En misschien slaapkamers met posters van Mud, the Sweet en T.Rex.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Oranje vloertegels, donkerbruin behang afgewisseld met sisaltegels tegen de muur en een donkerbruine ribfluwelen bank
Ik was van het weekend oude dia's van mijn vader aan het digitaliseren en die had ook typisch van dat jaren 70 behangquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Oranje vloertegels, donkerbruin behang afgewisseld met sisaltegels tegen de muur en een donkerbruine ribfluwelen bank
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En misschien slaapkamers met posters van Mud, the Sweet en T.Rex.
Dit was ook letterlijk een beschrijving van mijn ouderlijk huis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik was van het weekend oude dia's van mijn vader aan het digitaliseren en die had ook typisch van dat jaren 70 behang
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was ook letterlijk een beschrijving van mijn ouderlijk huis.
Ik was iets te jong voor T.Rex en the Sweet, maar wel posters van Queen (en Boney M)
En de tijgervoetjes.quote:
Mijn ouders hadden in de jaren 70 in de woonkamer veel beige, met van die grove beige gordijnen met een bruin werkje erin, een beige bankstel, een rookglas tafel en meer van dat onbestemde gedoe. Ik kan me ook nog behoorlijk psychedelische paarse gordijnen herinneren, maar dat was waarschijnlijk hun slaapkamer. Oh en een donkergele keuken (mijn oom en tante hadden de avocadogroene versie).quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was ook letterlijk een beschrijving van mijn ouderlijk huis.
Ik was iets te jong voor T.Rex en the Sweet, maar wel posters van Queen (en Boney M)
Vorig jaar ook al, en het jaar daarvoor, en het jaar dáa'rvoor...quote:
Vorig jaar is voor mijn gevoel nog niet eens afgelopen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, en het jaar daarvoor, en het jaar dáa'rvoor...
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag in de auto hoorde ik als Top2000 classic de nummer 1, ik dacht even dat ik een paar weken gemist had.
30 november ja.quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, komt er weer een quiz?
[ afbeelding ]
nacht van de zwevende kiezer zeker ook?
Ah, leukquote:Op woensdag 27 november 2013 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag 21:10 op Nederland 3 de Top 2000 Quiz. Kijkt allen.
Sylvana Simons was echt irritant vorig jaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kijk ook altijd, hopelijk wel wat betere gasten dan vorig jaar, maar ik vermoed van niet
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sylvana Simons wasis echt irritant vorig jaar tijdens elke seconde ooit.
Dat bedoel ik. Maar niet dat ze van die non-gasten gaan uitnodigen als Ali B, Danny de M of Pick & Piemol.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sylvana Simons was echt irritant vorig jaar.
Dat was niet in de quiz maar in de Top 2000 a Gogo. Overigens wel een leuke aflevering.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
precies. gewoon weer Ron & Rick Brandsteder op herhaling.
Samen met Atzegod.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben heel bang voor Roosmarijn Reijmer.
Atzegod zou ik ok vinden.quote:
Samen met Atze in een aardbeienpak.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben heel bang voor Roosmarijn Reijmer.
Dat was chanant.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Samen met Atze in een aardbeienpak.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Samen met Atze in een aardbeienpak.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maar Atzegod draagt het met klasse, gogme. Hij kan dat.
Van mij mag het, maar daar zal niet veel van terecht komen...quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
Kraftwerk, Jarre, Vangelis, de hele elektronische mikmak er in dit jaar graag
Als er een sloot mensen meedoet welquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar daar zal niet veel van terecht komen...
Met genoeg sloten is alles mogelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er een sloot mensen meedoet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |