Dan zet ik m'n kaplaarzen. Daar zit namelijk nog een beetje bloed aan van de neger die we met de hele buurt opgeknoopt hebben om het Sinterklaasseizoen in te luiden!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cheers, mate. Jij mag vanavond je schoentje zetten.
Sinterklaas zag dat en vond het goed!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dan zet ik m'n kaplaarzen. Daar zit namelijk nog een beetje bloed aan van de neger die we met de hele buurt opgeknoopt hebben om het Sinterklaasseizoen in te luiden!
Wat ben jij toch verdomd slecht geïnformeerd, de grootste kans op eventuele narigheid is voorspeld bij de intocht in Amsterdam en die is morgen pas.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Waar waren nou al die rellen die er volgens de boosblanken zeker zouden komen?
Ah, de boosblanken hebben dus nog steeds hoop begrijp ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ben jij toch verdomd slecht geïnformeerd, de grootste kans op narigheid is voorspeld bij de intocht in Amsterdam en die is morgen pas.
Ja, dat was wel duidelijk ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:44 schreef Nielsch het volgende:
dus geen idee dat die pas morgen is.
Van wie hoorde je dat? Van Quinsy?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoorde dat Sinterklaas volgend jaar word afgeschaft overal....
Klopt. Ik las het ook. Ergens... op internet dacht ik?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
Wie moet er dan leiding gaan geven aan die Zwarte Pieten?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
Louis van Gaal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie moet er dan leiding gaan geven aan die Zwarte Pieten?
SIEG PIETquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:43 schreef Samuray13 het volgende:
Geniet nog maar even van dit nazifeestje. Binnenkort moet het geloven aan huidige tijdsgeest
(Racisme-feesten? Dan maar oprotten naar 1850. In 2013 geen plaats).
Nee hoor, van mij mag Zwarte Piet precies zo blijven als ie nu is. Ik weet gewoon nog niet wie nou irritanter zijn. De zeurnegers of de boosblanken. Nouja, ik neig toch iets meer naar de laatste groep.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Kijk Nielsch eens de popi jopi anti piet uithangenschuldgevoelletje dat je wil wegwerken ?
Schmink jezelf en zet een pruik op zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag Zwarte Piet precies zo blijven als ie nu is. Ik weet gewoon nog niet wie nou irritanter zijn. De zeurnegers of de boosblanken. Nouja, ik neig toch iets meer naar de laatste groep.
Moet er niet aan denken. Moet je de hele dag lollig doen tegen kinderen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schmink jezelf en zet een pruik op zou ik zeggen.
Je bent toch al een negert?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Moet je de hele dag lollig doen tegen kinderen.
Ik ben een neger omdat ik van mening ben dat er een groepje boosblanken is dat niet kan omgaan met de afwijkende mening van wat zeurnegers? Neh, slechte poging jochie.quote:
Morgen in Amsterdam. Als ze er zijn, stop jij dan met reageren in dit topic of maak je openlijk excuses hier jegens alle boosblanken? Alhoewel, dat zie ik je toch nooit doen, daar mis je de ruggengraat voor, dus geen idee waarom ik dit voorstel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Moet je de hele dag lollig doen tegen kinderen.
Maar waar zijn nou die rellen die er volgens jou zouden zijn?
Een omgekeerde bounty noemde we dat vroeger. Iemand die dolgraag optrok met negerts maar helaas blank was.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben een neger omdat ik van mening ben dat er een groepje boosblanken is dat niet kan omgaan met de afwijkende mening van wat zeurnegers? Neh, slechte poging jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |