Cocaïne hèquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef IbanMayo het volgende:
Maken aardig wat herrie die Colombianen
Frank de Boer lijkt me. Anders zijn broer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie heeft Ron vlaar ooit verteld dat een permanent gefronst voorhoofd slim zou staan bij hem?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Max23 het volgende:
Ingestudeerd van Leo Oldenburger denk ik: "Deze bondscoach heeft nog niet verloren"
huh?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Schandalig dat Veltman niet speelt. Vlaar kan niks met een bal.
Staat er gewoon in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Flashscore staat hij wissel.
* GGMM schakelt.
Lastig, lastig. Ik schakel af en toe wel. Zie dat v/d wiel er ook in staat, ben wel benieuwd nu.quote:
Blindgod en Siemgod ook. Alleen die laatste schoot van paar meter mis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, lastig. Ik schakel af en toe wel. Zie dat v/d wiel er ook in staat, ben wel benieuwd nu.
Elke bal vooruit is nog balverlies geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Vlaar speelt bagger slecht in de opbouw.
Cilisen in Oranje.... het is dat van der Sar niet dood is anders zou die zich in zijn graf omdraaienquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef editoor het volgende:
Cillisen kijkt altijd, alsof hij moet poepen.
Inderdaad, ze zien er aardig uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Greg heeft een jaartje op voorzetten getrained lijkt het.
Bij elke verkeerde voorzet daar krijgt die waarschijnlijk een uitbrander van Zlatan. Dan zou ik ook dag en nacht gaan trainenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Van der Wiel... die lijkt bij PSG eindelijk weer een stap vooruit te hebben gemaakt
Veel aanvallen aan beide kanten, niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef Wing het volgende:
Is het voetbal een beetje om aan te gluren? of kan ik beter wat anders doen?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veel aanvallen aan beide kanten, niks mis mee.
Er zijn andere wedstrijden bezig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef TLC het volgende:
Erg rustig hier voor een interland van Oranje![]()
Dat vingertje doet het hem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is een baas.
Ik vind het tot nu toe best vermakelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn andere wedstrijden bezig.
Paardengezicht met een down-syndroomkapsel....quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is een baas.
Zoals Kroatië - IJsland.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn andere wedstrijden bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
Depay lekker met zijn Ghana (?) vlaggetje op zijn schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |