Als je nou nog Zanger Rinus noemde.quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is er altijd wel eentje die hapt he
Die ziet er niet uit in een gele zwembroek Ferdoquote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je nou nog Zanger Rinus noemde.
Wacht maar tot hij met de Speedo Shuffle komt.quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ziet er niet uit in een gele zwembroek Ferdo
Oe mannen in Speedoquote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij met de Speedo Shuffle komt.
Boz Scaggs heeft ook een leuke shuffle.quote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe mannen in Speedo![]()
Ik ken wel deze shuffle
Ja inderdaad! Leroy shuffle toch?quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Boz Scaggs heeft ook een leuke shuffle.
Lido.quote:
Ja ik zag het al.quote:Op maandag 18 november 2013 00:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lido.
Jim Croce bezong wel weer een Leroy. Maar dat is geen shuffle.
Een troost voor je: het nummer duurt nog geen drie minuten.quote:Op maandag 18 november 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat de Cup Song zich ook gaat mengen in het rijtje 'beste nieuwe platen'
Het kan erger.quote:Op maandag 18 november 2013 10:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een troost voor je: het nummer duurt nog geen drie minuten.
Zeker...quote:
Ik hoop dat jouw internet uitvalt tijdens de stemperiode, want dit is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
Dit jaar sowieso op dit nummer stemmen
![]()
Verder denk ik op:
Hotel California-Eagles
Snow-RHCP
Bridge over troubled water-Simon and Garfunkel
Dat ik je mis-Maaike Ouboter
Skinny Love-Birdy
My Heart Will Go On-Celin Dion
Stairway to Heaven-Led Zeppelin
Wish You Were Here-Pink Floyd
November Rain-Guns 'N Roses
Clocks-Coldplay
Shut Your Eyes-Snow Patrol
Hoeveel nummers mag je eigenlijk op stemmen?
Dank je, dan ga ik er even nog een paar bijzettenquote:Op maandag 18 november 2013 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Normaal 15 keuzelijst, 5 vrije keuze
Nou dat nu ook weer niet, al zijn er sommige nummers die ik zelf niet zou kiezen. Maar goed, we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaakquote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw internet uitvalt tijdens de stemperiode, want dit is echt verschrikkelijk
Tsssskquote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw internet uitvalt tijdens de stemperiode, want dit is echt verschrikkelijk
Fixedquote:Op maandag 18 november 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou dat nu ook weer niet, al zijn er sommige nummers die ik zelf niet zou kiezen. Maar goed, we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaak
En birdyquote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was dat gedrocht van die Maaike Ouboter net weer vergeten
Mja, maar dat is in beginsel een prima nummer. Alleen jammer van deze uitvoeringquote:
Daarom zeg ik ook niet de song, maar de uitvoerendequote:Op maandag 18 november 2013 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, maar dat is in beginsel een prima nummer. Alleen jammer van deze uitvoering
"Dat ik je mis...", denk ik dan als bijvoorbeeld Highways Of My Life van de Isley Brothers weer níet te horen zal zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was dat gedrocht van die Maaike Ouboter net weer vergeten
Ja, datisjouwmeningquote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tssssk![]()
Stuk voor stuk geweldige nummers
Die oven moet wel aan voor je de broodjes er in stopt Mies, zo worden ze nooit warm en al helemaal niet bruinquote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit stel ik me zo voor als het doelgroep top2000-gezin
Henk en Ingrid gezinquote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit stel ik me zo voor als het doelgroep top2000-gezin
quote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie is die Maaike nou weer? Net zoiets als die Sandra van Nieuwland?
En toch komt Birdy er straks (weer?) in en deze versie nietquote:Op maandag 18 november 2013 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..en dan toch op die burgertruttenversie van Birdy stemmen
En Overdie vind ik toch minder dan ik had gehooptquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:47 schreef Olga het volgende:
Niets mis met jaren zeventig meuk in de jaren zeventig dan
oud of nieuw?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En Overdie vind ik toch minder dan ik had gehoopt
Melis Stokelaan was ik wezen kijken. Oud of nieuw, geen ideequote:
Ik zou er ook niet willen wonenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Melis Stokelaan was ik wezen kijken. Oud of nieuw, geen ideeZag er oud uit
Je zou eerst druk aan je huisje bezig zijn dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Heb het huisje afgewezen waarvoor ik ging kijken, te veel werk met die oude '70's meuk.. dus lijkt erop dat ik eind december er alsnog bij ben![]()
Anders genoeg hele fijne jaren 70 meuk in de top 2000quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Heb het huisje afgewezen waarvoor ik ging kijken, te veel werk met die oude '70's meuk.. dus lijkt erop dat ik eind december er alsnog bij ben![]()
Oranje vloertegels, donkerbruin behang afgewisseld met sisaltegels tegen de muur en een donkerbruine ribfluwelen bankquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef Ferdo het volgende:
Bloemetjesbehang, bruin-gifgroen-oranje qua inrichting. Wel weer met een bankstel dat bij het behang past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |