Vorige keer al gedaanquote:
Helaas kun je dat niet elke keer doen. En ik vind het ook een beetje flauw om nooit m'n gezicht te laten zien, zelfs al heb ik er geen zin in. M'n werkgever bedoelt het gewoon goed en steekt er moeite in. Maar hij had er wel een vrij ochtendje tegenover mogen zetten eerlijk gezegd. Maar toch, het blijft gewoon kutquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:09 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht, ga inderdaad werken met excuses is mijn advies. Be that guy, je zal vast niet de enige zijn.
Met een beetje geluk mag je haar daarna wel anaal uitwonen, dat is toch een stuk beter als een bedrijfsuitjequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen eigen tijd willen investeren maar liever autistisch op de bank de hele avond tegen je vriendin aankijken
Of degene waarbij je met een collega thuiskomtquote:Op zondag 17 november 2013 00:20 schreef Hoplahopla het volgende:
De leukste bedrijfsuitjes zijn nog altijd degene waarbij de helft van je collega's niet meer thuiskomt.
quote:Op zondag 17 november 2013 00:35 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Of degene waarbij je met een collega thuiskomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |