FOTN!!!!!!!! i kheb gewed dit is fihgt of the nightquote:Op zondag 17 november 2013 03:29 schreef Hooidraad het volgende:
Misschien eindigt Cerrone/Dunham wel weer op zo'n knullige manier als een unintentional knee ofzo.
Je hebt weinig gemist, nu komt Cerrone vs. Dunham dus ik denk dat je op het goede moment komt binnenvallen.quote:Op zondag 17 november 2013 03:28 schreef aadspagaat het volgende:
aight iets later thuis dan gepland maar nog wel ruim op tijd voor main event toch? hoever zijn we?
Ik oxu haar hard doenquote:Op zondag 17 november 2013 03:35 schreef Broempoe het volgende:
Ring girl als tussendoortje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 17 november 2013 03:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
GSP would wife her!
[/quo
gsp is homo,hij durftinog niet uit de kast te komen
Nee want die kans is erg ereel, maar ik heb al heel lang zo\n gevoel dat johnny dir punchers chance 1 KO tgaat landenquote:Op zondag 17 november 2013 03:40 schreef Fenomeno het volgende:
ga je huilen als georges hendricks z'n gezicht tot een pannenkoek jabt, geo?
Niet meteen een contender, zitten nog wat gaten in z'n game maar hij is nog maar 20 jaar oud met 10 pro fights.quote:Op zondag 17 november 2013 03:40 schreef aadspagaat het volgende:
pettis gewonnen dus, hoe goed was die?
Yo hoii heb je nu hendricks gepickt?quote:Op zondag 17 november 2013 03:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet meteen een contender, zitten nog wat gaten in z'n game maar hij is nog maar 20 jaar oud met 10 pro fights.
Veel potentie in ieder geval
Nee dude, was erg aan het twijfelen, heb hun laatste gevechten zelfs weer bekeken om een keuze te maken maar ik ga nu toch voor GSP.quote:Op zondag 17 november 2013 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yo hoii heb je nu hendricks gepickt?
KO.. snoeihard, gsp met pensieon want bnag voor briandamage haha, net als tegen die italiaan dikke met adhdsmoel haha weet zijn naam nietquote:Op zondag 17 november 2013 03:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee dude, was erg aan het twijfelen, heb hun laatste gevechten zelfs weer bekeken om een keuze te maken maar ik ga nu toch voor GSP.
Zou me verder niet verbazen als boer Hendrik toch wint hoor.
Als je 50 klappen op je bakkes hebt gehad ben je geen black belt meerquote:Op zondag 17 november 2013 03:53 schreef Broempoe het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat een blackbelt in BJJ zoiets niet ziet aankomen... Met name omdat Cerrone altijd voor de triangle gaat
Matt Serra.quote:Op zondag 17 november 2013 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
KO.. snoeihard, gsp met pensieon want bnag voor briandamage haha, net als tegen die italiaan dikke met adhdsmoel haha weet zijn naam niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |