Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Volgens mij heeft mama Levitas vandaag "verklapt" wat ik voor m`n verjaardag ga krijgen, als ik weer in Nederland ben, nadat ik net aangaf dat ik wel wat winterkleding voor het hardlopen kan gebruiken
* Levitas zwengelt Safari aan en browsed lags alle webwinkels
alle zevenheuvelenlopers die vanavond al van start gaan, heel veel plezier en succes!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
niet een heel klein beetje aan de vroege kant Kluis?
yup, Gamin is tijdens het rondje onbetrouwbaar doordat je constant onder de bomen loop dus maar uitgezet. gebruik met Garmin eigenlijk niet zo veel meer, behalve op lange duurlopen maar dit was gewoon rondjes draaien en dan merk je op een gegeven moment zelf wel hoe het tempo is en of het op een gegeven moment afzakt
[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-11-2013 05:48:57 ]
Na de sprints/interval van woensdag had ik donderdag en vrijdag een pijntje in mijn voet. Ik was bang dat het weer een scheurtje in het middenvoetsbeentje zou wezen. Vandaag is weer mijn trainingsdag en wilde niet afwachten tot ik vanavond zou kunnen lopen om te checken of het inderdaad hetzelfde pijntje was. Dus vroeg op bed, vroeg er uit en lekker de wereld voor mijzelf gehad. Heerlijk genoten van de herfstlucht, geen pijntjes, lekker doorgelopen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Na de sprints/interval van woensdag had ik donderdag en vrijdag een pijntje in mijn voet. Ik was bang dat het weer een scheurtje in het middenvoetsbeentje zou wezen. Vandaag is weer mijn trainingsdag en wilde niet afwachten tot ik vanavond zou kunnen lopen om te checken of het inderdaad hetzelfde pijntje was. Dus vroeg op bed, vroeg er uit en lekker de wereld voor mijzelf gehad. Heerlijk genoten van de herfstlucht, geen pijntjes, lekker doorgelopen.
Op zaterdag 16 november 2013 07:20 schreef Brighteyes het volgende: Ik heb een winterteen... Ik hoop dat het voor vanavond nog een beetje afzakt, want nu heb ik een dikke rode kloppende middel-teen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord? Is dat omdat je met je voeten buiten bed slaapt ofzo?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op zaterdag 16 november 2013 07:20 schreef Brighteyes het volgende: Ik heb een winterteen... Ik hoop dat het voor vanavond nog een beetje afzakt, want nu heb ik een dikke rode kloppende middel-teen.
Vroeger ook wel regelmatig last van gehad en deed het altijd zo: 2 bakken met water pakken. Eentje met warm/heet water, eentje met heel koud water. En dan je voet(en) in de bak koud, warm, koud, warm, etc. etc.
Denk dat als je dat voor 10 min. doet zo'n 10 sec. in koud en 10 sec. in warm wel wat moet helpen.
Dat heb ik nog nooit gehad, maar wat naar! hopelijk word het beter. Google eens een beetje rond, misschien zijn er grootsmoeders middeltjes die het kunnen verbeteren?
Het kan inderdaad heerlijk zijn! Ik heb het ook wel eens gedaan, met een jet-lag ben ik, op eerste kerstdag, om 04:00 uur naar buiten gegaan. Ik had de hele wereld voor mezelf
Vroeger ook wel regelmatig last van gehad en deed het altijd zo: 2 bakken met water pakken. Eentje met warm/heet water, eentje met heel koud water. En dan je voet(en) in de bak koud, warm, koud, warm, etc. etc.
Denk dat als je dat voor 10 min. doet zo'n 10 sec. in koud en 10 sec. in warm wel wat moet helpen.
[..]
Wisselbaden ik heb idd wel eens gehoord dat dat helpt. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen omdat daarmee een betere doorbloeding op gang wordt geholpen. (Wintertenen hebben te maken met dlechte doorbloeding)
Ik heb een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop. Ben echter geblesseerd Plantaris hypertonie speelt weer op Kan ik iemand nog blij maken met mijn startbewijs? inclusief groene chip Loopse allemaal dit weekend, ik ben jaloers