En contact sport toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
nee rugby vind ik niet leuk
stom gedoe in de blubber
Nou ja, Nielsch vind contact sport wel cool iig, dus eh... ieder z'n meug, zei de boer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
true maar dat gedoe in de blubber vind ik zo vies
nee ik heb gewoon een biertje gedronken in de stad op zwarte piet
Nee, morgen is de intocht in Amsterdam.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
boeren zijn wijs
mooi gezegde om dit zwartepietendrama mee af te sluiten denk ik (zal nu toch wel afgelopen zijn?)
vanaf 10.45 op AT5quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, morgen is de intocht in Amsterdam.
Hoop ME-Pieten aangerukt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, morgen is de intocht in Amsterdam.
Ik snap Nielsch wel, neem nou zo'n scrum ..quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, contact sport is wel cool dus volgens jullie, okee.
Nou eh Nielsch had het er alleen maar over hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
nee zwarte piet is cool
contactsport is voor een ander topicje
De tering zeg....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap Nielsch wel, neem nou zo'n scrum ..
[ afbeelding ]
quote:
lolquote:
Beter van niet, mien jong.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:17 schreef sp3c het volgende:
nee dat zei hij
ik denk er liever niet over na
De staf was kwijt, gestolen door Quincy, althans dat las ik ergens op internetquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
anyways, is er nog wat gebeurt of heeft iedereen voor jan lul heel de dag sint en piet zitten kijken?
Ik moet nog 2 oliebollen opeten, dat is er gebeurt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
anyways, is er nog wat gebeurt of heeft iedereen voor jan lul heel de dag sint en piet zitten kijken?
Zit nu in zijn reet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
De staf was kwijt, gestolen door Quincy, althans dat las ik ergens op internet
Neuh....in Groningen was het als vanouds....op Curaçao daarentegen.....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
geen idee, ik deed niet openquote:
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Neuh....in Groningen was het als vanouds....op Curaçao daarentegen.....
Ja, ja, vertel ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, ik deed niet open
[..]
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....
wa gebeurde er op Curacao?
Nielsch wil gewoon aan contact sport doen en dat is een verslaving dus die belt bij iedereen aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, ik deed niet open
[..]
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....
wa gebeurde er op Curacao?
Ik kijk niet meer naar tv eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
Geen rellen, geen demonstraties....maar ik zag (op TV) daar wel 1 blauw geschminkte Zwarte Piet en 1 half roze half zwart geschminkte Zwarte Piet.
That's all....
ja op curacao kan dit verhaal ze sowieso niet echt boeien, die zien het meer als carnaval voor kinderen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
Geen rellen, geen demonstraties....maar ik zag (op TV) daar wel 1 blauw geschminkte Zwarte Piet en 1 half roze half zwart geschminkte Zwarte Piet.
That's all....
Ik ook niet, ik heb geeneens meer internetquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar tv eigenlijk.
Natuurlijk niet gereld vandaag. De oefenwedstrijd was eigenlijk boeiender tot de 2e helft begon.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
Ik wel, geef ik eerlijk toe, en toch hou ik niet van contact sport.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb geeneens meer internet
Nielsch toch binnen dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
is het te vroeg om 'ik zei het toch!' te roepen of kan het al?
Nouuuu, echt wel hoor, er is wel degelijk over gesproken. De regering subsidieert bijvoorbeeld de intocht daar, maar dat staat nu zeer ter discussie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja op curacao kan dit verhaal ze sowieso niet echt boeien, die zien het meer als carnaval voor kinderen volgens mij
Die blauwe zag ik ook. En kleuren Pietje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
That's all....
jij met je Nielsch ...quote:
Nog ff wachten.. Morgen eerst nog die van Amsterdamquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
is het te vroeg om 'ik zei het toch!' te roepen of kan het al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |