Als je nou nog Zanger Rinus noemde.quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is er altijd wel eentje die hapt he
Die ziet er niet uit in een gele zwembroek Ferdoquote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je nou nog Zanger Rinus noemde.
Wacht maar tot hij met de Speedo Shuffle komt.quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ziet er niet uit in een gele zwembroek Ferdo
Oe mannen in Speedoquote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij met de Speedo Shuffle komt.
Boz Scaggs heeft ook een leuke shuffle.quote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe mannen in Speedo![]()
Ik ken wel deze shuffle
Ja inderdaad! Leroy shuffle toch?quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Boz Scaggs heeft ook een leuke shuffle.
Lido.quote:
Ja ik zag het al.quote:Op maandag 18 november 2013 00:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lido.
Jim Croce bezong wel weer een Leroy. Maar dat is geen shuffle.
Een troost voor je: het nummer duurt nog geen drie minuten.quote:Op maandag 18 november 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat de Cup Song zich ook gaat mengen in het rijtje 'beste nieuwe platen'
Het kan erger.quote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een troost voor je: het nummer duurt nog geen drie minuten.
Zeker...quote:
Ik hoop dat jouw internet uitvalt tijdens de stemperiode, want dit is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Dit jaar sowieso op dit nummer stemmen
![]()
Verder denk ik op:
Hotel California-Eagles
Snow-RHCP
Bridge over troubled water-Simon and Garfunkel
Dat ik je mis-Maaike Ouboter
Skinny Love-Birdy
My Heart Will Go On-Celin Dion
Stairway to Heaven-Led Zeppelin
Wish You Were Here-Pink Floyd
November Rain-Guns 'N Roses
Clocks-Coldplay
Shut Your Eyes-Snow Patrol
Hoeveel nummers mag je eigenlijk op stemmen?
Dank je, dan ga ik er even nog een paar bijzettenquote:Op maandag 18 november 2013 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Normaal 15 keuzelijst, 5 vrije keuze
Nou dat nu ook weer niet, al zijn er sommige nummers die ik zelf niet zou kiezen. Maar goed, we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaakquote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw internet uitvalt tijdens de stemperiode, want dit is echt verschrikkelijk
Tsssskquote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw internet uitvalt tijdens de stemperiode, want dit is echt verschrikkelijk
Fixedquote:Op maandag 18 november 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou dat nu ook weer niet, al zijn er sommige nummers die ik zelf niet zou kiezen. Maar goed, we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaak
En birdyquote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was dat gedrocht van die Maaike Ouboter net weer vergeten
Mja, maar dat is in beginsel een prima nummer. Alleen jammer van deze uitvoeringquote:
Daarom zeg ik ook niet de song, maar de uitvoerendequote:Op maandag 18 november 2013 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, maar dat is in beginsel een prima nummer. Alleen jammer van deze uitvoering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |