Ze is heel goedgelovig zolang ik een recht gezicht kan houdenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja want dat is geloofwaardig
Zit ze in dat ranzige stinkhol van het plaatselijke corps?quote:
Op CNN is nog een nabeschouwing met interactieve schermen en reportages vanuit Baghdad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:13 schreef ShockOJolie het volgende:
Was weer geweldig! Ook om alles hier te lezen. Dalijk nog even die op België kijken!
Zou wel geweldig zijn om ergens in te breken en dan een schoen te vullenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze is heel goedgelovig zolang ik een recht gezicht kan houden
Geen ideequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit ze in dat ranzige stinkhol van het plaatselijke corps?
Denk je dat ie nog terugkomt in Groningen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Hoezo spelen ze nu Dag Sinterklaasje?
Leuk als je een sleutel van de buren hebtquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn om ergens in te breken en dan een schoen te vullen
Tegenover het stadhuis wat in beeld was heb je het voormalig Gestapo-hoofdkantoor, waar na de oorlog Vindicat in zit.quote:
Sinterklaziequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef Bastiefcg het volgende:
volgend jaar in rotterdam.
[ afbeelding ]
Dieuwertje logeert hier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef PatriQue89 het volgende:
-Zouden ze nu zeggen van: Goh, de uitzending zit er op, we gaan naar het hotel?![]()
- De intocht wordt volgens mij deels betaald door de gemeente Groningen en deels door de NTR.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef PatriQue89 het volgende:
2 vragen..
-Wat zou zo'n intocht nou kosten, en wie betaald dat? Zou dat gedeeld worden tussen Zapp en Groningen?
-Zouden ze nu zeggen van: Goh, de uitzending zit er op, we gaan naar het hotel?![]()
Allebei denk ik. Maar Zapp is toch van de overheid dus uiteindelijk gewoon de overheidquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef PatriQue89 het volgende:
2 vragen..
-Wat zou zo'n intocht nou kosten, en wie betaald dat? Zou dat gedeeld worden tussen Zapp en Groningen?
Ja, dat zei ik net ook al. Het kost 245.000 euro las ik net trouwens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allebei denk ik. Maar Zapp is toch van de overheid dus uiteindelijk gewoon de overheid
Ah ok. Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
- De intocht wordt volgens mij deels betaald door de gemeente Groningen en deels door de NTR.
- Na afloop van de uitzending wordt alles bliksemsnel afgebroken en voor het donker is ligt de stad er bij alsof er niets gebeurt is. Daarna zijn alle medewerkers (Sinterklaas zelf, een paar van de bekende pieten, het hele NTR team (camera, regie, etc) welkom in een restaurant of hotel voor een drankje en wat napraten en een soort evaluatie van de dag. Daarna gaat iedereen op huis aan
Ik heb meegewerkt aan de intocht in Harderwijk in 2011 (de laatste van Bramquote:
De eerste keer dat ik Sinterklaas heb uitgelegd aan buitenlandse vriendenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef marcodej het volgende:
Zwarte Piet legt het Sinterklaasfeest uit aan een Nieuw-Zeelandse Kerstman op een Santa Congres.
oh leuk! Als wat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb meegewerkt aan de intocht in Harderwijk in 2011 (de laatste van Bram).
Ahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb meegewerkt aan de intocht in Harderwijk in 2011 (de laatste van Bram).
Kabelsjouwer voor Dutchview. Alle kabels neerleggen voor de camera's en geluid voor de uitzending (en achteraf weer afbreken). En tijdens de intocht zelf bijspringen waar nodig.quote:
Dat is wel de museumbrugquote:
Erg storend iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:31 schreef TLC het volgende:
Wat ik wel erg vind is dat ouders hun eigen kinderen (mis)bruiken om hun eigen politiek correcte mening door te voeren, dat door ze bv in een regenboogkleur te schminken, terwijl zo'n kindje ook vast gewoon zwart wil zijn net als zijn / haar klasgenootjes, die snappen er niks van waarom ze die rare kleuren op moeten
De Sint was helemaal niet in Parijs.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel leuk, de Sint nam zo ongeveer dezelfde route als ik naar de universiteit.
Ik ook niet meer dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Sint was helemaal niet in Parijs.
Ik proef hier iets van een associatie die geprobeerd wordt te leggen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Tegenover het stadhuis wat in beeld was heb je het voormalig Gestapo-hoofdkantoor, waar na de oorlog Vindicat in zit.
Studeer je ook aan de RuG?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel leuk, de Sint nam zo ongeveer dezelfde route als ik naar de universiteit.
Hoe heb ik deze indruk gewekt want dan kan ik het in de toekomst voorkomen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Zeeland ofzo woonde
Ja ik weet het niet, dacht dat ik dat ooit ergens las maar nee dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heb ik deze indruk gewekt want dan kan ik het in de toekomst voorkomen.
Hoe kan ik anders zo'n diehard aanhanger van ons cluppie zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, dacht dat ik dat ooit ergens las maar nee dus
Ja dat vond ik al enigzins verwarrend maar het prachtige en warme spel dat de FC uitstraalt spreidt zich natuurlijk over de provinciegrenzen: daar houdt iedereen vanquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan ik anders zo'n diehard aanhanger van ons cluppie zijn.
Je makker Ties02 wist het wel, dus die zal wel een vals gerucht verspreid hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vond ik al enigzins verwarrend maar het prachtige en warme spel dat de FC uitstraalt spreidt zich natuurlijk over de provinciegrenzen: daar houdt iedereen van [ afbeelding ]
Naar ventje is dat ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je makker Ties02 wist het wel, dus die zal wel een vals gerucht verspreid hebben.
Dat acht ik niet onwaarschijnlijk, hij weet nog niet of er lucht of zand in een bal zitquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat jochie dat vroeg hoe de maan werkte.
Marsepein toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat acht ik niet onwaarschijnlijk, hij weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit
Het is laatst nog onthuld door mij in een door jou geliefd topic.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
He ouwe baas wat studeer jij eigenlijk zo ongeveer?
Meen je dit nou? In de Rechten SC?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is laatst nog onthuld door mij in een door jou geliefd topic.
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meen je dit nou? In de Rechten SC?
Dat hij gek is?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik stuit op legendarische posts van jou met ties als zoekterm
Studeren op kosten van pappie en mammie, klappen uitdelen met bijbehorend gifje.quote:
Dat proef je dan verkeerd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik proef hier iets van een associatie die geprobeerd wordt te leggen.
Er waren wel wat blinde fanatici die schande spraken van kinderen met andere kleurtjes dan zwart, want dat voldoet dan weer niet aan hun eigen dwingende politieke correctheid, maar gelukkig waren dat slechts internetstrijders.quote:Niet doen op een dag als vandaag waar het toch feest moet zijn. Ik heb voor zover meegekregen geen opvallende wanklanken gehoord van de welbekende tegenstanders van het hele zwarte Piet gebeuren. Ze zullen toch niet zijn weggebleven of voortijdig opgepakt onder de noemer: "zoek de neger."
Als de ouders het met opzet gedaan hebben inderdaad erg storend. Je weet alleen niet of die kleurtjes het idee was van de ouders ja of nee. Hier vanmiddag met de intocht ook een meisje (jaar of 3 à 4 schat ik) met een roze gezichtje 'Ja ze wou graag als zwarte Piet, maar dan wel een roze, want roze is zo mooi' Dan is het natuurlijk weer wat andersquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:31 schreef TLC het volgende:
Erg leuke uitzending, weer genoten![]()
![]()
Wat ik wel erg vind is dat ouders hun eigen kinderen (mis)bruiken om hun eigen politiek correcte mening door te voeren, dat door ze bv in een regenboogkleur te schminken, terwijl zo'n kindje ook vast gewoon zwart wil zijn net als zijn / haar klasgenootjes, die snappen er niks van waarom ze die rare kleuren op moeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |