Vorige keer al gedaanquote:
Helaas kun je dat niet elke keer doen. En ik vind het ook een beetje flauw om nooit m'n gezicht te laten zien, zelfs al heb ik er geen zin in. M'n werkgever bedoelt het gewoon goed en steekt er moeite in. Maar hij had er wel een vrij ochtendje tegenover mogen zetten eerlijk gezegd. Maar toch, het blijft gewoon kutquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:09 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht, ga inderdaad werken met excuses is mijn advies. Be that guy, je zal vast niet de enige zijn.
Met een beetje geluk mag je haar daarna wel anaal uitwonen, dat is toch een stuk beter als een bedrijfsuitjequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen eigen tijd willen investeren maar liever autistisch op de bank de hele avond tegen je vriendin aankijken
Of degene waarbij je met een collega thuiskomtquote:Op zondag 17 november 2013 00:20 schreef Hoplahopla het volgende:
De leukste bedrijfsuitjes zijn nog altijd degene waarbij de helft van je collega's niet meer thuiskomt.
quote:Op zondag 17 november 2013 00:35 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Of degene waarbij je met een collega thuiskomt
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen eigen tijd willen investeren maar liever autistisch op de bank de hele avond tegen je vriendin aankijken
Ok, dat zou dan nog wel weer vet zijnquote:Op zondag 17 november 2013 11:34 schreef spiritusbus het volgende:
Weekend in Toscane in het kader van beleidsweekend was ook echt kut ja.
Had je overdag dan wel wat vrije tijd of werd je betaald en zat je het hele weekend in een zaaltje?quote:Op zondag 17 november 2013 11:34 schreef spiritusbus het volgende:
Weekend in Toscane in het kader van beleidsweekend was ook echt kut ja.
Dit, passagieren is hardstikke leuk.quote:Op zondag 17 november 2013 12:16 schreef adnapekkid het volgende:
bedrijfsuitjes die uit de hand lopen
zuchtquote:
van 10-17 vergaderen en verder lekker zuipen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Had je overdag dan wel wat vrije tijd of werd je betaald en zat je het hele weekend in een zaaltje?
Die stropdassen moeten minder vergaderen en wat productiever worden. Over iedere scheet wordt er een vergadering belegd, zodat iedereen zijn plasje erover kan doen. Minder lullen, meer werken.quote:Op zondag 17 november 2013 15:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
van 10-17 vergaderen en verder lekker zuipen.
Was wel prima.
Hoezo excuus bedenken ?quote:
7 uur lang vergaderen kan niet. Een vergadering mag maximaal 30 minuten duren anders ben je fout bezig.quote:Op zondag 17 november 2013 15:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
van 10-17 vergaderen en verder lekker zuipen.
Was wel prima.
Geen zin is ook een excuus.quote:Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoezo excuus bedenken ?
"Heb ik geen zin in" klaar.
Dat bedrijven dan ook nog denken dat ze je een plezier doen door dat soort bullshit te organiseren, laat me lekker met rust.
Je hebt het zelf over 'een excuus bedenken' ... gewoon de waarheid zeggen hoef je niks voor te bedenken en is in deze context iets anders dan een excuus verzinnen.quote:
fixedquote:Op zondag 17 november 2013 00:35 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Of degene waarbij je in een collega komt
Inderdaad. Ik ben een groot voorstander van werk en privé gescheiden houden, en onzin zoals 5 minuten eerder op je werk aanwezig moeten zijn zonder daarvoor betaald te worden vind ik een grof schandaal, maar dit is gewoon gezeur.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef NoBody122 het volgende:
Eens in de zoveel tijd sociaal 'moeten' doen met je collegae en dat al teveel vinden omdat niet in de baas z'n tijd.. Wat voor autist ben je dan
Nee, bovendien werkt het binnen het werk ook niet in je voordeel als je je zo antisociaal opstelt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Weigeren kan altijd. Maar 1 keer in de zoveel tijd even gezellig doen met je collega's is toch niet te veel...
Dit dus ook jaquote:Op zondag 17 november 2013 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
`Geforceerd moeten omgaan met mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |