abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133339362
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat heb ik een beetje met Bas van Toor en Peter Jan Rens.
De 2e ronde!!
  zondag 17 november 2013 @ 12:45:26 #202
242879 Onnoman
The On And Only
pi_133339420
ik vind dat de paashaas volgend jaar zwart moet zijn..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 17 november 2013 @ 13:08:34 #203
3542 Gia
User under construction
pi_133339993
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 12:42 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

De 2e ronde!!
Applaus voor jezelf!!
pi_133339995
Gisteren de intocht van de Sint in centrum Den Haag meegemaakt / gezien.

Het was echt een groot feest , iedereen blij , jong en oud.

En zoals ik al eerder heb geschreven , net zoals alle andere jaren was weer meer dan de helft van de kinderen en ouders licht getint / beige / zwart en deden volop mee aan het feest.

Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Pietje verkleed rondliepen.

Het resultaat van al het gejank en gezeik van Opperzeikpiet Quincy en zijn knechten was hier in ieder geval dat het nog drukker was en er meer Zwarte Pieten rondliepen dan ooit.

Heerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMabuse op 17-11-2013 13:17:12 ]
  zondag 17 november 2013 @ 13:09:49 #205
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_133340022
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef DrMabuse het volgende:

En zoals ik al eerder heb geschreven , net zoals alle andere jaren was weer meer dan de helft van de kinderen en ouders licht getint / beige / zwart en deden volop mee aan het feest.

Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Piet rondliepen.

Het resultaat van al het gejank en gezeik van Opperzeikpiet Quincy en zijn knechten was hier in ieder geval dat het nog drukker was en er meer Zwarte Pieten rondliepen dan ooit.

Heerlijk.

[ afbeelding ]
TOP! *O*
pi_133340082
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Applaus voor jezelf!!
*Anonymoussie klapt*
pi_133340179
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef DrMabuse het volgende:

Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Piet rondliepen.

Heerlijk.

[ afbeelding ]
Het is dan voornamelijk een Amsterdams probleem, heb ik het idee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133340234
20 demonstranten op de Dam (en even zoveel pers):
  zondag 17 november 2013 @ 13:21:18 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133340267
Sisser, iemand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133340309
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:06 schreef kawotski het volgende:
Hoe een klein groepje anti-Zwarte Piet fundamentalisten zo'n aandacht kan krijgen. ;(
Dit verbaast mij ook ja.. sinds ik een klein Pleuntje2011 was heb ik nooit 1 onvertogen woord gehoord over ons mooie Sinterklaasfeest. Maar opeens zijn er een paar figuren die roepen dat zwarte piet racisme is en deze kleine groep drammers krijgt enorm veel aandacht en wil het voor iedereen verpesten. ;(
pi_133340312
quote:
13s.gif Op zondag 17 november 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
20 demonstranten op de Dam (en even zoveel pers): [ afbeelding ]
17 november, never forget.
pi_133340348
quote:
De intocht van Sinterklaas in de stad is zondagochtend in volle gang. Vanmiddag zal er tegen Zwarte Piet gedemonstreerd worden.

Enkele honderden tegenstanders van de hulp van Sinterklaas hebben aangegeven op de Dam te gaan demonstreren. Als Sinterklaas daar even na 13.00 langs zal komen, zullen zij de stoet de rug toekeren.

Ook andere plekken, zoals het Beursplein, zijn door burgemeester Eberhard van der Laan aangewezen als plek waar geprotesteerd mag worden. Het is nog niet duidelijk of op die plekken door daadwerkelijk een protest zal plaatsvinden.
Enkele honderden of enkele - honderden.
pi_133340372
Maar AT5 zend dus niks uit?
pi_133340399
Het schijnt trouwens opvallend veel drukker te zijn geweest in Amsterdam, dan voorgaande jaren.
  zondag 17 november 2013 @ 13:27:08 #215
2964 Armageddon
pi_133340401
Laat ze lekker dood vallen die lutsers. :')
pi_133340418
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef marcodej het volgende:
Maar AT5 zend dus niks uit?
Ze hadden een streampje via de site.

Geen idee of ze die bij de demonstratie aan laten staan.
pi_133340479
Voor wie lachen wil :

https://www.facebook.com/(...)f_t=plan_user_joined

quote:
Nederland Wordt Beter
16 en 17 november

We merken dat er verwarring is ontstaan vanwege de demonstratie van Zwarte Piet Niet op zaterdag 16 november en de oproep van Nederland Wordt Beter voor stil protest bij de landelijke intochten.
Voor de duidelijkheid:

Op 16 november organiseert 'Zwarte Piet Niet' op het beursplein van Amsterdam een demonstratie tegen Zwarte Piet. Nederland Wordt Beter is hier ook aanwezig om steun te betuigen.

Op 16 en 17 november zijn door heel het land Sinterklaas intochten. Wij roepen jullie op om (met je kinderen, of gewoon zelf) verkleed naar je plaatselijke intocht te komen als alternatieve piet, om te laten zien dat Roetveeg Piet, Regenboog Piet, of welke Piet dan ook net zo leuk en vrolijk is.

Op de 17e is de intocht van Sinterklaas in Amsterdam. Wij (de organisatie van Nederland Wordt Beter) wonen daar en wij zullen dan ook bij deze intocht aanwezig zijn. We gaan naar de Dam om onze rug naar de intocht toe te draaien wanneer deze voorbij komt. Iedereen is vrij mee te doen.
Kun je in jouw woonplaats genoeg mensen verzamelen om op dezelfde manier een vreedzaam maar duidelijk statement te maken, dan kan dat natuurlijk ook!!
foto van Zwarte Piet Niet.
quote:
Update Morgen Intocht Amsterdam op de Dam!!

Ten eerste willen wij Zwarte-Piet-Niet en alle mensen die vandaag op het Beursplein in Amsterdam aanwezig waren bedanken voor hun inzet en de onvergetelijke dag die wij met zijn allen hebben ervaren.

::Morgen Zondag 17 november 10.00-14.00 op de Dam::
Morgen staan wij wegens de verwachte drukte al vanaf 10.00 uur op de Dam in Amsterdam waar de stoet om 13.30 aankomt. We willen een lange lijn maken langs de hekken zodat Sint en de Pieten het goed kunnen zien wanneer wij hen de rug toedraaien.

Wij hebben goed contact met de politie. Ze zijn beducht op radicale pro-pieten. De politie en de burgemeester vinden dat wij net als alle Nederlanders vrijheid van meningsuiting hebben.

STIL PROTEST
Ons protest morgen is een stil protest. Als de stoet langskomt ga je er met je rug naartoe staan. Geen lawaai maar stilte en blijven staan tot de stoet voorbij is. Dit vergt discipline maar als wij al meer dan een eeuw met Zwarte Pieten kunnen leven, kunnen wij best 20 minuten stilstaan.

OUDERS EN KINDEREN
Ouders en kinderen: Be the change. Vandaag hebben wij veel foto’s gezien hoe leuk het alternatieven kunnen zijn. Kom morgen naar de intocht in Amsterdam verkleed als 'the change you wish to see'. Ga verkleed als Roetveeg Piet, Regenboog Piet, Schoorsteenveger, Krampus of hoe jij het alternatief voor de huidige Zwarte Piet ook voor je ziet. We zijn benieuwd naar de foto’s.
pi_133340522
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef Copycat het volgende:
Sisser, iemand?
Nou! Gelukkig maar. *O*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 17 november 2013 @ 13:36:19 #219
2964 Armageddon
pi_133340608
quote:
_O-
  zondag 17 november 2013 @ 13:38:40 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133340661
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:32 schreef CartWOman het volgende:
Nou! Gelukkig maar. *O*
Ik had niet anders verwacht. Tot volgend jaar.
  zondag 17 november 2013 @ 13:51:35 #222
241662 Jian
Well, well, well
pi_133340954
quote:
Hij is leuk ...... en dan al die humorloze zeikerds _O-

"Hoe kan je? Zoiets uitzenden en vervolgens nog gaan zitten lachen met je publiek... Zie je zelf dan niet in hoe mensonterend de slavernij is geweest?," vraagt kijker Sharon zich af op de Facebookpagina van het RTL-programma. "Wij eisen een rectificatie in de eerstvolgende uitzending en een diepe spijtbetuiging", aldus Natelie. Kijker Bridgie: 'Dit kan je echt niet wegwuiven met een 'sorry'...."

http://www.telegraaf.nl/p(...)etgrap_Daphne__.html
pi_133340993

Wat willen ze hiermee zeggen, dat ze monddood worden gemaakt? _O-
pi_133341185
quote:
13s.gif Op zondag 17 november 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
20 demonstranten op de Dam (en even zoveel pers): [ afbeelding ]
Als ik daar met m'n kind zou staan zou ik dus echt tegen ze zeggen "joh, als jullie het toch niet willen zien, laat ons dan op dat mooie plekje vooraan staan."

Tevens:
quote:
Toen de Sint rond 13.30 bij de Dam arriveerde, hadden ongeveer twintig demonstranten zich verzameld.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-in-amsterdam.html
20 :')

Je moet ze wel 1 ding nageven. Dat piepkleine groepje zeikstralen weet wel een enorme hoeveelheid teringherrie te veroorzaken in dit land.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_133341280
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 13:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]

Bij die met dat petje lijkt me dat wel terecht.
pi_133341603
Het ware gezicht van de Piet-haters op ZPIR:

quote:
Natasha Zimmerman: Ik zal nooit in de verdediging schieten, met deze nazi's is dat tijd verspilling. Iedereen die voor zwarte piet is is voor mij een neo nazi van het ergste soort, dit bewijst weer dat Hitler zijn werk niet goed heeft afgemaakt. Waarom vieren jullie het feit niet dat jullie hebben meegeholpen de 6 miljoen joden te vergassen? Alle joden die in nederland woorden hebben de nederlanders de gas kamer ingeloodst door middel van verraad. Zullen we het het GAS feest noemen?

Herinneren jullie nog de tijd dat ''tiefus jood'' een heel normaal begrip was in Nederland? Dat alles wat slecht was de schuld was van de joden? Herinneren jullie nog de tijd dat het tof was om een jood op straat uit te schelden? Nu bij het minste geringste staan jullie te bibberen als er iets word gezegd over joden. Zielig stink volk. En ik zeg het zo want zo denk ik over Nederlanders.

En kom niet met ''ja je doet het zelfde als hun'', fuck dat. Wat je geeft krijg je terug, en ik ga niet braaf lopen spelen, deze smerige moraal heb ik van jullie soort nederlanders geleerd. De Nazi soort wel te verstaan. Dat kleine beetje nederlanders dat wel mens is is namelijk erg klein.

Die duivels die komen ouwehoeren dat het niet racistisch is. Jullie hele geschiedenis bestaat uit moord en doodslag. Zelf mensen die op jullie lijken hebben jullie helpen uitmoorden samen met de duitsers. 130.000 Nederlandse joden, blanke mensen zoals jullie. Nu lopen jullie een dagboek te aanbidden van een Joods meisje dat jullie zelf de gaskamer hebben in geholpen door verraad. Smerige soort mens, ik walg van ze.

Jullie zijn te bang dat jullie soort verdwijnt dat is de angst. Een zwarte man hoeft je vrouw maar 1 x te neuken en gelijk lijkt dat kind niet meer op jou. Jullie moeten 3 of 4 generaties wachten voordat van een beetje getint kind weer op een albino gaat lijken. Angst dat is wat er speelt.
En daar wordt dan door iemand die zich steeds voordoet als beschaafd Piet-tegenstander zo op gereageerd:
quote:
Ismahan Hussen @ Natasha Zimmerman
en feit is dat honderdduizenden Nederlandse vrouwen (stiekem) fantaseren over een grote ZWARTE....O wacht even misschien is dat de ware achtergrond van het schminken om een zwarte slaaf te worden. Is het misschien een verhulde erotische fantasie?1 van de mooiste Nederlandse vrouwen geniet ook dagelijks van een heerlijke zwarte....en is dolgelukkig. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images...
Kortom. Zij zijn de echte racisten bij wie alles om huidskleur draait, die door middel van projectie dan denken dat iedereen zo denkt als zij.
Maar dat wisten we natuurlijk al.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 17 november 2013 @ 14:22:35 #227
37295 Luigi
mario pls
pi_133341698
Waarom zitten dit soort mensen niet in een inrichting?
  zondag 17 november 2013 @ 14:23:16 #228
2964 Armageddon
pi_133341722
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef Luigi het volgende:
Waarom zitten dit soort mensen niet in een inrichting?
Dat vraag ik mij ook elke keer af J.
  zondag 17 november 2013 @ 14:23:49 #229
37295 Luigi
mario pls
pi_133341735
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:23 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook elke keer af J.
Kut bezuinigingen ook.
  zondag 17 november 2013 @ 14:53:02 #230
241662 Jian
Well, well, well
pi_133342489
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:19 schreef UltraR het volgende:

[..]

En daar wordt dan door iemand die zich steeds voordoet als beschaafd Piet-tegenstander zo op gereageerd:

[..]

Kortom. Zij zijn de echte racisten bij wie alles om huidskleur draait, die door middel van projectie dan denken dat iedereen zo denkt als zij.
Gvd, nee, maar je zal toch met zo'n kronkel in je harses geboren zijn .....
  zondag 17 november 2013 @ 14:55:33 #231
3542 Gia
User under construction
pi_133342581
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef marcodej het volgende:
Het schijnt trouwens opvallend veel drukker te zijn geweest in Amsterdam, dan voorgaande jaren.
Ramptoerisme?
  zondag 17 november 2013 @ 15:02:53 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133342842
Damn ...
pi_133342998
De "zwarte pieten discussie" is vooral een Amsterdamse discussie, in de rest van het land speelt het niet zo. Hoe de Amsterdammers hun intocht houden moeten ze zelf weten maar ik zou het jammer vinden als ze het ook voor de rest van het land gaan bepalen.
pi_133343122
quote:
[ afbeelding ]

Dat zijn de Pot Pieten.
pi_133343173
quote:

[..]

[..]

Deze mensen missen iets.

Een brein.

En daardoor het logisch (na)denken.
  zondag 17 november 2013 @ 15:15:10 #236
241662 Jian
Well, well, well
pi_133343227
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:07 schreef DrDentz het volgende:
De "zwarte pieten discussie" is vooral een Amsterdamse discussie, in de rest van het land speelt het niet zo. Hoe de Amsterdammers hun intocht houden moeten ze zelf weten maar ik zou het jammer vinden als ze het ook voor de rest van het land gaan bepalen.
Ja natuurlijk, want als je in Tietjerksteradeel gaat staan demonstreren krijg je tenslotte net zoveel aandacht ....
pi_133343271
quote:
Natasha Zimmerman het lijkt geen missisippi het IS het. het is een land vol met nazi's. hitler was er niks bij, wacht maar wat er gaat gebeuren. het is niet voor niks dat men bezig is met databanken van alle bevolkingsgroepen in nederland, nu gaan ze ook het reisgedrag van mensen opslaan. nog even en alle buitenlanders gaan de concentratie kampen in.
1 · 7 november om 13:28
https://www.facebook.com/(...)osts/712507152110589

Vreselijk , wat een losgeslagen rel idi(j)oot.
  zondag 17 november 2013 @ 15:19:02 #238
3542 Gia
User under construction
pi_133343345
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 15:15 schreef Jian het volgende:

Ja natuurlijk, want als je in Tietjerksteradeel gaat staan demonstreren krijg je tenslotte net zoveel aandacht ....
De intocht in Groningen is voor de piethaters een gemiste kans.
Of misschien wonen er alleen in Amsterdam zeurpieten?
pi_133343358
Wat een vermaak :

quote:
Samira Abdulkadir Dennis being ignorant is not the solution. Ik ben van het zwarte ras dus ik assosieer mezelf met het woord zwart. Dat jij praat over "ons" en "jullie" bevestigt mijn issue over de kwestie rasicme in Nederland. Dus discussieren over kleine nutteloze puntjes heeft geen zin. Kom met argumenten als je sirieus genomen wilt worden.
29 · 7 november om 0:58 via mobiel

Lolth Spiderqueen Nou Samira met alle respect, en dat meen ik, je gedachtengang klopt niet helemaal. Je stelling (richting Dennis) "dat jij praat over ons en jullie bevestigd mijn issue" gaat niet op. Volgens mij is de hele discussie begonnen met "wij voelen ons gediscrimineerd door jullie" en daar ga jij miz wel heel snel aan voorbij. Ik denk dat je dus wel eerlijk moet blijven met wat je waar neerlegt en wat waar begint ...
https://www.facebook.com/(...)osts/712507152110589
  zondag 17 november 2013 @ 15:22:04 #240
241662 Jian
Well, well, well
pi_133343452
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, die ene met de grootste bek ("Als het aan mij ligt, barst die kaolo kankerbom vandaag...") in dit filmpje is ook een typische Amsterdammer ......
  zondag 17 november 2013 @ 15:24:24 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133343521
quote:

[..]

[..]

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 17 november 2013 @ 15:26:43 #242
3542 Gia
User under construction
pi_133343592
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mejuffrouw Zimmerman heeft ook een hekel aan homo's, schijnbaar.
Maar ze is vastberaden dat Zwarte Piet racisme is.

Wat een muts.
  zondag 17 november 2013 @ 15:29:10 #243
241662 Jian
Well, well, well
pi_133343645
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:26 schreef Gia het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mejuffrouw Zimmerman heeft ook een hekel aan homo's, schijnbaar.
Maar ze is vastberaden dat Zwarte Piet racisme is.

Wat een muts.
"Muts" vind ik toch echt een koosnaampje voor een dergelijke hersendode tokkie hoor ...
pi_133343687
  Donald Duck held zondag 17 november 2013 @ 15:36:03 #245
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_133343813
De klassieke piet moet gewoon terugkomen. Tegenwoordig is het allemaal veel te soft.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 17 november 2013 @ 15:36:08 #246
3542 Gia
User under construction
pi_133343816
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:29 schreef Jian het volgende:

[..]

"Muts" vind ik toch echt een koosnaampje voor een dergelijke hersendode tokkie hoor ...
Zwarte Pietenmuts, dan!
  zondag 17 november 2013 @ 15:37:48 #247
3542 Gia
User under construction
pi_133343872
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
De klassieke piet moet gewoon terugkomen. Tegenwoordig is het allemaal veel te soft.
[ afbeelding ]
Jamaar, tegenwoordig zouden kinderen een jeugdtrauma oplopen, als Zwarte Piet beangstigend is. Dat kan niet meer hoor.
pi_133343982
quote:

[..]

[..]

Damn dit is wel heel ernstig, als dit geen getrol is. Dat soort reacties blijft me telkens weer verbazen. Inderdaad ironisch dat zelf enorm racistisch zijn, maar dat gewoon niet doorhebben. :')
  zondag 17 november 2013 @ 15:42:23 #249
241662 Jian
Well, well, well
pi_133343984
Heej, kijk nu eens ....

die kennen we toch ergens van ......

ja, ja, Joanna,weg met de monrchie met alles, van der Hoek, beroepsboeroeper!

pi_133344032
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 15:42 schreef Jian het volgende:
Heej, kijk nu eens ....

[ afbeelding ]

die kennen we toch ergens van ......

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik snap sowieso waarom de internationale socialisten zich hier bij aansluiten. Qua socialisme zijn er momenteel toch wel thema's waar je je beter hard voor kan maken, dan de bestrijding van zwarte piet. :')
pi_133344827
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Alleen in de randstad wonen zeurpieten, hier speelt de discussie niet.
pi_133345896
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Alleen in de randstad wonen zeurpieten, hier speelt de discussie niet.
In Den Haag dus ook niet, organisatie heeft als statement dit jaar juist nog meer Pieten toegevoegd en het is van begin tot eind een superfeest geweest voor jong en oud, blank, zwart, geel of paars.
Zelf stond ik langs de kant met een Surinaamse vriend en 8 van zijn familieleden met kinderen, mijn kinderen en nog wat neefjes en nichtjes

Was gewoon weet een leuke dag O+
  zondag 17 november 2013 @ 16:44:54 #253
165633 eriksd
The grand facade...
pi_133345972
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:44 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik snap sowieso waarom de internationale socialisten zich hier bij aansluiten. Qua socialisme zijn er momenteel toch wel thema's waar je je beter hard voor kan maken, dan de bestrijding van zwarte piet. :')
Socialisten zijn gewoon altijd negatief.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_133346171
Goh wat een stel ziele pieten daar in A'dam :')

Kinderfeestje verzieken, hoe ziek kan je zijn. :')
pi_133346266
Zo, net terug van de intocht in Utrecht. Was supermooi, met bier en bitterballen op de goede afloop. Nu de TV maar eens aanzetten om de rellen in Amsterdam te aanschouwen.
PWBF
pi_133346354
Wordt er nog steeds een paard misbruikt tijdens de intocht?
pi_133346381
Waar zijn die rellen nou? Had ik me helemaal op verheugd.
PWBF
pi_133346396
Ze zouden toch zeker komen was mij in dit topic beloofd.
PWBF
pi_133346443
Die Pieten strooien wat gratis spul en dat geeft de grootste rellen, vooral in Helmond.
pi_133346455
Anti-climax dit. Laffe kuthond Scorpie mag zijn excuses wel aanbieden.
PWBF
  zondag 17 november 2013 @ 17:00:37 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133346501
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Pieten strooien wat gratis spul en dat geeft de grootste rellen, vooral in Helmond.
Het zal ook eens een keer niet.
pi_133346521
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:59 schreef Nielsch het volgende:
Anti-climax dit. Laffe kuthond Scorpie mag zijn excuses wel aanbieden.
Scorpie is de pepernoten aan het tellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2013 17:01:31 ]
pi_133346551
Ik heb een VVD-ballon gekregen van een VVD-piet.
PWBF
pi_133346572
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 16:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat was er in Helmond dan?

SPOILER
pi_133346577
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef Nielsch het volgende:
Gelijk lekprikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2013 17:02:53 ]
pi_133346591
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Gelijk lekprikken.
Waarom?
PWBF
pi_133346594
quote:
Serieus? :r
pi_133346603
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef Ludd het volgende:

[..]

SPOILER
2 vrouwen op de vuist tijdens de intocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2013 17:03:36 ]
pi_133346625
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom?
Dat knalt zo leuk.
  zondag 17 november 2013 @ 17:04:14 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133346632
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef Ludd het volgende:

SPOILER
http://www.omroepbrabant.(...)naar+ziekenhuis.aspx

Waar was Gia?
pi_133346716
quote:
Wat kansloos. Ik lees dat er ook een kindje gewond geraakt is, dat is helemaal bizar.
pi_133346756
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 15:42 schreef Jian het volgende:

Die kent de Megalomaan vast ook wel.
pi_133346780
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat knalt zo leuk.
True.

Ik heb wel tegen ze gezegd dat het een mooie dag was om te flyeren, omdat ze tenslotte met de Sinterklaaspartij in het kabinet zitten.
PWBF
  zondag 17 november 2013 @ 17:12:17 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133346883
Nu die vreselijke banner nog weg en we kunnen weer over tot de orde van de dag.
pi_133346913
quote:
Was ie zwart?
pi_133348576
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 17:12 schreef Copycat het volgende:
Nu die vreselijke banner nog weg en we kunnen weer over tot de orde van de dag.
Dat zal wel tegen de kerst worden vrees ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2013 18:13:35 ]
pi_133348705

Ah, Joanna was er ook. Ze maken me het wel heel moeilijk om deze groep serieus te nemen.
  zondag 17 november 2013 @ 18:20:41 #278
242879 Onnoman
The On And Only
pi_133348778
quote:
[ afbeelding ]

deze mensen heten allemaal van der graaf van de achternaam
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 17 november 2013 @ 18:21:12 #279
242879 Onnoman
The On And Only
pi_133348791
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]

Ah, Joanna was er ook. Ze maken me het wel heel moeilijk om deze groep serieus te nemen.
pfff.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_133348809
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]

Alles in de wereld moet helemaal 100% gelijk ende hetzelfde zijn, anders is het racisme en discriminatie! ;( :'(
pi_133348822
Is er nog ergens gevochten?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133348860
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er nog ergens gevochten?
Ja, in Helmond
PWBF
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 18:39:20 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133349261
quote:
ik zie de grap niet :?

ik vind dit een prima initiatief eerlijk gezegd, als ze het vanaf het begin op deze manier hadden gedaan ipv direct naar de rechter en de VN en weet ik wat te stappen dan hadden ze mijn zegen gehad

nu voelt het meer aan als 'je moet toch wat ... -O- ' maar verder zie ik er niets verkeerds aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 18:40:34 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133349295
maar goed, helemaal niets gebeurd zeker?

geen pieten in elkaar geslagen en er is niet gecapituleerd door wie dan ook begrijp ik?

ikzeihettoch
  zondag 17 november 2013 @ 18:42:07 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133349338
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef sp3c het volgende:

geen pieten in elkaar geslagen en er is niet gecapituleerd door wie dan ook begrijp ik?

ikzeihettoch
Jawel, er is gecapituleerd door het weglaten van de oorbellen. Niet dat die de laatste decennia nog te zien waren, maar dat fulmineert niet zo lekker, met veel boos speeksel.
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 18:48:04 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133349510
quote:
8s.gif Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel, er is gecapituleerd door het weglaten van de oorbellen. Niet dat die de laatste decennia nog te zien waren, maar dat fulmineert niet zo lekker, met veel boos speeksel.
owja damn

nou gelijk aan de bloembollen dan maar weer vanavond :Y) -O-
pi_133349511
quote:
8s.gif Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij ons heeft Piet nog gewoon oorbellen heur.
  zondag 17 november 2013 @ 18:50:42 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133349580
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef sp3c het volgende:

owja damn

nou gelijk aan de bloembollen dan maar weer vanavond :Y) -O-
Ik ga aan de red beans and rice. Met kip.
I can eat a plate twice :Y) .
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 18:53:10 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133349656
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Bij ons heeft Piet nog gewoon oorbellen heur.
waar is ons?

de hitlernazibunker zeker
pi_133349737
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar is ons?

de hitlernazibunker zeker
Nog erger, Katwijk.
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 18:59:46 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133349836
ja ok ik begrijp het
pi_133349992
Is er nog ergens een Sinterklaas van het paard gedonderd dan?
pi_133350062
quote:
5s.gif Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er nog ergens een Sinterklaas van het paard gedonderd dan?
In Amsterdam.
pi_133350078
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 19:09 schreef marcodej het volgende:

[..]

In Amsterdam.
Is er al een filmpje van?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2013 19:09:50 ]
pi_133350204
quote:
11s.gif Op zondag 17 november 2013 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Is er al een filmpje van?
Jeroen Krabbé op zijn bek, dat willen inderdaad allemaal wel zien.

Hier krabbelt ie net op:
http://www.telegraaf.nl/t(...)alt_van_paard__.html
  zondag 17 november 2013 @ 19:17:06 #296
3542 Gia
User under construction
pi_133350270
quote:
11s.gif Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

2 vrouwen op de vuist tijdens de intocht.
Een anti en een pro piet?
  zondag 17 november 2013 @ 19:17:50 #297
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133350287
Toch zou ik Joanna gewoon doen.
pi_133350293
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef sp3c het volgende:

ikzeihettoch
Dat wou ik zeggen :(
pi_133350329
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 19:17 schreef n00b13 het volgende:
Toch zou ik Joanna gewoon doen.
Met een paar zwarte pieten een gangbang opzetten
pi_133350342
Is Scorpie nog steeds pepernoten aan het tellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')