Lastig, lastig. Ik schakel af en toe wel. Zie dat v/d wiel er ook in staat, ben wel benieuwd nu.quote:
Blindgod en Siemgod ook. Alleen die laatste schoot van paar meter mis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, lastig. Ik schakel af en toe wel. Zie dat v/d wiel er ook in staat, ben wel benieuwd nu.
Elke bal vooruit is nog balverlies geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Vlaar speelt bagger slecht in de opbouw.
Cilisen in Oranje.... het is dat van der Sar niet dood is anders zou die zich in zijn graf omdraaienquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef editoor het volgende:
Cillisen kijkt altijd, alsof hij moet poepen.
Inderdaad, ze zien er aardig uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Greg heeft een jaartje op voorzetten getrained lijkt het.
Bij elke verkeerde voorzet daar krijgt die waarschijnlijk een uitbrander van Zlatan. Dan zou ik ook dag en nacht gaan trainenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Van der Wiel... die lijkt bij PSG eindelijk weer een stap vooruit te hebben gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |