Gelukkig is het niet bij RTL dan zou de Sint reclame op zijn mijter hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:51 schreef Renesite het volgende:
Vuilniswagen van Ganzewinkel? In Groningen is het de milieudienst Groningen. GELUL
Dat zijn Spaanse edelenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
Waarom worden die blanke pieten gelijk voor getrokken dat ze op paarden mogen en zo
Omdat blanken Edel zijn itt. negerpieten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
Waarom worden die blanke pieten gelijk voor getrokken dat ze op paarden mogen en zo
Volgens mij probeert men hier kinderen in de maling te nemen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:51 schreef Renesite het volgende:
Vuilniswagen van Ganzewinkel? In Groningen is het de milieudienst Groningen. GELUL
Racisme! Alleen witte mensen mogen op paarden rijden in deze zooi!quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
Zou je denkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij probeert men hier kinderen in de maling te nemen!
Fantastischquote:
Heb je iets tegen redheadsquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:54 schreef Renesite het volgende:
Naast donkere en blanke pieten ook rooie pietjes![]()
spaanse edelen zijn hetquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
quote:
Nog Pieten vervoerd vandaag?quote:
Salineroquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
Volgens mij is Amerigo er ook wel klaar mee
Ohquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, Nee, dat heeft hij niet
Neeh, ben vandaag vrij.quote:
Morgen alle pieten weer uit Groningen rijdenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Neeh, ben vandaag vrij.Moet morgen werken, maar vandaag had mij leuker geleken.
is het willem wever? serieus?quote:
Het is net een hoorcollegequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:55 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen die kinderen effe hun bek houden?
ben jij voor kleurpieten karina?quote:
Hoi Onnoquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben jij voor kleurpieten karina?
Dat kind denkt, ik ben op TV en Sinterklaas is hierquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:56 schreef PiraatPiet het volgende:
Dat kind maakt het geen reet uit wat hij zegt haha
mag ik je handtekening?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kind denkt, ik ben op TV en Sinterklaas is hierWat ben jij aan het praten
![]()
Sinterklaas is hier
Melkwegquote:
Horrorsintquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh jee, volgend jaar volle maan met pakjes avond. Ik voorzie een verhaallijn met weerpieten.
maanzinquote:
Tja, studenten he, het hoort nou eenmaal bij de stad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:56 schreef Cee het volgende:
Hou even je muil, kinderen, verdomme, zooitje ongeregeld tuig.
Lees: Suck my balls professorquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
'Dank voor het heldere betoog'![]()
Die is in Amsterdam Tong.quote:
Wij hebben een keer een kinderburgemeester gehad met de intocht, de gemeente wilde de intocht verplaatsen naar het winkelcentrum ipv het haventje hierquote:
Ik denk het wel?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef Karina het volgende:
Zaten die gouden sliertjes altijd al aan de tabberd?
Ik weet het niet zeker hoor maar ik vind er niks vreemds aaan iigquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me opeens op. Beetje tafelkleedachtig.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef Onnoman het volgende:
wel leuk altijd dat verhaal erom heen
al vond ik het vroeger veel leuker.. toen Nederland nog Nederland was
en dat je geen aandachthomo's had.. relsurinamers en werkloze marokkanen
Zo direct een inval in feestwinkel Duurkoop en de eigenaar zit de komende jaren in Guantanamo Bay.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:01 schreef Renesite het volgende:
zo werkt dat met afluisterpraktijken
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is echt geweldig fantastisch!
Hij is onbetaalbaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hebt U nog een staf die U niet meer nodig hebt?
Inderdaad, wat zijn dat voor landverradersquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:03 schreef marcodej het volgende:
De ouders van die kinderen verdienen de roe.
Dan is dit Uw kans om Uw staf te veranderen in geld, met Postalstaf!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hebt U nog een staf die U niet meer nodig hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:04 schreef PatriQue89 het volgende:
De sint met wat pieten!de samsampietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If at first you don't succeed...quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:04 schreef PiraatPiet het volgende:
Was dat niet een paar jaar geleden geprobeerd en mislukt, iets met de regenboog.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:04 schreef PatriQue89 het volgende:
De sint met wat pieten!Die SamSam-gast heb ik nog niet gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ja. ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:04 schreef PiraatPiet het volgende:
Was dat niet een paar jaar geleden geprobeerd en mislukt, iets met de regenboog.
Het was een hele grote zwartjoekelquote:
Zo dichtbij, maak me gek!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:04 schreef Renesite het volgende:
Dieuwertje zou wel in het nieuwscafé zitten
Ik wel eens, maar vandaag nog niet..quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die SamSam-gast heb ik nog niet gezien?
Bazenplaatquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was een hele grote zwartjoekel
De jeugd
jeppersquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat was nog met meneer Aard toch?
Ik zou wel in Diewertje willen zittenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:04 schreef Renesite het volgende:
Dieuwertje zou wel in het nieuwscafé zitten
Ontmaagdingquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou wel in Diewertje willen zitten
Ik las erektiequote:
Echt he? Wat een slome duikelaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Die burgemeester, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van
Bij Lingo zie je nooit negersquote:
ja.. elke stad heeft slappe kneus als burgervaderquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Wat een slome duikelaar.
die spelen toch graag met ballen?quote:
ik zie ook nooit een neger met een hond lopenquote:
Haha, figuresquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Achter de schermen feitje: op de plek waar de pakjesboot is aangemeerd is inmiddels bijna alles al opgeruimd.
Quinsy doet een aanslag.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik schrok even, dacht dat er een relschopper het podium op kwam.
Als je zag hoe snel de vuilnisbakken geleegd werden is dat ook niet zo raarquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Achter de schermen feitje: op de plek waar de pakjesboot is aangemeerd is inmiddels bijna alles al opgeruimd.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Onnoman het volgende:
zouden de pieten ook hun piemels zwart geschminkt hebben?
Daarom zie je bij het hockey ook nooit zwarte ballen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die spelen toch graag met ballen?
Gelukkig maar. Het was wel net aan dit jaar..quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
Pfff gelukkig alles is weer zoals het moet zijn
Is een tijdelijke opvang-burgemeester sinds 1 novemberquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
Burgemeester staat er een beetje voor piet snot bij.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Onnoman het volgende:
zouden de pieten ook hun piemels zwart geschminkt hebben?
Piet snotquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
Dat is discriminatiequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Paxcon het volgende:
en wat nou als ouders geen centjes hebben?
figurantquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
ikquote:
Nee die zit een stukkie zuidelijkerquote:
Ik. En een tekening makenquote:
Tong. Met naaldhakken.quote:
* KLTZK gaat vanavond zijn regenlaars zetten, in de hoop dat die tot de rand gevuld wordt met strooigoedquote:
Ik ga mijn vriendin een paar keer trollen met pakjes in haar schoen en steevast ontkennen dat ik het wasquote:
Goeie!quote:
PANIEK PANIEKquote:
Ja want dat is geloofwaardigquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendin een paar keer trollen met pakjes in haar schoen en steevast ontkennen dat ik het was
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendin een paar keer trollen met pakjes in haar schoen en steevast ontkennen dat ik het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |