quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
Als degene die de LaPo heeft maar een fucking epische TT maakt
Zal wel een verdomd goede reden voor geweest zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [UDOWU] #1668 omdat het kan
waarom nooit een nieuw deel?
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst.
Maar de TT liegt.
Gegroeton medonmens!quote:
In de fb (lurk lurk) ging het wel over om een onz sc te krijgen. Niet alleen de avondnachtbagger.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:45 schreef Monopoly het volgende:
Terechte reeks nieuw leven in geblazen.
Morgenochtend is 'ie weer dicht
ONZ SC roept men al jáááááren. Komt er gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In de fb (lurk lurk) ging het wel over om een onz sc te krijgen. Niet alleen de avondnachtbagger.
Deze is er toch een tijd geweestquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ONZ SC roept men al jáááááren. Komt er gewoon niet.
Da's volgens mij een beste tijd terug toen BrauN, Croupouque, Maikuuuul, (volgens mij zelfs Penisbaard nog) en Bendeleider nog regelmatig postte.quote:
Van april 2010 t/m mei 2013.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beste tijd terug toen BrauN, Croupouque, Maikuuuul, (volgens mij zelfs Penisbaard nog) en Bendeleider nog regelmatig postte.
omg jij snapt die shitquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
De avondbagger was voorheen de nachtbagger.
Waren altijd random kak topics die opeens nachtbagger werden. Dat waren nog eens tijden. Beetje mee doen en gek doen.
NB werd een SC --> gezeik. --> tetten die niet meer mogen.
NB-SC ging naar B&H. --> ging tijd goed. --> weinig/amper bezoekers.
NB-SC werd ineens belachelijk kut.
Avondbagger in het leven gereoepen --> prima te doen omdat geen SC en gewoon weer ouderwets (bijna zo goed als voorheen) tof --> iedereen schreeuwt om SC
ONZ-SC (als die zou komen) --> binnen 2 maanden dicht omdat kut.
n00bquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [UDOWU] #1668 omdat het kan
waarom nooit een nieuw deel?
Deze man, vol goede ideeën.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan liefdevol rectaal inbrengen?
Staat vast wel ergens een filmpje op het internet waarbij ze het daadwerkelijk doen.quote:
Zie fipo.quote:
Rule 34.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat vast wel ergens een filmpje op het internet waarbij ze het daadwerkelijk doen.
Zoek jij voor mij eens een plaatje van een gele krokodil in een ruimtenschip.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rule 34.
If you can think of it, somebody posted it on the internet
Google geeft mij niets, maar ik weet zeker dat het bestaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoek jij voor mij eens een plaatje van een gele krokodil in een ruimtenschip.
Ik niet.quote:
Goed, goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Google geeft mij niets, maar ik weet zeker dat het bestaat.
Ja maar jij bent homo dus dat telt niet. Alle homo's hebben gewoon aids, dat hoort zo.quote:
Aidshomo's.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent homo dus dat telt niet. Alle homo's hebben gewoon aids, dat hoort zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:40 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest lachen als een vreemd schoolmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
ik heb dat ook een keer gezien jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:41 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu trouwens Masterchef Junior te kijken, ongelooflijk hoe goed die kinderen kunnen koken.
Ik ben echt fucking jaloers, ik kan nog niet eens een omelet maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb dat ook een keer gezien jaecht vreemd
omelet du fromage?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking jaloers, ik kan nog niet eens een omelet maken.
Zelfs dat niet, worden altijd scrambled eggs.quote:
omelet du fromage!quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, worden altijd scrambled eggs.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij bent zo vreemd
en daarom hou ik van jou
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:47 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoop van wel, want morgen komen al aidsusers hier op af.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:49 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop zo godverredomme hard dat deze niet morgenochtend dicht gaat
ohjaquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, want morgen komen al aidsusers hier op af.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, het is weer Vage Gifjes van Mono-tijd
ik ga stukquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, het is weer Vage Gifjes van Mono-tijd
Present.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, want morgen komen al aidsusers hier op af.
Nog niet helemaal he!quote:
ja jij hebt wel vaker onveilige kontseks hequote:Op vrijdag 8 november 2013 02:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog niet helemaal he!![]()
33% kans bij onveilige kontsex.
oh ripquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neem het hem niet kwalijk, het arme kind heeft aids.
omg zo erotischquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja jij hebt wel vaker onveilige kontseks he![]()
INB4: Een filmpje van mono die worstelt met een opblaasdolfijn.quote:
No problem, ze slaapt alweer.quote:
* Moira. veegt zweet van hoofd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
No problem, ze slaapt alweer.
Kwamen we goed weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |