quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Your beauty never ever scared me.
Je ziet mij op je werk vanmiddagquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Same hereMja moet zo werken
![]()
Zaterdagen
Soberzoquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je ziet mij op je werk vanmiddagDat moet toch wel fijn zijn ?
Vergeet negerkindjes met down nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
SoberzoHet lichtpuntje tussen alle onbeschofte zigeuners en jankende zeikende schreeuwende kinderen
Wellicht dat ik er vandaag weer een te zien krijgquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergeet negerkindjes met down niet
Weet je waar dat in de buurt is vriendquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
Zit nu wat oude aftermovies te checken van toffe feesten.
De manier hoe dit gefilmd is, de mensen, de muziek, de sfeer![]()
![]()
![]()
![]()
Pro tip, ff in HD en full screen zetten. Really worth it.
Ah nice, komende editie dus mooi een slaap plek begrijp ik ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Weet je waar dat in de buurt is vriend
Ik vind het primaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah nice, komende editie dus mooi een slaap plek begrijp ik ?
quote:
Die van mij zijn nooit zo moeilijk. Behalve die ene wat me voor mn flikker wil schieten.quote:
Je hebt gelijk, het zijn niet de vrouwen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die van mij zijn nooit zo moeilijk. Behalve die ene wat me voor mn flikker wil schieten.
Put more hnnng into it.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zijn niet de vrouwen.
Ik
Kan je imo net zo goed 2 jaar uit je neus eten met deze opleiding en dan hbo doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:58 schreef Snowbells het volgende:
Iemand die dit misschien weet?
SES / Vavo doen
Het voegt niks toe. Ik heb gvd vakken als 'bouwen en vouwen'quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je imo net zo goed 2 jaar uit je neus eten met deze opleiding en dan hbo doenAls het goed is moet je het dan zelf dokken ja
quote:
quote:
quote:
Sorry, heb dit helemaal gemist.quote:
Wiet of Tabak?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:08 schreef Trollscience het volgende:
hele dag nog niet gerookt ben gezonde boi
beidenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het voegt niks toe. Ik heb gvd vakken als 'bouwen en vouwen'. Havo is veel meer allround en dan heb ik tenminste nog nuttige vakken.
Wtf is bouwen en vouwen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het voegt niks toe. Ik heb gvd vakken als 'bouwen en vouwen'. Havo is veel meer allround en dan heb ik tenminste nog nuttige vakken.
Daarbij heb ik nu een jaar stage in groep 2 + doe ik examen op een basisschool. Wát heb ik daaraan als ik les wil gaan geven aan oudere kinderen van 14/15? Alles is gefocust op de pabo![]()
quote:
Tipje vouwen, Jonko bouwenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is bouwen en vouwen?Tja wel kut, hoop dat je eruitkomt zonder teveel gezeik
Netjes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beidenik was aan het draaien (zie eerste pagina), en toen ik klaar was bedacht ik me dat ik nuchter wilde blijven
heb ook echt nu dat ik geen zin heb in een peuk, maar na het eten wss wel, en dan denk ik zo van "rook nu niet" maar dan doe ik het toch. één teug en gelijk spijt ervanquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb een jointje en bedenk me constant dat ik niet kan smoken omdat ik anders vanavond niks meer heb.
Oh dat ken ik. Echt erg eigenlijk dat ze iets zo verslavend mogen maken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ook echt nu dat ik geen zin heb in een peuk, maar na het eten wss wel, en dan denk ik zo van "rook nu niet" maar dan doe ik het toch. één teug en gelijk spijt ervan
Je begint er zelf aan. Niemand dwingt jequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat ken ik. Echt erg eigenlijk dat ze iets zo verslavend mogen maken.
Ik ben blij als de leeftijd wordt verhoogd naar 18+ voor de volgende generatie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je begint er zelf aan. Niemand dwingt je
Ik juist niet want dan kan ik weer shag gaan halen voor mijn broertjequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben blij als de leeftijd wordt verhoogd naar 18+ voor de volgende generatie.
want dan komen ze niet aan tabak wil je zeggen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben blij als de leeftijd wordt verhoogd naar 18+ voor de volgende generatie.
Haha idd, net als dat minderjarigen ook echt niet aan wiet kunnen komen.. tuurlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
want dan komen ze niet aan tabak wil je zeggen?
Minder, wel. Dat weet ik heel zeker. En sowieso wordt de leeftijd van beginnende rokers echt wel een beetje opgeschoven. Ik zie 14-jarigen niet met 18-jarigen omgaan, ze leven in een totaal andere wereld. Ik zie 16-jarige wel met 14-jarigen en met 18-jarigen om gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
want dan komen ze niet aan tabak wil je zeggen?
Hahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik juist niet want dan kan ik weer shag gaan halen voor mijn broertje
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha
Laat je broertje stoppen dan.
Daarom. Daar zeg je het zelf al. Als hij wilt roken moet ie toch zelf aan zijn tabak zien te komen? Haha.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo?
ik ben niet verantwoordelijk voor de keuze's die hij maakt
Thebe Neruda Kgositsilequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Anri du Toit en Watkin Tudor Jones
Zo heten Ąo-Landi Vi$$er en Ninja van Die Antwoord in het echt. Nooit geweten
Hij is bijna 17quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom. Daar zeg je het zelf al. Als hij wilt roken moet ie toch zelf aan zijn tabak zien te komen? Haha.
Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn keuze om te roken.
Naja, moet je ook zelf weten, weet ook niet hoe oud ie is?
Als ie nu 16 is, kan ie na de wet alsnog zelf tabak krijgen omdat ie uit 1996-1997 komt.
Ah, dan geldt die wet niet voor hem.quote:
14jarigen onderling besluiten ook wel om het te proberen oid, en dan is er sowieso altijd wel iemand die het ze geeft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Minder, wel. Dat weet ik heel zeker. En sowieso wordt de leeftijd van beginnende rokers echt wel een beetje opgeschoven. Ik zie 14-jarigen niet met 18-jarigen omgaan, ze leven in een totaal andere wereld. Ik zie 16-jarige wel met 14-jarigen en met 18-jarigen om gaan.
Jawelquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, dan geldt die wet niet voor hem.
Nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ie nu 16 is, kan ie na de wet alsnog zelf tabak krijgen omdat ie uit 1996-1997 komt.
Chick met de dikste tieten heen sturenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
14jarigen onderling besluiten ook wel om het te proberen oid, en dan is er sowieso altijd wel iemand die het ze geeft.
Naja, ik zou in ieder geval niet voor mensen <16 gaan halen als ik in iemand die 18+ zijn schoenen stond.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
14jarigen onderling besluiten ook wel om het te proberen oid, en dan is er sowieso altijd wel iemand die het ze geeft.
Niet dat fabeltje weerquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom. Daar zeg je het zelf al. Als hij wilt roken moet ie toch zelf aan zijn tabak zien te komen? Haha.
Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn keuze om te roken.
Ik ga ook niet voor minderjarigen naar de shopquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Naja, ik zou in ieder geval niet voor mensen <16 gaan halen als ik in iemand die 18+ zijn schoenen stond.
quote:
Als je 16 bent geworden voor de wetswijziging, dan heeft de wet geen invloed op je, toch? Dat hoor en lees ik overal.quote:
Werkt niet meer sinds er zware boetes liggen op verkoop aan minderjarigequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chick met de dikste tieten heen sturen
Lees het eens op de site van de rijksoverheidquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Als je 16 bent geworden voor de wetswijziging, dan heeft de wet geen invloed op je, toch? Dat hoor en lees ik overal.
Is het een fabeltje? Damn.quote:
Ja zal wel ja, ik word ook nog vaak gevraagd haha. Bij de Albert Heijn hebben ze het gelukkig afgeleerd om me te vragen naar mijn ID kaartquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Werkt niet meer sinds er zware boetes liggen op verkoop aan minderjarige
Preciesquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chick met de dikste tieten heen sturen
Ik ook niet maar genoeg anderen welquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Naja, ik zou in ieder geval niet voor mensen <16 gaan halen als ik in iemand die 18+ zijn schoenen stond.
Ik werd vroeger (14/15) nooit gevraagd en sinds 2 maanden opeens welquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zal wel ja, ik word ook nog vaak gevraagd haha. Bij de Albert Heijn hebben ze het gelukkig afgeleerd om me te vragen naar mijn ID kaart
Laatste tijd zeiden ze telkens bij de appie 'oh ja jij bent dat meisje die we vragen maar die al 24 is of niet?' ja dat ben ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik werd vroeger (14/15) nooit gevraagd en sinds 2 maanden opeens wel
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste tijd zeiden ze telkens bij de appie 'oh ja jij bent dat meisje die we vragen maar die al 24 is of niet?' ja dat ben ik
hahahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Heb wel eens gehad dat ik een minderjarige bij me had en dat ik verdomme voor mezelf geen tabak mee kreegWant gene was 14 ofzo en ik kon het aan hem geven. Fuck it
snap het ook wel hoor, niet dat jij er slecht uit zou zien ofzo maarja de boete's zijn gewoon niet misquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was echt zo zwaar verneukt. Kut winkel
Vind ik eigenlijk een beetje raar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar genoeg anderen wel
Ik snap dat nooit zo. Ze verkopen het op dat moment aan jou, wat jij daarmee doet hebben zij geen ene teringmoer mee te makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Heb wel eens gehad dat ik een minderjarige bij me had en dat ik verdomme voor mezelf geen tabak mee kreegWant gene was 14 ofzo en ik kon het aan hem geven. Fuck it
Ja of niet dan. Dat was trouwens bij de Albert Heijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Ze verkopen het op dat moment aan jou, wat jij daarmee doet hebben zij geen ene teringmoer mee te maken
Ja toen ik kassa deed vorige zomer moest ik ook heel streng zijn daarmeequote:Op zaterdag 16 november 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Dat was trouwens bij de Albert Heijn
Kut winkelquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja toen ik kassa deed vorige zomer moest ik ook heel streng zijn daarmeeEcht verneukt want die AH zat naast het vondelpark dus iedereen natuurlijk bier en drank kopen enzo voor parkje checken
Neuh broodafdeling is wel bestquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut winkelBeter ga bij de Jumbo werken haha
Deze man weetquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
Beter gewoon niet werken en leven op de uitkering
Kijken magquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
je hoort niet naar andere meisjes te kijken als je een vriendin hebt
he watquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nu op eens wel? hypocriet
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
erg moeilijk is datquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent homo dus dat telt niet. Alle homo's hebben gewoon aids, dat hoort zo.
Ik blijf dit een mooie note vindenquote:
Iemand zit onder de plakquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
En terecht. je partner hoort je trouw te zijn zo heeft de heer het bedacht dus zo zal het zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:15 schreef Moira. het volgende:
Elke keer als ik met Mono door de stad loop hou ik ook snel mijn handen voor zijn ogen als er een meisje langs komt lopen, duh
hallo jumboquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
de kassičre vroeg me hoe het ging en op welke school ik zat. ik kom nooit bij de jumbo wat
Dan blijft alleen zijn rechterhand overquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
door wie dan aangezien hij geen vriendin heeft
Precies want als Mono een meisje in zijn zicht heeft dan zit natuurlijk ook gelijk z'n pen0r erinquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En terecht. je partner hoort je trouw te zijn zo heeft de heer het bedacht dus zo zal het zijn
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan blijft alleen zijn rechterhand over
Seks is alleen voor jou en je partner inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies want als Mono een meisje in zijn zicht heeft dan zit natuurlijk ook gelijk z'n pen0r erin
Dan doe jij toch meequote:Op zaterdag 16 november 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies want als Mono een meisje in zijn zicht heeft dan zit natuurlijk ook gelijk z'n pen0r erin
Juistem, niemand anders mag seks hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Seks is alleen voor jou en je partner inderdaad.
Internet White Knight spotted!quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardig tegen krul
Geen waterval tussen je benen vanwege zijn worstenvingers?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Internet White Knight spotted!
[..]
Geen waterval tussen je benen vanwege zijn worstenvingers?
Vas snapt hetquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en anders maken we er wel een fissa van
Ja, ze moeten allemaal doodquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
Je bent wel obsessed met die white knights zeg
Je kreeg daar een note voor? Het was totaal niet serieus of zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik blijf dit een mooie note vinden
Ben er bijna trots op
Wat is mis met jou?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Black power jeweettoch broeder.
Oja dat, bounty poweerrrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is mis met jou?Was is er gebeurt met bounty power?
ok manquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Mensen die Bleach niet kennenMensen die motto van Zaraki Kenpachi niet kennen
[ afbeelding ]
Bounty powerquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja dat, bounty poweerrrrrrrrrr.
Problemen mee?quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kreeg daar een note voor? Het was totaal niet serieus of zo.
Ik quote mezelf en Rezania gewoonquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
is notes openbare niet banwaardig?
okeequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik quote mezelf en Rezania gewoon
Jij haat ook homo's ofnie?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want het boeit me geen flikker
Nee alleen zwarte mensenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij haat ook homo's ofnie?
[ afbeelding ]
trquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
alleen haat aan zwarte pieten wollah :s
zet gewoon plantjes in de tuinquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme, zo'n verrot zakje gekregen bij de shop
Watdan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Haarspraywietquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit echt belachelijk weinig in en smaakt ook vreemd
Die chick die er achter stond geeft me altijd weinigquote:
Haha ik ken het, sommigen geven altijd net een beetje extraquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die chick die er achter stond geeft me altijd weinigEr is één vrouw en die is heel aardig en die zoekt ook altijd het beste zakje voor me
Je hebt 3 vrouwen er werken en bij de één (die ik vanavond had) krijg ik altijd het minst, de ander is een kattig iemand maar geeft wel wat meer en bij die ander weetje gewoon dat er geen betere zakje is dan wat je krijgtquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ik ken het, sommigen geven altijd net een beetje extra
Ik vind sowieso dat hele systeem van voorgemaakte zakjes maar bagger johquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt 3 vrouwen er werken en bij de één (die ik vanavond had) krijg ik altijd het minst, de ander is een kattig iemand maar geeft wel wat meer en bij die ander weetje gewoon dat er geen betere zakje is dan wat je krijgt
Ja ik ook. Is wel chiller als je ziet dat het voor je neus wordt afgewogenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat hele systeem van voorgemaakte zakjes maar bagger johWil het gewoon zien op de weegschaal
En lang wachtenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
Het chillste is gewoon plantjes hebben
niet naar de shop toe te hoeven![]()
kost een stuk minder
Ben je wel langer bezig natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat hele systeem van voorgemaakte zakjes maar bagger johWil het gewoon zien op de weegschaal
Ben je links of rechtshandig?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:32 schreef Trollscience het volgende:
is met de tip links draaien zo raar trouwens? zo ongeveer iedereen die ik ken draait rechts
Nou lang? Hooguit 2 minuutjes. En klantvriendelijker ook imo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je wel langer bezig natuurlijk.
Het is inderdaad klantvriendelijker omdat je dan weet dat er niet mee gesjoemeld wordt. Echter wel wat lastig als er een rij voor de balie staatquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou lang? Hooguit 2 minuutjes. En klantvriendelijker ook imo.
Dat is wel zo in toeristenshops als de Bulldog idd, de shops in m'n buurt gelukkig nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is inderdaad klantvriendelijker omdat je dan weet dat er niet mee gesjoemeld wordt. Echter wel wat lastig als er een rij voor de balie staat
Hier in Assen hangt het heel erg van het tijdstip af. 'S middags valt het wel mee qua drukte, 's avonds is een ander verhaal en staan er gemiddeld wel een stuk of 3 personen voor je in de rij. Maar ja, het is ook de enige shop hier in de stad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wel zo in toeristenshops als de Bulldog idd, de shops in m'n buurt gelukkig niet
waarom staat er dan in je profiel dat je in bdsm woontquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier in Assen hangt het heel erg van het tijdstip af. 'S middags valt het wel mee qua drukte, 's avonds is een ander verhaal en staan er gemiddeld wel een stuk of 3 personen voor je in de rij. Maar ja, het is ook de enige shop hier in de stad.
BDSM is overal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom staat er dan in je profiel dat je in bdsm woont
en waar ligt bdsm eigenlijk?
Ja hehe, dan is het niet zo gekquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier in Assen hangt het heel erg van het tijdstip af. 'S middags valt het wel mee qua drukte, 's avonds is een ander verhaal en staan er gemiddeld wel een stuk of 3 personen voor je in de rij. Maar ja, het is ook de enige shop hier in de stad.
Dit dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef OllieWilliams het volgende:
R&P / weet niet wat ik hiermee aan moet?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef OllieWilliams het volgende:
R&P / weet niet wat ik hiermee aan moet?
Ik, als trouw klant van de Albert Heijn, heb echt een enorm ranzige scheet gelaten toen het ongelooflijk druk was bij de kassa. Tevens heb ik een worst, een fles wijn en drie kinderen meegenomen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef Studeur het volgende:
Ik, als trots medewerker van de Albert Heijn, ben het niet eens met het verdwijnen van Euroshopper en het verschijnen van AH Basic daarvoor in de plaats. Daarom zal ik gedurende mijn werktijden een rood/witte rouwband dragen voor het teneergaan van dit merk.
Klinkt als dubstep.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:22 schreef Trollscience het volgende:
ik had een muzikaal orgasme
letterlijk
het was zo hggdassarfassfa
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Ugjerke het volgende:
Best leuk forum, dat R&P. Ik hoop dat mijn bijdrages gewaardeerd worden.
ik was stoned een mistig veld ingelopen en ik was 3 km van bewoonde wereld. Ik had arcade fire opstaan en ik begon te rennen en mijn oren begonnen te gloeien, het ging door mijn hele lichaam get was zo mooiquote:
Whehehehheequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Ugjerke het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Ugjerke het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik, als trouw klant van de Albert Heijn, heb echt een enorm ranzige scheet gelaten toen het ongelooflijk druk was bij de kassa. Tevens heb ik een worst, een fles wijn en drie kinderen meegenomen.
Er is maar een manier om de eer van je familie te herstellen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:47 schreef Studeur het volgende:
Fuck ik realiseer me net wel dat ik vandaag een fout heb gemaakt nadat ik de Calgon reclame heb gezien.
Iemand vroeg waar het Calgon poeder lag, toen vroeg ik: vaatwaspoeder? Zei die man ja. En er stond geen Calgon bij t vaatwaspoeder. Maar t is natuurlijk wasmachines leven langer met Calgon, dus ik had bij t wasmachinepoeder moeten kijken waar het wel staat
Nja moet die vent maar niet 'ja' zeggen als jij vraagt 'vaatwaspoeder'?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:47 schreef Studeur het volgende:
Fuck ik realiseer me net wel dat ik vandaag een fout heb gemaakt nadat ik de Calgon reclame heb gezien.
Iemand vroeg waar het Calgon poeder lag, toen vroeg ik: vaatwaspoeder? Zei die man ja. En er stond geen Calgon bij t vaatwaspoeder. Maar t is natuurlijk wasmachines leven langer met Calgon, dus ik had bij t wasmachinepoeder moeten kijken waar het wel staat
Goedenavond!quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
AFWASMACHINES LEVEN LANGER MET CALGONIIIEEEEET
Eventjes.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn verlatingsangst speelt op
Ik lees hetquote:Op zondag 17 november 2013 02:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Check ff antm topic van wat ik vond van de finale als je die nog niet hebt gezien.
Beetje zonde dat je dat nu leest en nog niet hebt gezienquote:Op zondag 17 november 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees hetHeb nog niet gezien maar zie dat die snol heeft gewonnen?
Coryquote:Op zondag 17 november 2013 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beetje zondeHet was een leuke finale en had liever marvin zien winnen.
Toen de judges overlegde kreeg ik juist sterk het gevoel dat Marvin de winst ging pakken.quote:Op zondag 17 november 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Laten we het hopen. Het was wel erg voorspelbaar dat Jordan ging winnnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |