Laat die kutneger achterwege alsjeblieft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/
███████████████████] /▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \
Bob gearriveerd
Slechtquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hé, hoe is het met de kids?
Ga weg bobquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/
███████████████████] /▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \
Bob gearriveerd
quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/
███████████████████] /▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \
Bob gearriveerd
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Edit: Post nummer 8.000, speciaal voor jou, Rezania
Daar is niet veel over te zeggen.quote:
Zo druk?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet alleen niet voor hoe lang hoor.
wat?quote:
Werk zequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oké, ik ga werken kusjeskusjeskroel
Jup, helaas wel.. En als ik dan vrij ben, en thuis ben, heb ik ook niet altijd zin om te FOK!ken, maar wil ik gewoon af en toe even helemaal niks doen.quote:
Als de werkdruk en stress een beetje afneemt wel ja, ik ben nu echt kapot na een werkweek.quote:
Herkenbaar, ik ben na een dag werken ook wel redelijk brak... Gelukkig kan ik twee dagen thuiswerken, scheelt wel een hoop omdat ik dan mijn eigen tijden kan bepalen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als de werkdruk en stress een beetje afneemt wel ja, ik ben nu echt kapot na een werkweek.
Maar goed, het schijnt volgend jaar allemaal beter te gaan worden, dus daar hoop ik dan maar op.
Thuiswerken kan ik niet, dan kan ik m'n concentratie er echt totaal niet bijhouden..quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben na een dag werken ook wel redelijk brak... Gelukkig kan ik twee dagen thuiswerken, scheelt wel een hoop omdat ik dan mijn eigen tijden kan bepalen.
Ik kan me juist veel beter concentreren. Geen irritante collegae om me heen, geen radio's, geen gemiep aan mijn hoofd ... Rustquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Thuiswerken kan ik niet, dan kan ik m'n concentratie er echt totaal niet bijhouden..Heb een aantal keren geprobeerd thuis te werken om eigen projecten op te starten, maar dat heeft totaal niks opgeleverd omdat ik me er niet op kon focussen.
Dat heb ik dan inderdaad ook wel op kantoor inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan me juist veel beter concentreren. Geen irritante collegae om me heen, geen radio's, geen gemiep aan mijn hoofd ... Rust
Middagquote:
Mijn tijden op kantoor zijn van 9:00 tot 17:30, dat gaat me dus niet lukkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik dan inderdaad ook wel op kantoor inderdaad.Maar dan zou ik alsnog liever op kantoor werken, alleen dan na 5'en, of vroeg in de ochtend.
Dat werkt echt ideaal.
Sowieso in de ochtenduren werken.Ik ben geen ochtendmens, maar dat vind ik echt lekker.
schrikquote:
Wil je dat alsjeblieft niet weer doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |