quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Kip currie![]()
En toch moest ik lachen
Ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Kip currie![]()
En toch moest ik lachen
Goeie cijfer en goeie kleur staat altijd op de zelfde plek?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
nu wil ik weten hoe de kip dat deed
Die man wist de kleur toch niet of wel? Anders is het wel een goede iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Goeie cijfer en goeie kleur staat altijd op de zelfde plek?
Lacht jouw laptop?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef iBenny het volgende:
Godver. Mijn laptop viel bijna op de grond van het lachen
Oh ja.. dat zou kunnenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Goeie cijfer en goeie kleur staat altijd op de zelfde plek?
quote:
Ik dacht dat hij de kleuren pas neer zette nadat ze had gekozen, maar ik zat niet helemaal op te lettenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die man wist de kleur toch niet of wel? Anders is het wel een goede idd
Straks een bejaarden finale.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu zijn er al twee ouderengroepen door
De helft sterft toch nog voor de volgende ronde.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu zijn er al twee ouderengroepen door
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
De helft sterft toch nog voor de volgende ronde.
[..]
Aah. Er moeten er ook nog genoeg afvallenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:41 schreef Kroelo het volgende:
ze sturen wel veel matige audities door zeg
Godverdomme.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kanonnenvoerquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:41 schreef Kroelo het volgende:
ze sturen wel veel matige audities door zeg
[..]
Deze act mag zeker afvallenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aah. Er moeten er ook nog genoeg afvallen
Sorryquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen
Is vast niet door de voorrones van the voice heen gekomenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef Kroelo het volgende:
voor mensen met zangtalent zijn er toch al genoeg programma's? het is mooi hoor maar niet echt een uniek talent of iets aparts waar ik naar zou willen gaan kijken
denk het ook iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is vast niet door de voorrones van the voice heen gekomen
Whehehequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
Had 'm dan laten headbangen op Crazy horses
Dat is dat draaidingquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat is dat muziekje er doorheen nog steeds?
Dat was 'ahppy birthday' wenskaart versiequote:Op zaterdag 16 november 2013 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat is dat muziekje er doorheen nog steeds?
leuk niet, knap welquote:
ik ben gevoeligquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, jank jij ook al zo makkelijk?
Tussen de tieten?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
Leuk voor een partijtje Russisch roulette, maar meer dan ook niet.
Vind het ook eigenlijk best zielig omdat ze waarschijnlijk veel reizenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ik vind het heel erg zielig. Vooral voor het pony'tje.
bazen nrquote:
Moet je ook eens de rest bekijken van zequote:
quote:
What does the fox sayquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je ook eens de rest bekijken van zeBriljant
Nee, dan gaan ze spontaan kotsen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Leuk als de mensen al wat alcohol ophebben misschien.
Hackyhackyhacky-HO...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
What does the fox say
ahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Het is grappig om de verkeerde redenenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Leuk als de mensen al wat alcohol ophebben misschien.
thanks manquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hackyhackyhacky-HO...
Maar de Dubstep is ook briljant
Ze hebben meer geweldige liedjes gemaakt hoor... ze gaan nergens over... (behalve 1quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ja, maar ganzen op een glijbaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik haat clowns, met een ongekende passie
in 4 secondesquote:
Clowns moeten deaud!!'quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik haat clowns, met een ongekende passie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
Maar hij is wel een bazenclownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
Maar hij is wel een bazenclownDaarom dus nooit meer een clown.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:
Hij was toch eerder een wezen van licht dat de vorm aannam van een spin en een clown?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een spin. Die clown was zijn menselijke vorm, maar hij zelf was een giga grote spin.
Ja, maar die was eigenlijk zo dood... dat stuk snapte ik nooit... Vond de clown altijd enger (en maaktwe de meeste slachtoffersquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een spin. Die clown was zijn menselijke vorm, maar hij zelf was een giga grote spin.
Het was geen alien?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij was toch eerder een wezen van licht dat de vorm aannam van een spin en een clown?
Ik ben geen expert van het Stephen King universum maar volgens bij is het It wezen onderdeel van een groter geheel.quote:
die man in het strakke zwarte pakjequote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel een leuk seizoen van HGT
Ik heb ooit van iemand gehoord dat het de Crimson King is ( een theorie ), maar omdat ik geen stephen King boeken lees weet ik niet wat dat betekendquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ben geen expert van het Stephen King universum maar volgens bij is het It wezen onderdeel van een groter geheel.
Hier zullen ze het wel wetenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb ooit van iemand gehoord dat het de Crimson King is ( een theorie ), maar omdat ik geen stephen King boeken lees weet ik niet wat dat betekend
Voor zover ik weet was It dat ook, maar bleek de "menselijke vorm" het engste te zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ben geen expert van het Stephen King universum maar volgens bij is het It wezen onderdeel van een groter geheel.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
Deze act wordt mede mogelijk gemaakt door Andrelon
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
Deze act wordt mede mogelijk gemaakt door Andrelon
Ik was toen wel erg verliefd op Jonathan Brandisquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hier zullen ze het wel weten![]()
http://stephenking.wikia.com/wiki/It_(creature)
Inderdaad, daarom heb ik 6,5 jaar geleden al een heus fantopic aangemaakt:quote:
Ja, dit nummer... Moet uitgevoerd worden door een tenor...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
Skill level: Asian..
Kan weer niet![]()
Is er iets wat ze niet kunnen?
Ik heb zin in de goede versie van de plaat.. maar weet niet meer hoe die heet...quote:
Onbegrijpelijk dat geen van de juryleden hem herkende en ook Robert ten Brink niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:39 schreef borisz het volgende:
Joop Visser en voor ouderen ook wel bekend onder de naam Jaap Fischer
T/m vorige week wel (met name de vorige aflevering en de aflevering daarvóór), maar de aflevering van zaterdag viel tegen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel een leuk seizoen van HGT
ik vond hem ook tegenvallen. Het programma heet toch Holland's got talent? En vervolgens zie je duitsers, een chinees, een mexicaan, russen... ik bedoel WTF?quote:Op maandag 18 november 2013 07:12 schreef female81 het volgende:
[..]
T/m vorige week wel (met name de vorige aflevering en de aflevering daarvóór), maar de aflevering van zaterdag viel tegen.
Die vond ik juist heel goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik wel! Maar de choreografie had iets leuker gekund vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |