Laat die kutneger achterwege alsjeblieft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/
███████████████████] /▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \
Bob gearriveerd
Slechtquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hé, hoe is het met de kids?
Ga weg bobquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/
███████████████████] /▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \
Bob gearriveerd
quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/
███████████████████] /▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \
Bob gearriveerd
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Edit: Post nummer 8.000, speciaal voor jou, Rezania
Daar is niet veel over te zeggen.quote:
Zo druk?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet alleen niet voor hoe lang hoor.
wat?quote:
Werk zequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oké, ik ga werken kusjeskusjeskroel
Jup, helaas wel.. En als ik dan vrij ben, en thuis ben, heb ik ook niet altijd zin om te FOK!ken, maar wil ik gewoon af en toe even helemaal niks doen.quote:
Als de werkdruk en stress een beetje afneemt wel ja, ik ben nu echt kapot na een werkweek.quote:
Herkenbaar, ik ben na een dag werken ook wel redelijk brak... Gelukkig kan ik twee dagen thuiswerken, scheelt wel een hoop omdat ik dan mijn eigen tijden kan bepalen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als de werkdruk en stress een beetje afneemt wel ja, ik ben nu echt kapot na een werkweek.
Maar goed, het schijnt volgend jaar allemaal beter te gaan worden, dus daar hoop ik dan maar op.
Thuiswerken kan ik niet, dan kan ik m'n concentratie er echt totaal niet bijhouden..quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben na een dag werken ook wel redelijk brak... Gelukkig kan ik twee dagen thuiswerken, scheelt wel een hoop omdat ik dan mijn eigen tijden kan bepalen.
Ik kan me juist veel beter concentreren. Geen irritante collegae om me heen, geen radio's, geen gemiep aan mijn hoofd ... Rustquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Thuiswerken kan ik niet, dan kan ik m'n concentratie er echt totaal niet bijhouden..Heb een aantal keren geprobeerd thuis te werken om eigen projecten op te starten, maar dat heeft totaal niks opgeleverd omdat ik me er niet op kon focussen.
Dat heb ik dan inderdaad ook wel op kantoor inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan me juist veel beter concentreren. Geen irritante collegae om me heen, geen radio's, geen gemiep aan mijn hoofd ... Rust
Middagquote:
Mijn tijden op kantoor zijn van 9:00 tot 17:30, dat gaat me dus niet lukkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik dan inderdaad ook wel op kantoor inderdaad.Maar dan zou ik alsnog liever op kantoor werken, alleen dan na 5'en, of vroeg in de ochtend.
Dat werkt echt ideaal.
Sowieso in de ochtenduren werken.Ik ben geen ochtendmens, maar dat vind ik echt lekker.
schrikquote:
Wil je dat alsjeblieft niet weer doenquote:
Hihihihi liet je een angst scheetje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wil je dat alsjeblieft niet weer doen
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hihihihi liet je een angst scheetje?
Owjee, kwam er een vingerhoedje jus mee?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jamaar even een andere onderbroek aandoen
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Owjee, kwam er een vingerhoedje jus mee?
Snap ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehad, ik voelde mij toen echt vies
Heb je wel een platenspeler?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef remlof het volgende:
Dit lijkt me een goeie LP:
[ afbeelding ]
Bij mij ook van 9:00 tot 17:00, maar af en toe begin ik wat eerder, dan zit ik er om 7:30 al, en dat werkt echt lekker. Lekker rustig ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn tijden op kantoor zijn van 9:00 tot 17:30, dat gaat me dus niet lukken
Ik kan nog wel even zonder.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
remlof.
Waar blijft je kleurtje? Is nu wel verdacht lang weg.
En toch is het raar. Net zoals Biogarde.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even zonder.
Het is nog geen jaar weg trouwens.
Maar die zie ik ook nooit meer postenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:31 schreef bondage het volgende:
[..]
En toch is het raar. Net zoals Biogarde.
11 november nog.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die zie ik ook nooit meer posten
Het mag dan ook geen jaar duren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even zonder.
Het is nog geen jaar weg trouwens.
Na zes jaar met een kleurtje mag dat best welquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het mag dan ook geen jaar duren.
Zes maanden zou ik nog acceptabel vinden, maar een jaar is toch echt te veel van het goede.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Na zes jaar met een kleurtje mag dat best wel
dankjequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ballonnen voor je topic.
Ikquote:
Gaat de goede kant op.quote:Op zondag 17 november 2013 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loopt het hier een beetje?
Daarom. De NB haalt de 10 pagina's niet eens.quote:Op zondag 17 november 2013 00:38 schreef GekkePoes het volgende:
Het is wel eens drukker geweest in Bagger
Iedereen is nu ook aan het bier dronken in de kroeg denk ik zo.quote:Op zondag 17 november 2013 00:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom. De NB haalt de 10 pagina's niet eens.
Mja. En doordeweeks ligt iedereen al om 21:00 in hun nest zeker.quote:Op zondag 17 november 2013 00:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Iedereen is nu ook aan het bier dronken in de kroeg denk ik zo.
Ook de echte Fok!ers?quote:Op zondag 17 november 2013 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja. Ook en doordeweeks ligt iedereen al om 21:00 in hun nest zeker.
erg is datquote:Op zondag 17 november 2013 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja. En doordeweeks ligt iedereen al om 21:00 in hun nest zeker.
Het zou verboden moeten wordenquote:
Gister hadden we drie delen avondbaggerquote:Op zondag 17 november 2013 00:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom. De NB haalt de 10 pagina's niet eens.
quote:Op zondag 17 november 2013 00:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gister hadden we drie delen avondbagger
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 17 november 2013 00:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
trouwens wie had post 133333333 ?
We kunnen veel zien, maar op volgorde van postnummers is daar niet één van.quote:Op zondag 17 november 2013 00:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Misschien hebben moderators daar een lijstje voormet de posts op volgorde van plaatsing
Dat lijkt me wel een leuke optiequote:Op zondag 17 november 2013 00:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
We kunnen veel zien, maar op volgorde van postnummers is daar niet één van.
Het zou technisch wel kunnen maar we hebben er niks aan.quote:Op zondag 17 november 2013 00:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een leuke optie
Inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is toch wel de mooiste; http://forum.fok.nl/topic/2043250/1/999#133333337
Volgens mij kun je daar alleen achter komen als je toegang tot de database hebt.quote:Op zondag 17 november 2013 00:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Misschien hebben moderators daar een lijstje voormet de posts op volgorde van plaatsing
Fijn om te lezen,nog iets leuks gedaan?quote:
Ja, drank gedronken en joints gerookt hier benedenquote:Op zondag 17 november 2013 02:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Fijn om te lezen,nog iets leuks gedaan?
Hier op het gemakske,was in slaapgevallen en schoot 30min geleden zoiets wakker
Nu een tjoepie gedraaid met een ijskoud blikje cola
Nee ik niet,vanaf vrijdag word ik al uitgenodigd om uit tegaan in Belgie maar ben op de relax tourquote:
Zie vorige berichtjequote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee ik niet,vanaf vrijdag word ik al uitgenodigd om uit tegaan in Belgie maar ben op de relax tour
en jij?
Gezellig man! ik hou je verlopig wel even bezig hoor...of je het nou wil of niet hahahaquote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, drank gedronken en joints gerookt hier benedenKomen elke Zaterdag allemaal mensen samen en af en toe treden er ook bandjes op. Ik draai er ook nog één, tijd rekken omdat ik hoop dat één bepaalde huisgenoot nog langskomt als hij terug is van uitgaan hihi
Yes.quote:Op zondag 17 november 2013 02:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Gezellig man! ik hou je verlopig wel even bezig hoor...of je het nou wil of niet hahaha
leuke huisgenoot waar je op wacht?
Zolang het maar goed zit en je zelf niet in de weg staat er mee is het altijd leuk,Hoe ziet tie eruit....omschrijf hem eens.quote:Op zondag 17 november 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes.
Is al een jaar mijn net-niet-vriendjeMaar zit wel goed zo. Is een leuke jongen
Wat voor serie.Ik luister russen muziek hahaa had ik zomaar even zin inquote:Op zondag 17 november 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
En is wel goed maar kijk ondertussen wel een serie maar kan me toch nooit langs focussen op iets dus check hier wel tussendoor
Poeh uhm niet zo groot (1,73), altijd nike air max aan, petje op. Is in zijn bloed een gabbertjequote:Op zondag 17 november 2013 02:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zolang het maar goed zit en je zelf niet in de weg staat er mee is het altijd leuk,Hoe ziet tie eruit....omschrijf hem eens.
Vampire Diariesquote:Op zondag 17 november 2013 02:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat voor serie.Ik luister russen muziek hahaa had ik zomaar even zin in
Hartsvriendinnen..quote:Op zondag 17 november 2013 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
Na een ruw begin, beginnen jullie harts vriendinnen te worden.
haha denk beide een pittig karaktertjequote:Op zondag 17 november 2013 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik sta er in het echte leven om bekend dat ik eerlijk en direct benquote:Op zondag 17 november 2013 03:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
haha denk beide een pittig karaktertje
Ik hou van ringbaardjes en stoppeltjes.heeft wel wat he,Volgens mij is het een leuke jongenquote:Op zondag 17 november 2013 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh uhm niet zo groot (1,73), altijd nike air max aan, petje op. Is in zijn bloed een gabbertjeVaak kort geschoren haar en een ringbaardje. In het echt is die heel knap
[..]
Vampire Diaries
Ik heb liever zulke mensen om mij heen dan van die achter de elleboog figuren!quote:Op zondag 17 november 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik sta er in het echte leven om bekend dat ik eerlijk en direct ben
Ik kijk via een sitequote:Op zondag 17 november 2013 03:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik hou van ringbaardjes en stoppeltjes.heeft wel wat he,Volgens mij is het een leuke jongen
Welke zender? of zijn het dvds want de naam komt me wel bekend voor
Zit appeltaart teeten met slagroom.tijdstip maakt voor mij ook echt niet uit
tv kapoet? mijn dvdspeler is van8 overleden met mijn film erin .maaaar heb al weer een andere op de kop getikt.Heb je een nieuwe tv nodig? ik zeg eerlijk ik doe de laatste tijd ook veel meer dingen checken op mijn lappie..zeker als ik gtst heb gemistquote:Op zondag 17 november 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk via een siteNetflix maar je kan het overal wel kijken als je het in google intypt. Ik heb al een tijdje geen tv meer, kijk alles via de laptop
Nee ik vond het een lomp ding en zoals ik al zei ik kijk alles via de laptop terug dus mis hem eerst niet. Als ik ooit niet meer met huisgenoten woon en een eigen huisje heb dan koop ik wel weer een tvquote:Op zondag 17 november 2013 03:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
tv kapoet? mijn dvdspeler is van8 overleden met mijn film erin .maaaar heb al weer een andere op de kop getikt.Heb je een nieuwe tv nodig? ik zeg eerlijk ik doe de laatste tijd ook veel meer dingen checken op mijn lappie..zeker als ik gtst heb gemist
Ja daarom ook! tegenwoordig kan je alles kijken op je lappie.met hoeveel huisgenoten woon je?quote:Op zondag 17 november 2013 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik vond het een lomp ding en zoals ik al zei ik kijk alles via de laptop terug dus mis hem eerst niet. Als ik ooit niet meer met huisgenoten woon en een eigen huisje heb dan koop ik wel weer een tv
8quote:Op zondag 17 november 2013 03:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja daarom ook! tegenwoordig kan je alles kijken op je lappie.met hoeveel huisgenoten woon je?
Groot gezin welquote:Op zondag 17 november 2013 03:13 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zo dan! maar wel rete gezellig.ik kom uit een gezin van 10
Wel gezellig hoor,eten jullie ook gezamelijk? of ieder voorzichquote:Op zondag 17 november 2013 03:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarvan 2 stelletjes samen een kamer hebben dus dat zijn 4 mensen met 2 kamers. Rest heeft wel een eigen kamer
Ieder voor zich, behalve op Woensdagquote:Op zondag 17 november 2013 03:13 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor,eten jullie ook gezamelijk? of ieder voorzich
Echt leuk,en dan koken jullie omstebeurt of? ik hou wel van zulke gezelligheid.samen hapje eten,beetje bijlullen,lachen gieren enzquote:Op zondag 17 november 2013 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ieder voor zich, behalve op Woensdag
quote:Op zondag 17 november 2013 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
Weinig maar gisteren heb ik zowaar één en ander gekeken van ThatsSoNathan en EpicFiveTV.quote:Op zondag 17 november 2013 03:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hey! volg je nog een beetje de youtube?
4 dagen niet kijken en je bent een uur bezig ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 03:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weinig maar gisteren heb ik zowaar één en ander gekeken van ThatsSoNathan en EpicFiveTV.
Moet binnenkort de rest ook maar eens inhalen.
Ja, gaat veel tijd in zitten. Heeft Vitaly nog wat leuks uitgebracht de laatste tijd?quote:Op zondag 17 november 2013 03:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
4 dagen niet kijken en je bent een uur bezig ofzo
Behalve die tweede gold digger en die martin shit niet echt meer. hij doet trouwens ook vinesquote:Op zondag 17 november 2013 03:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, gaat veel tijd in zitten. Heeft Vitaly nog wat leuks uitgebracht de laatste tijd?
Wtf, die Gold Digger prank is bijna 30 miljoen keer bekeken. Die gast verdient lekker.quote:Op zondag 17 november 2013 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Behalve die tweede gold digger en die martin shit niet echt meer. hij doet trouwens ook vines
Hoezoquote:Op zondag 17 november 2013 03:34 schreef Channie83 het volgende:
Je kan wel merken dat het zaterdag is
Het is zondag hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 03:34 schreef Channie83 het volgende:
Je kan wel merken dat het zaterdag is
Jack vale verdiend ook goed trouwens. Die werkt niet eens.quote:Op zondag 17 november 2013 03:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wtf, die Gold Digger prank is bijna 30 miljoen keer bekeken. Die gast verdient lekker.
echt schattig gewoon!quote:Op zondag 17 november 2013 03:44 schreef Amarantha het volgende:
Zo lief <3
Cute corgi puppies part 6 Puppy wants to eat camera. slow motion / ĞĦİé£ı³ĵĵ ċçĴ ıĵ˘ĵ·§³ 20130713
Mijn droomhondjes
Tja, wie wil er nou geen pooter en gesigneerde foto van hem?quote:Op zondag 17 november 2013 03:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jack vale verdiend ook goed trouwens. Die werkt niet eens.
Kei schattig! Als je ooit je eigen huissie krijg,neem je dan ook een hondje?quote:
Ja zo'n éénquote:Op zondag 17 november 2013 03:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Kei schattig! Als je ooit je eigen huissie krijg,neem je dan ook een hondje?
en je was nog wel vroeg wakkerquote:Op zondag 17 november 2013 04:06 schreef Channie83 het volgende:
ben echt klaar wakker!! gaat weer nergens over
okee, nou valt hier ook weinig te belevenquote:Op zondag 17 november 2013 04:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Was in slaap gesukkeld op de bank en schoot rond half3 zoiets wakker
Haha het is ook zaterdag,hoor mezelf gewoon denkenquote:Op zondag 17 november 2013 04:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
okee, nou valt hier ook weinig te beleven
Vele van hier hadden er nog nooit van gehoord lolquote:Op zondag 17 november 2013 04:25 schreef aadspagaat het volgende:
welk deel van het land kom je trouwens vandaan, ik heb eigenlijk nog nooit van het woord tjoepie gehoord
aha oke, vin het maar vaag klinkenquote:Op zondag 17 november 2013 04:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Vele van hier hadden er nog nooit van gehoord lol
Ik heb het eigenlijk van mijn ex en hij komt uit Braboland
ja ik ben het gewend,en weet nou niet of het ook echt uit braboland komt hoorquote:Op zondag 17 november 2013 04:30 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
aha oke, vin het maar vaag klinkengekke brabanderts!!
Grijp je kans zou ik zeggenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |