Dat zal wel tegen de kerst worden vrees ik.quote:Op zondag 17 november 2013 17:12 schreef Copycat het volgende:
Nu die vreselijke banner nog weg en we kunnen weer over tot de orde van de dag.
deze mensen heten allemaal van der graaf van de achternaamquote:Op zondag 17 november 2013 13:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Wat willen ze hiermee zeggen, dat ze monddood worden gemaakt?
pfff.quote:Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, Joanna was er ook. Ze maken me het wel heel moeilijk om deze groep serieus te nemen.
Alles in de wereld moet helemaal 100% gelijk ende hetzelfde zijn, anders is het racisme en discriminatie!quote:Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, Joanna was er ook. Ze maken me het wel heel moeilijk om deze groep serieus te nemen.
ik zie de grap nietquote:Op zondag 17 november 2013 13:30 schreef DrMabuse het volgende:
Voor wie lachen wil :
https://www.facebook.com/(...)f_t=plan_user_joined
[..]
[..]
Jawel, er is gecapituleerd door het weglaten van de oorbellen. Niet dat die de laatste decennia nog te zien waren, maar dat fulmineert niet zo lekker, met veel boos speeksel.quote:Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef sp3c het volgende:
maar goed, helemaal niets gebeurd zeker?
geen pieten in elkaar geslagen en er is niet gecapituleerd door wie dan ook begrijp ik?
ikzeihettoch
owja damnquote:Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, er is gecapituleerd door het weglaten van de oorbellen. Niet dat die de laatste decennia nog te zien waren, maar dat fulmineert niet zo lekker, met veel boos speeksel.
Bij ons heeft Piet nog gewoon oorbellen heur.quote:Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, er is gecapituleerd door het weglaten van de oorbellen. Niet dat die de laatste decennia nog te zien waren, maar dat fulmineert niet zo lekker, met veel boos speeksel.
Ik ga aan de red beans and rice. Met kip.quote:Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef sp3c het volgende:
owja damn
nou gelijk aan de bloembollen dan maar weer vanavond![]()
waar is ons?quote:Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij ons heeft Piet nog gewoon oorbellen heur.
Nog erger, Katwijk.quote:Op zondag 17 november 2013 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar is ons?
de hitlernazibunker zeker
In Amsterdam.quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er nog ergens een Sinterklaas van het paard gedonderd dan?
Jeroen Krabbé op zijn bek, dat willen inderdaad allemaal wel zien.quote:
Een anti en een pro piet?quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 vrouwen op de vuist tijdens de intocht.
Dat wou ik zeggenquote:Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef sp3c het volgende:
maar goed, helemaal niets gebeurd zeker?
geen pieten in elkaar geslagen en er is niet gecapituleerd door wie dan ook begrijp ik?
ikzeihettoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |