En contact sport toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
nee rugby vind ik niet leuk
stom gedoe in de blubber
Nou ja, Nielsch vind contact sport wel cool iig, dus eh... ieder z'n meug, zei de boer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
true maar dat gedoe in de blubber vind ik zo vies
nee ik heb gewoon een biertje gedronken in de stad op zwarte piet
Nee, morgen is de intocht in Amsterdam.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
boeren zijn wijs
mooi gezegde om dit zwartepietendrama mee af te sluiten denk ik (zal nu toch wel afgelopen zijn?)
vanaf 10.45 op AT5quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, morgen is de intocht in Amsterdam.
Hoop ME-Pieten aangerukt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, morgen is de intocht in Amsterdam.
Ik snap Nielsch wel, neem nou zo'n scrum ..quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, contact sport is wel cool dus volgens jullie, okee.
Nou eh Nielsch had het er alleen maar over hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
nee zwarte piet is cool
contactsport is voor een ander topicje
De tering zeg....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap Nielsch wel, neem nou zo'n scrum ..
[ afbeelding ]
quote:
lolquote:
Beter van niet, mien jong.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:17 schreef sp3c het volgende:
nee dat zei hij
ik denk er liever niet over na
De staf was kwijt, gestolen door Quincy, althans dat las ik ergens op internetquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
anyways, is er nog wat gebeurt of heeft iedereen voor jan lul heel de dag sint en piet zitten kijken?
Ik moet nog 2 oliebollen opeten, dat is er gebeurt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
anyways, is er nog wat gebeurt of heeft iedereen voor jan lul heel de dag sint en piet zitten kijken?
Zit nu in zijn reet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
De staf was kwijt, gestolen door Quincy, althans dat las ik ergens op internet
Neuh....in Groningen was het als vanouds....op Curaçao daarentegen.....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
geen idee, ik deed niet openquote:
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Neuh....in Groningen was het als vanouds....op Curaçao daarentegen.....
Ja, ja, vertel ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, ik deed niet open
[..]
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....
wa gebeurde er op Curacao?
Nielsch wil gewoon aan contact sport doen en dat is een verslaving dus die belt bij iedereen aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, ik deed niet open
[..]
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....
wa gebeurde er op Curacao?
Ik kijk niet meer naar tv eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
Geen rellen, geen demonstraties....maar ik zag (op TV) daar wel 1 blauw geschminkte Zwarte Piet en 1 half roze half zwart geschminkte Zwarte Piet.
That's all....
ja op curacao kan dit verhaal ze sowieso niet echt boeien, die zien het meer als carnaval voor kinderen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
Geen rellen, geen demonstraties....maar ik zag (op TV) daar wel 1 blauw geschminkte Zwarte Piet en 1 half roze half zwart geschminkte Zwarte Piet.
That's all....
Ik ook niet, ik heb geeneens meer internetquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar tv eigenlijk.
Natuurlijk niet gereld vandaag. De oefenwedstrijd was eigenlijk boeiender tot de 2e helft begon.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
Ik wel, geef ik eerlijk toe, en toch hou ik niet van contact sport.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb geeneens meer internet
Nielsch toch binnen dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
is het te vroeg om 'ik zei het toch!' te roepen of kan het al?
Nouuuu, echt wel hoor, er is wel degelijk over gesproken. De regering subsidieert bijvoorbeeld de intocht daar, maar dat staat nu zeer ter discussie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja op curacao kan dit verhaal ze sowieso niet echt boeien, die zien het meer als carnaval voor kinderen volgens mij
Die blauwe zag ik ook. En kleuren Pietje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
That's all....
jij met je Nielsch ...quote:
Nog ff wachten.. Morgen eerst nog die van Amsterdamquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
is het te vroeg om 'ik zei het toch!' te roepen of kan het al?
Sp3c doet niet aan Amsterdam ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nog ff wachten.. Morgen eerst nog die van Amsterdam
Oehoeboeroe? is die ook gay?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dude!! Je mag hem wel PMen hoor. Neem je hem naar die grote Uil daar in het bos.
Hij plakt zo aan nielsch, maar weet het niet hoor. Hij is wel een freemason, dus je weet maar nooit.quote:
Met een mes??!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
nielsch gelijk rooie oortjes natuurlijk
ik bedoel dus met een mes
ik zie jouw als een vlindermesmanquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet ik nu een mes gaan zoeken? Wat voor mes? Een kapmes of een zakmes?
Als ze maar niet undercover komen vermomd als zwarte Piet.quote:Op zondag 17 november 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
gasten zitten wel in zwarte helikopters, weet niet of dat nog mag
Nu al mooiste opmerking van de dag!twitter:SintNicolaas twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 19:54:19Morgen Amsterdam uit. Altijd lastig. reageer retweet
Eigenlijk best leuk......maar om een foute reden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die blauwe zag ik ook. En kleuren Pietje.
quote:Op zondag 17 november 2013 00:27 schreef sonnyspek het volgende:
Nu al mooiste opmerking van de dag!twitter:SintNicolaas twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 19:54:19Morgen Amsterdam uit. Altijd lastig. reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een omgekeerde bounty noemde we dat vroeger. Iemand die dolgraag optrok met negerts maar helaas blank was.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:00 schreef Oud_student het volgende:
[ afbeelding ]
In Uithoorn werd de Sint door burgemeester Dagmar Oudshoorn ontvangen.
Ik dacht dat we afgesproken hadden om geen oorringen te dragen
Sinterklaas komt vandaag pas in Amsterdam, dit was gisteren. Het kan nog steeds dus.quote:Op zondag 17 november 2013 10:32 schreef Jian het volgende:
Anti Zwarte Piet protest op het Beursplein in Amsterdam
arm kind, wil natuurlijk eigenlijk gewoon zwaaien naar Sinterklaas en Zwarte Piet .....
[ afbeelding ]
Kunnen ze dat in Rotterdam niet zelf?quote:Op zondag 17 november 2013 10:48 schreef Jian het volgende:
Filmpje gisteren Beursplein Amsterdam, Quincy wil niet dat er gesproken wordt met de Telegraaf, Geenstijl en Powned, let ook op het eind aan die Rotterdammer die speciaal naar Amsterdam is gekomen voor het protest![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_echt_niet____.html
Wie is er nu geïnteresseerd in Rotterdam, behalve Rotterdammersquote:Op zondag 17 november 2013 10:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kunnen ze dat in Rotterdam niet zelf?
Alles voor gerechtigheid, desnoods geweld.quote:Op zondag 17 november 2013 10:56 schreef Nielsch het volgende:
Wat een driftkikker die Rotterdammer joh.
Zijn er al rellen? Dan schakel ik wel even in.quote:Op zondag 17 november 2013 10:57 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers de live uitzending van de intocht in Amsterdam is begonnen op AT5
http://www.at5.nl/
Dat jij zo vroeg al op bent, je lag er toch pas om half 6 in, of had je gewoon je wekker gezet om, om die tijd even een berichtje te plaatsen om het ongelijk van Ryan3 en mij te bewijzenquote:Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn er al rellen? Dan schakel ik wel even in.
Haha dat zou je wel willen he? Maar nee, het was een kort nachtje.quote:Op zondag 17 november 2013 11:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat jij zo vroeg al op bent, je lag er toch pas om half 6 in, of had je gewoon je wekker gezet om, om die tijd even een berichtje te plaatsen om het ongelijk van Ryan3 en mij te bewijzen
Veel plezier!quote:Op zondag 17 november 2013 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha dat zou je wel willen he? Maar nee, het was een kort nachtje.
Had graag nog in bed gelegen maar moet naar intocht... Dus laters... Als ik een protestpiet zie zal ik hem jouw kant opsturen.
Aj is even groot of groter dan CNN, dus dat is niet zo gekquote:
Het niveau straalt er vanaf. Wow.quote:Op zondag 17 november 2013 10:48 schreef Jian het volgende:
Filmpje gisteren Beursplein Amsterdam, Quincy wil niet dat er gesproken wordt met de Telegraaf, Geenstijl en Powned, let ook op het eind aan die Rotterdammer die speciaal naar Amsterdam is gekomen voor het protest![]()
Nee, bij een onbeduidende intocht van Sinterklaas in Nederland verwacht je normaliter echt Al Jazeera ......quote:Op zondag 17 november 2013 11:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Aj is even groot of groter dan CNN, dus dat is niet zo gek
ze zijn er ook bij andere feesten zoals koninginnedag?quote:Op zondag 17 november 2013 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, bij een onbeduidende intocht van Sinterklaas in Nederland verwacht je normaliter echt Al Jazeera ......
Dat is qua belangwekkendheid (in het buitenland) wel van een iets ander orde dan een intocht van het kinderfeestje Sinterklaas. Maar wellicht heden ten dage niet zoals blijkt .......quote:Op zondag 17 november 2013 11:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze zijn er ook bij andere feesten zoals koninginnedag?
Waren ze er gisteren ook?quote:Op zondag 17 november 2013 11:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze zijn er ook bij andere feesten zoals koninginnedag?
Die hebben zitten balen in hun busje.quote:Op zondag 17 november 2013 11:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die zijn er echt met oog op de racismekwestie en eventuele ongeregeldheden.
Ja, de demonstranten staan zo'n beetje langs de dam en daar komt Sinterklaas zo rond half 2 langs als ik het goed heb.quote:Op zondag 17 november 2013 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben zitten balen in hun busje.
Maar ik lees net dat die anti Piet demo pas om 13:00 begint dus we hebben nog de hele middag.
Die met de rug naar intocht gaan staan?quote:Op zondag 17 november 2013 11:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, de demonstranten staan zo'n beetje langs de dam en daar komt Sinterklaas zo rond half 2 langs als ik het goed heb.
Maar goed ook. Anders was het in NL idd te klein en zaten we nu op nummertje 60.quote:Op zondag 17 november 2013 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben zitten balen in hun busje.
Ik denk het en als het daar bij blijft hebben we dat ook maar weer gehad.quote:Op zondag 17 november 2013 12:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die met de rug naar intocht gaan staan?
Idd ja.quote:Op zondag 17 november 2013 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk het en als het daar bij blijft hebben we dat ook maar weer gehad.
Die Piet hypocriet op 0,45!quote:Op zondag 17 november 2013 10:48 schreef Jian het volgende:
Dat heb ik een beetje met Bas van Toor en Peter Jan Rens.quote:Op zondag 17 november 2013 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelf als kind ervan genoten, maar nu kan het echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |