quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
Als degene die de LaPo heeft maar een fucking epische TT maakt
Zal wel een verdomd goede reden voor geweest zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [UDOWU] #1668 omdat het kan
waarom nooit een nieuw deel?
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst.
Maar de TT liegt.
Gegroeton medonmens!quote:
In de fb (lurk lurk) ging het wel over om een onz sc te krijgen. Niet alleen de avondnachtbagger.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:45 schreef Monopoly het volgende:
Terechte reeks nieuw leven in geblazen.
Morgenochtend is 'ie weer dicht
ONZ SC roept men al jáááááren. Komt er gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In de fb (lurk lurk) ging het wel over om een onz sc te krijgen. Niet alleen de avondnachtbagger.
Deze is er toch een tijd geweestquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ONZ SC roept men al jáááááren. Komt er gewoon niet.
Da's volgens mij een beste tijd terug toen BrauN, Croupouque, Maikuuuul, (volgens mij zelfs Penisbaard nog) en Bendeleider nog regelmatig postte.quote:
Van april 2010 t/m mei 2013.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beste tijd terug toen BrauN, Croupouque, Maikuuuul, (volgens mij zelfs Penisbaard nog) en Bendeleider nog regelmatig postte.
omg jij snapt die shitquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
De avondbagger was voorheen de nachtbagger.
Waren altijd random kak topics die opeens nachtbagger werden. Dat waren nog eens tijden. Beetje mee doen en gek doen.
NB werd een SC --> gezeik. --> tetten die niet meer mogen.
NB-SC ging naar B&H. --> ging tijd goed. --> weinig/amper bezoekers.
NB-SC werd ineens belachelijk kut.
Avondbagger in het leven gereoepen --> prima te doen omdat geen SC en gewoon weer ouderwets (bijna zo goed als voorheen) tof --> iedereen schreeuwt om SC
ONZ-SC (als die zou komen) --> binnen 2 maanden dicht omdat kut.
n00bquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [UDOWU] #1668 omdat het kan
waarom nooit een nieuw deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |