonnen had gewoon geen zin meer. Net als tegen Anderson en Jones
Wrestlers dont like to be on their back.. als een schildpad/schaap zijn ze danquote:Op zondag 17 november 2013 05:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Apart is dat, zodra hij op z'n rug wordt geplant dan doet hij niks meer.
Plotseling typt ie foutloosquote:Op zondag 17 november 2013 05:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wrestlers dont like to be on their back.. als een schildpad/schaap zijn ze dan
Dat ik er weinig vanaf weet was toch al bekend?quote:Op zondag 17 november 2013 05:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter maak je het account noober aan
Veel water en 2 paracetamol doet wonderenquote:
To be punched or not to be punched.quote:Op zondag 17 november 2013 05:50 schreef THEFXR het volgende:
Hendricks is going punched back into the real world!
hehe, fair enough.quote:Op zondag 17 november 2013 05:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel water en 2 paracetamol doet wonderen
Wat vond je van Machida vs Munoz?quote:Op zondag 17 november 2013 05:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een bullshit matchup Evans vs. Sonnen
Feels like a rigged fight to be honest
vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 17 november 2013 05:54 schreef Hooidraad het volgende:
Gaan ze eigenlijk nog wat bijzonders doen dit evenement ivm het jubileum?
Dana zei in een interview niet te messen met de fights, gene ceremonies etc.. ,aar de old skool fightes van vroegah een speciale avond te gevenquote:Op zondag 17 november 2013 05:54 schreef Hooidraad het volgende:
Gaan ze eigenlijk nog wat bijzonders doen dit evenement ivm het jubileum?
Dat is nog erger dan die muziek tijdens de prelims.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 06:01 schreef Nober het volgende:
In maart Hendricks vs Lawler voor de belt.
quote:Op zondag 17 november 2013 06:01 schreef Nober het volgende:
In maart Hendricks vs Lawler voor de belt.
In ronde 1 kreeg hij bij zijn tweede takedown attempt een uppercut tegen z'n bakkes.quote:Op zondag 17 november 2013 06:22 schreef Geo4kant het volgende:
Kutj johnnyy waarom kom je niet in shape.. mafkees![]()
gsp verbaasdmewel waarom hij weinig takeodwns doet.. of misschien in round 4 en 5 om een ud te krijgen
quote:Op zondag 17 november 2013 06:29 schreef aadspagaat het volgende:
2 en 4 voor hendrik
3de voor georgie
1ste ronde kan beide kanten op
En ik heb spijt van mijn pick. Kuttwijfel.quote:Op zondag 17 november 2013 06:32 schreef Geo4kant het volgende:
GEORGE GAAT ZN TITEL KWIJT RAKEN YOgsp huilen
Luisterdan ook naar de champ.. mij ook nog dm/en hahaquote:Op zondag 17 november 2013 06:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ik heb spijt van mijn pick. Kuttwijfel.
Mja, mja, mjaquote:Op zondag 17 november 2013 06:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Luisterdan ook naar de champ.. mij ook nog dm/en haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |